بازدید 4016
پرسش سخت در روزهای بی پولی فوتبال ایران؛

مهمترین ترانسفر لیگ برتر نوزدهم چه بازیکنی است؟

حسینی مثل رحمتی، جزو کاندیدا‌های مهمترین خرید فصل است. با این تفاوت که نداشتن هیچ بازی ملی و قهرمانی لیگ در سن ۲۹سالگی، باعث شده کاریزمای لازم برای تبدیل شدن به داغ‌ترین چهره نقل و انتقالات را نداشته باشد.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 04 August 2019

مهمترین ترانسفر تابستانی لیگ نوزدهم چه کسی بود؟ جواب این سوال، نیاز به زمان زیادی برای فکر کردن دارد. این فصل بر خلاف همیشه، سرخابی‌های پایتخت سورپرایزی برای هواداران‌شان نداشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، طی سال‌های گذشته، طرفداران این دو تیم پایتخت عادت داشتند با چند خرید بزرگ، به استقبال فصل جدید بروند. پرسپولیس فصل پیش که از نقل و انتقالات محروم بود، مهدی ترابی یکی از مهمترین بازیکنان لیگ برتر را خرید. فصل قبل از آن با خرید منشا، نفر سوم جدول گلزنان و گذاشتن او کنار طارمی یک سورپرایز جذاب به هوادارانش هدیه داد. خرید بیرانوند و وحید امیری، مهمترین خرید‌های آن‌ها در لیگ شانزدهم بود و رامین رضاییان و محسن مسلمان، به اندازه کافی برای لیگ پانزدهم جذاب بودند.

مهمترین ترانسفر لیگ برتر نوزدهم چه بازیکنی است؟

در استقلال بمب‌ها، معمولا پر سر و صداتر از پرسپولیس منفجر می‌شدند. فصل پیش آن‌ها با سر و صدای زیاد، علی کریمی و تبریزی را خریدند و فصل قبل از آن آبی پوش شدن داریوش شجاعیان با رقمی رکورد شکن، مدت‌ها تیتر رسانه‌ها بود. لیگ شانزدهم با ورود کاوه رضایی، وریا غفوری، بختیار رحمانی و فرشید باقری، شلوغ‌تر از همیشه برای استقلال دنبال شد. لیگ پانزدهم هم آن‌ها علاوه بر برگرداندن رحمتی با خرید جابر انصاری و پرو پییچ آقای گل فوتبال آلبانی، امید‌های زیادی برای هواداران‌شان ایجاد کردند.

امسال، اما خبری از هیچ خرید پر سر و صدایی نشد. برگرداندن وحید امیری و فرشاد احمدزاده، شاید روی نتایج پرسپولیس تاثیر بگذارد، اما چیزی بود که همه از ماه‌ها قبل، پیش بینی‌اش را می‌کردند. پرسپولیسی‌ها در خرید دوباره طارمی هم موفق نبودند. در استقلال سیاوش یزدانی را می‌توان سرشناس‌ترین خرید این تیم دانست. بازیکنی که هیچ شباهتی، به یک بمب تابستانی ندارد. شاید بزرگترین تاثیر استقلال در نقل و انتقالات، فروش مهدی رحمتی بود که یکی از کاندیدا‌های مهمترین نقل و انتقال این فصل لیگ برتر است.

وظیفه داغ کردن نقل و انتقالات سال قبل بیشتر از استقلال و پرسپولیس، روی دوش تراکتورسازی بود. آن‌ها با خرید دژاگه، شجاعی و حاج‌صفی، یک تابستان رویایی برای هواداران‌شان ساختند. امسال انگار تراکتوری‌ها هم بخاطر حاشیه‌های فصل پیش، حسابی آرام شده‌اند. رشید مظاهری و رضا اسدی را می‌توان بزرگترین خرید‌های فصل آن‌ها دانست. بازیکنانی که هیچکدام، نمی‌توانند یک شکار بزرگ و پر سر و صدا در نقل و انتقالات باشند.

سپاهان هم اوضاع متفاوتی با سایر مدعیان نداشت. فصل پیش تیم قلعه‌نویی با آوردن کی‌روش، ایرانپوریان و کیانی فعالیت زیادی در نقل و انتقالات داشت. سال‌های قبل از آن هم ساسان انصاری و مهرداد محمدی را خریده بود. با این حال آن‌ها هم ترجیح دادند این فصل، به جز محمدرضا حسینی خرید بزرگی نداشته باشند. حسینی مثل رحمتی، جزو کاندیدا‌های مهمترین خرید فصل است. با این تفاوت که نداشتن هیچ بازی ملی و قهرمانی لیگ در سن ۲۹ سالگی، باعث شده کاریزمای لازم برای تبدیل شدن به داغ‌ترین چهره نقل و انتقالات را نداشته باشد.

Image result for ‫محمدرضا حسینی سپاهان‬‎سایت نود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل