بازدید 6068
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

ظریف، صدای تمام ملت ایران است

کد خبر: ۹۱۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ 03 August 2019
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حمایت از صنعتگران و کارآفرینان به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی بر همه ما فرض است و همه باید کمک کنیم در شرایط تحریم واحد‌های تولیدی سرپا بمانند.

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه خراسان جنوبی، حسین‌علی امیری، عصر شنبه ۱۲ مرداد، در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال رونق تولید یکی از تاکیدات رییس جمهور حل‌وفصل مشکلات واحد‌های تولیدی است.

وی افزود: در مناطقی مانند خراسان جنوبی، دولت تلاش می‌کند که شاخص‌های توسعه استان را بهبود دهد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: معافیت‌ها بر اساس شاخص‌های توسعه انجام می‌گیرد و باید دید شاخص‌هایی که برای شهر‌های بیرجند و قاین در نظر گرفته شده چه بوده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با وجود تحریم‌های آمریکا ما هر روزه شاهد تاسیس واحد‌های تولیدی بزرگ در کشور هستیم که تا پایان سال این نوع افتتاحیه‌ها بسیار خواهد بود.

امیری اظهار کرد: تاسیس این واحد‌های تولیدی نشان می‌دهد دولت برای حل مشکل تحریم‌ها برنامه دارد.

وی بیان کرد: آمریکا به دنبال خاموش کردن صدای ایران است و تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط آمریکا حاکی از آن است که نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شده است و نتوانسته‌اند با هدف قرار دادن اقتصاد کشور، مشکلاتی برای ما ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دکتر ظریف، صدای تمام ملت ایران است و آمریکایی‌ها نمی‌خواهند این صدا در دنیا طنین انداز شود که نشان‌دهنده عجز آن‌ها است.

امیری در رابطه با انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در انتخابات کاملا بی‌طرف بوده و با تاکید رییس جمهور، تنها برگزار کننده انتخابات است و با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، در صدد برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی است که امیدواریم در اسفند امسال شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی در کشور باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها