بازدید 5383
۱

افشاگری قلعه‌نویی درباره رقم خرید جدید تراکتور

کد خبر: ۹۱۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 03 August 2019

امیرقلعه نویی می‌گوید برای سپاهان تیمی درست کرده که حداقل ۴، ۵ سال تاریخ مصرف دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته سپاهان برابر گل گهر سیرجان قرار گرفت و با نتیجه یک بر یک برابر این تیم متوقف شد. امیرقلعه نویی سرمربی طلایی پوشان پس از پایان این مسابقه در مورد بازی گفت: اینجا سپاهان است و همیشه بین قطب‌های فوتبال ایران بوده است. البته به غیر از دو سه سال گذشته که شرایط خوبی نداشت، اما همان موقع هم از سپاهان انتظار‌های زیادی وجود داشت و الان این انتظار‌ها دوچندان شده است. در سپاهان همیشه هواداران قهرمانی و شرایط خوب می‌خواهند.

قلعه نویی حرف هایش را ادامه داد و بیان کرد: سپاهان بهتر از سال‌های گذشته‌ای شده که در این تیم مربیگری می‌کردم است. اما تا لیگ شروع نشود نمی‌توان پیش‌بینی کرد. باید یک سوم از لیگ سپری شود تا عیار تیم‌ها مشخص شود و برای پیش‌بینی زود است، اما من به این سپاهان امیدوارم.

از قلعه نویی در مورد حضور اسدی در باشگاه سپاهان پرسیده شد و اینکه چرا توافق با این بازیکن که پیش‌تر در سپاهان به میدان می‌رفت، حاصل نشد. سرمربی سپاهان توضیح داد: با آقای اسدی مذاکراتی انجام دادیم، اما رقمی که اعلام شد دو برابر سقف خرید سپاهان بود. ما چارچوب مالی داریم و همین الان نیز نصف بعضی از تیم‌ها هزینه نکردیم؛ به عنوان نمونه اسدی وقتی مبلغ بالایی گفت: از سوی سپاهان این مبلغ تایید نشد. ما برای یک بازیکن چارچوب و شیرازه تیم خود را از لحاظ مالی خراب نمی‌کنیم. بار‌ها اعلام کردیم باشگاه می‌تواند قرارداد‌های خود را اعلام کند و کادر فنی نیز این کار را انجام می‌دهد. همچنان ضرورت خرید دو بازیکن در دو پست وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کجاش افشا گری بود مثلا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار