بازدید 44798

مشکلات واقعی مردم محله هَلستان نوشهر

کد خبر: ۹۱۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 03 August 2019
مریم نوشیروانی : دراین تصاویر سعی شده است مشکلات واقعی مردم ساکن در محله هَلستان (بهارستان جنوبی) شهر نوشهر به وضوح نشان داده شود.

متأسفانه خدمات شهری و عمرانی در این خیابان بسیار بسیار ضعیف است. به طوری که خیابان اصلی هَلستان و کوچه‌های فرعی مملو از زباله است و کنار خیابان از خاک و سنگ ریزه و گِل پر شده است و ماموران شهرداری اصلا خیابان‌ها را نظافت و جارو نمیکنند.

شهرداری نوشهر هیچ توجه‌ای به مشکلات این محله ندارند.

در تصاویر، کنار خیابان هَلستان را میبینید که مملو از زباله‌های پلاستیکی است که بازیافت آن سال‌ها طول میکشد.
روکش آسفالت خیابان اصلی بهارستان جنوبی (هَلستان) به شدت خراب و دارای چاله‌های عمیق است و شهرداری هیچ اقدامی جهت رفع این موارد نمیکند بار‌ها توسط اهالی محل از مسولین شورای شهر و شهرداری درخواست رسیدگی شده، اما ترتیب اثری نداشته است.

این خیابان و کوچه‌های فرعی آن مشکل جمع آوری آب‌های سطحی و باران را دارد و آب باران وسط این خیابان تا چندین روز پس از بارش باران باقی میماند.

در تصویر دیگری خیابان هلستان را میبینید که کنار خیابان مملو از خاک است و اصلا پیاده رو ندارد و کانال اب نیز فاقد جدول است؛ و بعضی از قسمت‌های پیاده رو توسط نخاله‌ها و خاک پر شده و مردم و دانش آموزان باید از وسط و کنار خیابان گذر کنند.

خبری از سطل‌های زباله مکانیزه نیست و نظافت اصلا انجام نمیشود.

آب کانال به دلیل مسدود بودن کانال، حدود سه ماه است که از وسط خیابان عبور میکند و این خیابان را شبیه مخروبه‌ای نموده است.


 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل