بازدید 11962

امتیاز خونه‌به‌خونه به دو جوان بابلی فروخته شد

کد خبر: ۹۱۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 03 August 2019

پس از فسخ قرارداد فروش امتیاز تیم بابلی در لیگ دسته یک فوتبال ایران، و انصراف خریدار خراسانی به دلیل عدم موافقت با انتقال امتیاز این تیم به بیرون مازندران، دیشب تیم خونه به خونه رسما به مالکان جدید فروخته شد و در لیگ یک با نام جدید «رایکا» حضور پیدا می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در جلسه شب گذشته که با حضور استاندار مازندران، پیمان منیری و علی‌اکبر جعفرنژاد دو سرمایه‌گذار گمنام و جدید تیم بابلی، برادر قاسم حسن‌زاده به عنوان نماینده باشگاه منحل‌شده خونه‌به‌خونه و دیگر مقامات مرتبط برگزار شد، توافقات قطعی برای واگذاری امتیاز به اسپانسر‌های جدید صورت گرفت.

تیم تازه‌تاسیس رایکا بابل از امروز در اندک فرصت باقی‌مانده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. ریکا‌های بابل در نخستین هفته از فصل جدید لیگ یک، ۲۶ مرداد میزبان کارون‌اروند خرمشهر خواهند بود. این درحالی است که تنها شش روز تا مهلت ثبت بازیکنان و شانزده روز تا آغاز لیگ باقی مانده است.
تیم تازه‌تاسیس رایکا بابل پس از توافق قطعی برای خرید امتیاز لیگ یک تیم منحل‌شده خونه‌به‌خونه در نخستین ساعات اداری روز شنبه قرارداد خرید سهمیه را در هیات فوتبال استان ثبت کرد. گفته می شود امروز هزینه پرداخت‌شده بجنوردی‌ها بابت خرید امتیاز به نماینده خراسان شمالی بازگردانده می‌شود.
منیری و جعفرنژاد مالکان تیم رایکا، تا چهارشنبه ۱۶مرداد فرصت دارند با ثبت قرارداد با سرمربی و بازیکنان، اسامی ۱۴ بازیکن را به همراه سند خرید امتیاز به سازمان لیگ ارایه کنند. ریکا‌های بابل (پسرهای بابل) تنها ۲ هفته فرصت دارند با تشکیل تیم، در رقابت‌های نفس‌گیر ۳۴ هفته‌ای لیگ یک حضور یابند. گفتنی است فرماندار ویژه بابل از افتتاح فاز اول بهسازی ورزشگاه هفت‌تیر در هفته دولت و آغاز ساخت فاز دوم در همان تاریخ خبر داد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار