بازدید 12824

دختری که از طریق اینستاگرام به حجاب علاقه‌مند شد

کد خبر: ۹۱۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 01 August 2019

نشست «باید‌ها و نباید‌های فعالان حجاب و عفاف در فضای مجازی»، یکشنبه سی ام تیرماه، با حضور دختری که می‌گوید آشنایی اش با نحوه‌ی لباس پوشیدن مسلمانان در شبکه‌های اجتماعی بخصوص اینستاگرام باعث علاقه اش به حجاب شده، برگزار شد. در ادامه به بررسی تعدادی از تصاویری که او در صفحه شخصی اش منتشر کرده خواهیم پرداخت.

به گزارش «آزادی» طی گردهمایی که در سالن نشست‌های خبرگزاری ایکنا برگزار شد «داریا ژونر»، تازه مسلمان، گفت: «در روسیه به دنیا آمدم، اما در ایتالیا بزرگ شدم، مادرم هفت سال پیش مسلمان شد، خودم در ابتدا قصد مسلمان شدن نداشتم و فقط می‌خواستم درباره این دین بیشتر بدانم، اما بعد از چند سال نظرم تغییر کرد».

ژونر در ادامه، حجاب را «سراسر منفعت» دانست و تصریح کرد: «حجاب مثل جعبه‌ای برای محافظت از الماس می‌ماند و انسان را از نگاه‌های ناپاک محفوظ می‌دارد، به عقیده من حجاب همه‌اش منفعت است».

او در پایان با اشاره به تاثیراتی که فضای مجازی در باحجاب شدنش داشت، گفت:: «یکی از چیز‌هایی که علاقه‌مندی من به اسلام و حجاب را بیشتر کرد آشنایی با دختران مسلمان در شبکه‌های اجتماعی بود. از طریق اینستاگرام به حجاب علاقه‌مند و بعد از مدتی محجبه شدم». او معتقد است: «اگر کسی بخواهد در عرصه بین‌المللی برای حجاب فعالیت کند، کار سختی است، اما طرح آن در فضای مجازی به تدریج می‌تواند جریان‌ساز باشد».

لازم به ذکر است، ژونر به در خواست «آزادی» برای گفتگو اینگونه پاسخ داد: «من مایل به صحبت درباره موضوعات سیاسی نیستم». وقتی از این ره یافته به اسلام پرسیده شد که آیا به نظر او مساله‌ی محجبه شدن یک امر سیاسی است؟ پاسخی نداد.

دلایل گرایش مسیحیان به اسلام

جمال طاهری، مدیر انجمن شهید ادواردو آنیلی و موسسه فرهنگی هنری رهیافتگان تازه مسلمانان، در گفتگو با «آزادی»، دلایل گرایش مسیحیان به اسلام را ویژگی‌های منحصر به فردی می‌داند که در آخرین دین الهی وجود دارد. برخی از آن‌ها عبارتند از:

یک) کرامت انسانی؛ اسلام بیش از همه ادیان به مقوله‌ی احترام به انسان‌ها و تاکید بر ارزش خانواده، اهمیت دوست و همسایه توجه می‌کند.
دو) دانش نامه‌ی الهی؛ وجود حقایق علمی در قرآن و پیشگویی‌های که برای بسیاری آشکار شده است.
سه) نوع نگرش به زندگی؛ از آنجایی که اسلام، تنها گناه نابخشودنی را ناامیدی از رحمت پروردگار می‌داند، فرد مسلمان هیچگاه در ورطه‌ی ناامیدی، پوچی و تاریکی گرفتار نخواهد شد.
چهار) برابری؛ ملاک برتری در اسلام تقوای انسان هاست نه پول، قدرت و رنگ پوست.

طبق آخرین آمار رسمی که در سال٢٠١٧ منتشر شد، از جمعیت ٦/ ٧ میلیاردی جهان، ٨ /١ میلیارد نفر مسلمان هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
پس نتیجه میگیریم فضای مجازی خوب هست نباید فیلتر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
خخخه
این برای خارجی ها خوب است که با اسلام اشنا بشوند نه برلی کسانی مانند شما که می خواهند مانند ان ها شوند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
اینقدر اینا رو به رخ دخترا مسلمونمون نکشین -نتیجش میشه اینکه دخترای ما هم تا ریخت و قیافه دارن همه کار میکنن و بعدش حجاب رو رعایت میکنن که اون دیگه فایده نداره
این خبر انقدر مهم و کم سابقه است که بعنوان تیتر مهم خبری انتخاب می شود با این همه هزینه ای که ایران در زمینه حجاب در ایران و خارج از ایران میکنه باید زنان دیگر کشورها فوج فوج با حجاب شوند و ایرانیها ازادانه حجاب را انتخاب کنند نه اینکه هر بانوی خارجی روسری به سر کرد فیلم و عکسش را تو صفحه اول کار کنید.
طبق آخرین آمار رسمی که در سال٢٠١٧ منتشر شد، از جمعیت ٦/٧ میلیاردی جهان، ٨/١ میلیارد نفر مسلمان هستند.
چجوری از 6 میلیارد 8 میلیاردشون مسلمان هستند َ!!!!!!
بعضیا دو بار دو بار مسلمونن یا بیشتر مسلمونن !!!!!
لطف کنین یه آماری هم از خانمهایی بدین که از طریق اینستاگرام حجاب دیگه ای رو برای خودشون انتخاب کردن. یا مسلمونهایی که از تزویر و ریا خسته شدن و به دین دیگری روی آوردن (البته متاسفانه)
تمام مزایایی که برای اسلام برشمرده اید را مسئولین در ایران برعکس پیاده سازی کرده اند. همین شده که مردم کلا از دین فراری هستند. صرفا و صرفا به خاطر رفتار مسئولین ایرانی و تعرض آنها به بیت المال.
خوشگل هم هست
ما که نديديم برعکسش را شاهد هستيم از بس متظاهرين به دين و عدالت با رانتخواري و دروغ و تزوير جيب ملت را زدند همه اعتقاد و اعتمادشان را از دست داده اند.
واي چه دختر خوبي چه فرشته اي
به این میگن استاندارد دوگانه ، الان اینستا خوب است ، اما اگر عکسش اتفاق بیافتد میشود بد
باز بگید اینستاگرام بَده (( :
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار