بازدید 15775

واکنش برادر میترا به مصالحه ۱۰ میلیاردی با نجفی

آقای نجفی در دادگاه با من صحبت کردند و به روح پدرشان قسم خوردند که قصدشان کشتن خواهرم نبوده است. حتی چندین بار به مادرم گفتند واقعاً امانت دار خوبی نبودم و شما سفارش دخترتان را کرده بودید. پدر و مادر و خواهرزاده‌ام رأی – چه قصاص چه بخشش- را به من سپرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 29 July 2019

برادر میترا استاد به شایعه اعلام گذشت اولیای دم میترا استاد از محمدعلی نجفی در ازای دریافت مبلغ ۱۰ میلیاردتومان، واکنش نشان داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از آخرین خبر، مسعود استاد در پستی که ساعت ۲ بامداد امروز (دوشنبه) در اینستاگرامش منتشر کرد، نوشت:

«به نام آن که تن را نور جان داد

خرد را سوی دانایی عنان داد

همیشه بر این باور بودم که رسانه‌ها منعکس کننده حقیقت‌اند و می‌بایست از لسان آنها از واقعیات باخبر شد اما حالا ایمان دارم که خواننده باید علم لدنی یا علم غیب بداند تا سره از ناسره اخبار برخی از رسانه‌ها را تشخیص دهد.

لحظاتی قبل، برخی از کانال‌های تلگرامی خبر کذبی مبنی بر مذاکره اینجانب و آقای نجفی در جلسه دادرسی با موضوع مصالحه در ازای مبلغ ۱۰ میلیارد تومان منتشر کردند. هم اکنون ضمن تکذیب هر نوع مذاکره در این خصوص با آقای نجفی یا هر شخصی از سوی ایشان به اطلاع این قبیل رسانه‌ها می رسانم:

اولا انصافا زیبنده نیست برای جذب مخاطب به هر ریسمانی چنگ بزنید و از عوالم خیالات خویش برای آنها خبرسازی نمایید.

ثانیا: با یادآوری ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی، قدر مسلم این حق برای بنده و خانواده محفوظ است که در اولین فرصت از منتشر کنندگان این اخبار ناصواب شکایت نماییم.

ثالثا: اگر کفر نباشد، شاید بهتر بود که حکیم خیام، جای آن رباعی مشهورش، خطاب به شما عالمان غیب می فرمود: اسرار ازل را فقط تو دانی و نه من ... »

برادر میترا استاد گفت: آقای نجفی در دادگاه با من صحبت کردند و به روح پدرشان قسم خوردند که قصدشان کشتن خواهرم نبوده است. حتی چندین بار به مادرم گفتند واقعاً امانت دار خوبی نبودم و شما سفارش دخترتان را کرده بودید. پدر و مادر و خواهرزاده‌ام رأی – چه قصاص چه بخشش- را به من سپرده‌اند.

برادر میترا استاد: احتمال بخشش یک درصد است

همزمان با انتشار خبر صدور حکم قصاص محمد علی نجفی در برخی سایت‌های خبری برای تأیید این خبر با قاضی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری، وکلای متهم و خانواده طرفین پرونده تماس گرفتیم، اما هیچ کدام صدور رأی را تأیید نکرده و در این باره ابراز بی‌اطلاعی کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، این در حالی است که خبرنگار «ایران» در تماس با برادر میترا استاد- مقتول- در این باره با وی به گفتگو پرداخت. مسعود که از صدور رأی ابراز بی‌اطلاعی می‌کرد گفت: برای ما ابلاغیه‌ای نیامده و در جریان صدور این حکم نیستم.

همچنان خواهان قصاص هستید؟
بله همچنان قصاص می‌خواهیم.

گاهی اوقات به‌جای قصاص می‌توان راه‌های دیگری را امتحان کرد که هم برای شما و هم برای مقتول آثار ماندگارتری به‌جا می‌گذارد آیا به آن‌ها فکر کرده‌اید؟ به عنوان مثال به‌جای قصاص به ساخت آسایشگاه، مدرسه، شیرخوارگاه و کارهای عام المنفعه فکر نکرده‌اید؟
من تا به حال به این موضوع فکر نکرده‌ام. البته فکر خوبی است و من اعتقاد دارم که کار خیر به آرامش روح خواهرم کمک می‌کند. روی این موضوع فکر می‌کنم.

پس امکان تغییر نظرتان وجود دارد؟
نمی‌دانم، ولی اگر روزی بخواهم تغییر عقیده بدهم که البته احتمالش یک درصد است شاید شرط بخشش ما این باشد که برای کمک به زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست کاری انجام دهد. وقتی یک نفر اشتباهی را مرتکب می‌شود باید با زبان عذرخواهی صحبت کند نه اینکه وکیل معزول‌شان تهمت بزند. من از این قضیه نمی‌گذرم. اگر رضایت دهیم می‌گویند باج گرفتند و رضایت دادند.

به هر حال آقای نجفی در دادگاه با من صحبت کردند و به روح پدرشان قسم خوردند که قصدشان کشتن خواهرم نبوده است. حتی چندین بار به مادرم گفتند واقعاً امانت دار خوبی نبودم و شما سفارش دخترتان را کرده بودید. پدر و مادر و خواهرزاده‌ام رأی – چه قصاص چه بخشش- را به من سپرده‌اند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۳
امیدوارم خانواده استاد در نهایت نجفی را ببخشند.
پول میگیری . میبخشی. بازی درنیار
پول معجزه میکنه حالا میبینید
خلاص نجفی آزاد شد
پول و بگير و برو حالشو ببر
همش سياسي كاري
یک کم دیگه چونه بزنه بیشتر از یک میلیارد هم می تواند بگیرد
اگه برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست کاری بزرگ انجام دهند بی تردید روح خواهرشان در آرامش خواهد بود. این موضوع خیلی مهم است.
پول هر مشکلی را حل میکنه
بوی مصالحه میآید!

پول و قدرت کار خودشو میکنه

آدم دلش برا محکومینی میسوزه که هیچکی و هیچی ندارند!
عفو فرمایید وهزینه کارهای خیر نمایید اینجوری روح خواهر مرحومتان خوشحالتر وشما تا ابد وامدار آقای نجفی خواهید بود.
خدا بده برکت عجب کارو کاسبی راه انداختن البته نجفی ده میلیارد و از ارث پدرش نمی پردازه از راه غیر حلاله .... البته اگر حلال سرش مکیشد به زندگی اولش احترام میگذاشت و زن دوم اختیار نمیکرد
یکی از کارگردانان مشهور کشور و وکیل معزول اقای نجفی باید به طور رسمی بابت تهمت به خانم میترا استاد عذر خواهی کنند
مگر برادر هم جز اولیای دم است. آیا او می دانست که خواهرش مطلقه بوده و در عمر کوتاهش با چند نفر ارتباط زناشویی داشته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان