بازدید 84159

ارائه خدمات به کشاورزان و روستائیان از طریق اپلیکیشن

وی افزود: مخاطبان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با توجه به محدودیت‌هایی که اغلب در محل زندگی خود دارند، ممکن است به رایانه دسترسی نداشته باشند و به همین دلیل، ارائه خدمات بر بستر تلفن همراه ضروری به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 19 August 2019

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در مناطق روستایی و عشایری ایران در دولت تدبیر و امید، از آغاز نهضت آتی.تی در این صندوق خبر داد و گفت: به‌ زودی بخش قابل توجهی از خدمات این صندوق و نیازهای ارتباطی روستائیان، کشاورزان و عشایر در سراسر کشور، از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی به این گروه از هم‌میهنان ارائه خواهد شد.

به گزارش تابناک، علی شیرکانی امروز یکشنبه در بازدید از نمایشگاه الکامپ افزود: نسبت استفاده از ظرفیت‌های آی‌تی بسیار خوشبین هستم چرا که دسترسی جامعه هدف به خدمات اجتماعی صندوق را افزایش می‌دهد.ارائه خدمات به کشاورزان و روستائیان از طریق اپلیکیشن

وی افزود: مخاطبان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با توجه به محدودیت‌هایی که اغلب در محل زندگی خود دارند، ممکن است به رایانه دسترسی نداشته باشند و به همین دلیل، ارائه خدمات بر بستر تلفن همراه ضروری به نظر می رسد.

شیرکانی در ادامه، از غرفه سازمان تامین اجتماعی بازدید کرد و در در جریان ارائه خدمات الکترونیک توسط این سازمان قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل