بازدید 8018
۱

غرق شدن یک سرباز در حال گشت‌زنی در سد ماکو

کد خبر: ۹۱۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰ 25 July 2019
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در دو روز گذشته سه نفر از جمله یک سرباز ساله در آب‌های آذربایجان غربی غرق شدند.

باقر بهرامی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: ساعت ۱۶ عصر روز گذشته یک سرباز در حال گشت‌زنی به دلیل لیز خوردن پایش به آب پشت شد بارون ماکو می‌افتد.

وی با بیان اینکه بر اثر این اتفاق این فرد غرق شده است، افزود: جنازه این سرباز پس از ساعتی توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر از آب بیرون کشیده شده و ساعت ۲۱:۳۰ تحویل بیمارستان فجر ماکو می‌شود.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به غرق شدن چند نفر در دریاچه ارومیه ادامه داد: همچنین ساعت ۱۹ روز گذشته در محور ارومیه - سلماس در محدوده کاظم‌داشی دریاچه ارومیه، دو نفر به دلیل غرق شدن جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان در این حادثه یک مرد ۶۲ ساله و یک خانم ۶۵ ساله فوت کرده‌اند، عنوان کرد: پس از حضور نیرو‌های اورژانس در محل، این دو فرد فاقد اندیکاسیون احیا بوده و درواقع در دم جان باخته بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دریاچه ارومیه که به زور هم بخوای سر کسی را زیر آب بکنین مثل تیوپ لاستیک که باد کرده باشیم دوباره میاد بالا، اونوقت چجوری غرق شدن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر