بازدید 6432
سوژه

طارمی، بیرانوند را به تیم بی پول پرتغالی می‌کشاند؟

ریوآوه اعلام کرده که برای به خدمت گرفتن بیرانوند مبلغ ۱۵۰ هزار یورو برای صدور رضایتنامه‌اش به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد کرد و البته با این شرایط که در صورت ترانسفر این بازیکن، پرداخت بعدی آن‌ها به پرسپولیس یک میلیون یورو خواهد بود. در واقع تیم پرتغالی می خواهد بعنوان یک بنگاه برای نمایش بیرانوند عمل کند تا در صورت فروش حق دلالی خود را بگیرد!
کد خبر: ۹۱۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 24 July 2019

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس با پیشنهاد جالب توجهی برای حضور در لیگ پرتغال مواجه شده و در انتظار پاسخ مدیران باشگاه است.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند هنوز از حضور در فوتبال اروپا ناامید نشده است و در این زمینه به دنبال سود بردن از آخرین فرصت‌هایی است که ممکن است پیش از شروع لیگ ایران نصیبش شود. بعد از اینکه طی روز‌های اخیر او به لیگ‌هایی همچون یونان، پرتغال، ایتالیا، اسپانیا و ژاپن لینک شد و ادعایی مبنی بر دریافت پیشنهاد برای حضور در لیگ این کشور‌ها برای او شکل گرفت، اکنون گفته می‌شود جدی‌ترین پیشنهاد برای او از پرتغال آمده است. تیمی که به تازگی ستاره تیم ملی در خط حمله را به خدمت گرفته و گفته می‌شود نسبت به جذب بیرانوند نیز علاقمند نشان داده است.

در این زمینه سرمربی ریوآوه که به تازگی مهدی طارمی را به خدمت گرفته، در جریان تماشای دیدار‌های ایران برای زیر نظر گرفتن مهدی طارمی با عملکرد دروازه بان پرسپولیس نیز مواجه شده که نظرش را به خود جلب کرده است و نسبت به جذب او ابراز علاقه کرده است.

مهدی طارمی، بیرانوند را به تیم پرتغالی می‌کشاند؟

با این حال پیشنهاد ریوآوه برای جذب بیرانوند شاید این مساله را با مانع مواجه کند؛ ریوآوه اعلام کرده که برای به خدمت گرفتن بیرانوند مبلغ ۱۵۰ هزار یورو برای صدور رضایتنامه‌اش به باشگاه پرسپولیس پرداخت خواهد کرد و البته با این شرایط که در صورت ترانسفر این بازیکن، پرداخت بعدی آن‌ها به پرسپولیس یک میلیون یورو خواهد بود.

باشگاه ریوآوه که ید طولایی در ترانسفر بازیکن دارد، در این زمینه به دنبال این است تا طی نامه‌ای رسمی این خواسته خود را به باشگاه پرسپولیس اعلام کند و در صورت رضایت این تیم، مقدمات حضور بیرانوند را در پرتغال فراهم آورد. باشگاه پرسپولیس، اما طی دو فصل اخیر علیرغم ادعا‌هایی که درباره حضور بیرانوند در فوتبال اروپا وجود داشته، با قرار دادن شرط جدایی ۷۰۰ هزار دلاری مانع این انتقال شده و باید دید تصمیم آن‌ها درباره پیشنهاد باشگاه پرتغالی چه خواهد بود.

مهدی طارمی نیز که روز گذشته قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رسانده، در گفتگویی که داشت از تصمیم خود برای ترانسفر زودهنگام از ریوآوه به باشگاهی مطرح‌تر خبر داده بود و این تیم را به نوعی سکوی پرتاب خود معرفی کرد. باید دید بیرانوند نیز در ۲۶ سالگی در نهایت به رویای بزرگ خود خواهد رسید یا این فصل را نیز همچنان در پرسپولیس پشت سر خواهد گذاشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر