بازدید 6618
۵

دستگیری بدهکار مالیاتی ۵۵ میلیاردی

کد خبر: ۹۱۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ 24 July 2019

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با تلاش ماموران پلیس شخصی که ۵۵۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی داشت دستگیر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرامرز ملکوتی با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه جدی با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص بدهکاران بزرگ به سیستم بانکی و مالیاتی کشور مراتب در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: مأموران کلانتری وحدتیه پس از اطلاع از اینکه شخصی با استفاده از کارت بازرگانی و انجام فعالیت های اقتصادی، به دلیل ۵۵۰ میلیارد ریال بدهی به سیستم مالیاتی از سوی مراجع قضائی تحت تعقیب می باشد، اقدامات لازم را برای دستگیری وی آغاز کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و طراحی دقیق عملیاتی متهم در شهر وحدتیه دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
"سرهنگ فرامرز ملکوتی با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه جدی با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص بدهکاران بزرگ به سیستم بانکی و مالیاتی کشور مراتب در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته است."

ضمن تشکر از این اقدام مثبت و ارزوی تداوم آن،
باید گفت که بنابراین در طول سالیان گذشته نه تنها مبارزه جدی با این اخلال گران نشده، بلکه فرصت هم به آنان داده شده تا بیشتر اخلال کنند، انباشت 55 میلیارد بدهی تایید این گفته هاست.
کافیست بدانیم که اگر قسط چند هزار تومانی یک کسی عقب بیافتد فوری به ضامنش زنگ میزنند و ازش کسر میکنند. آیا 55 میلیارد این آقا تو بانکهای ایران نبوده است؟
من کارمند هر ماه از حقوق بخور نمیرم مالیات کسر میشه بعضی ها با پولهای کلان نمیدونن مالیات چیه اینم حتما دنگش رو نداده که گرفتنش
کار درستی بود.
دخترآقای نعمت زاده هم یکی از بزرگترین بدهکاران مالیاتی کشوره؟ آیا دستگیرشده؟ آیا بدهی اش را پرداخت کرده؟ ویلای لواسانش تخریب شد؟پولهای اختلاس شده را برگرداند؟
چند میلیارد خرج میکنه رها میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل