بازدید 3826

احتمال کناره‌گیری رییس فدراسیون‌دوومیدانی ازانتخابات‌بعدی

کد خبر: ۹۱۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 21 July 2019

مجید کیهانی در مورد موضوع انتخابات فدراسیون دوومیدانی و حواشی ایجاد شده در خصوص انتخاب سرپرست برای فدراسیون دوومیدانی تا برگزاری انتخابات، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: هیچ کدام از گمانه زنی ها و صحبت‌ها صحیح نیست. در آستانه انتخابات فدراسیون دوومیدانی هستیم که ما در فدراسیون تابع قانون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهیم بود. قطعا هر تصمیمی برای انتخابات سایر فدراسیون‌ها گرفته شود برای دوومیدانی هم در نظر خواهند گرفت. من هم با توجه به اینکه عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هستم تابع قانون خواهم بود. قطعا فدراسیون دوومیدانی مستثنی از قانون نیست.

دوره ریاستم تمام نشده اما در مورد ورود به انتخابات تصمیم نگرفته ام

وی در ادامه گفت: هنوز دوره ریاست چهار ساله من در فدراسیون دوومیدانی پایان نیافته و حتما بعد از اتمام دوره ریاستم موضوع انتخابات انجام خواهد شد. من همانطور که گفتم تابع قانون هستم. دوره ریاستم تا ۱۵ شهریور است. البته حکم من در ۱۸ مهرماه ۹۴ زده شده است. همانطور که وزارت می‌خواهد قرار است انتخابات فدراسیون‌ها سر موعد برگزار شود. فدراسیون دوومیدانی هم از این موضوع مستثنی نیست.

رییس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا در دوره بعد برای ریاست این فدراسیون کاندیدا خواهد شد یا خیر گفت: نمی‌دانم باید جلو برویم و ببینیم چه می‌شود. ان شاءالله بهترین تصمیم را در این مورد خواهم گرفت.

اگر سفر نمی‌رفتم باید انتقاد می‌شد

کیهانی در مورد انتقاد‌هایی که به سفر‌های زیادش می‌شود، گفت: تمام مسافرت‌های من در حد و حدود جلساتی بوده که براساس سمتم به عنوان رییس فدراسیون انجام شده است. باید براساس وظیفه ذاتی هر فدراسیون در آن سفر‌ها حاضر می‌شدم. یکی از وظایف روسای فدراسیون‌ها توسعه روابط بین المللی و دفاع از آن ورزش است. دوومیدانی هم مستثنی از این موضوع نیست. وظیفه من است که در جلسات حضور داشته باشم و در مورد مسائلی که مطرح می‌شود در خواست‌ها و نظراتم را ارائه دهم. نمی‌شود کشور‌هایی مثل ماکائو در این جلسات همیشه حضور موثر داشته باشند، اما ما منفعل بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: من همیشه تلاش کردم که حضوری فعال در همه جلسات داشته باشم و از منافع دوومیدانی ایران دفاع کنم که دستاورد‌های خوبی هم داشته است. من به عنوان عضو کمیسیون مسابقات کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و همچنین به عنوان نایب رییس اول فدراسیون دوومیدانی غرب آسیا انتخاب شدم. همچنین روابط خوبی هم با کنفدراسیون آسیا و کشور‌های عضو آن داریم. همه این‌ها ماحصل حضور من در جلسات کشور‌های مختلف بوده و اگر غیر این بود باید به من انتقاد می‌شد. من فکر می‌کنم این‌ها در سایر فدراسیون‌ها هم اتفاق می‌افتد.

از همه می‌خواهم منصفانه نظر دهند

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: گاهی هم نتیجه حضورم در جلسات آن طور که می‌خواستم نبوده است. در کنفدراسیون آسیا خیلی تلاش کردم، اما برای هیات رییسه به جای نفر هشتم، نهم شدم و متاسفانه به این سمت وارد نشدم. من تلاش خود را کردم و منفعل نماندم. همه این‌ها در راستای منافع دوومیدانی ایران بوده و من از همه می‌خواهم منصفانه در مورد این موضوعات نظر دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس