بازدید 4494
۱

آیا زنیت، آزمون را به لیورپول یا لاتزیو می‌فروشد؟

کد خبر: ۹۱۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 21 July 2019

کارشناس فوتبال در کشور روسیه معتقد است که سردار آزمون تا چند سال در زنیت خواهد بود و عجله‌ای برای رفتن به تیم‌های بزرگ اروپایی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اکسپرس، سردار آزمون در فصل قبل عملکرد خوبی در تیم زنیت سن پترزبورگ داشت و در ۳۳ بازی برای روبین کازان و زنیت توانست ۱۷ گل به ثمر برساند و ۷ پاس گل نیز ثبت کند. همین عملکرد خوب سبب شد که باشگاه لاتزیو خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی باشد. این باشگاه ایتالیایی قبلاً نیز خواستار جذب آزمون شده بود و اکنون برای بار دوم تمایل خود را به جذب بازیکن ایرانی نشان داده است. در این بین خبر حضور استعدادیاب‌های لیورپول برای تماشای بازی او باعث شد تا از تیم انگلیسی نیز به عنوان تیم خواهان او یاد شود.

گنادی اورلوف کارشناس روس درباره وضعیت سردار آزمون گفت: من با این بازیکن صحبت کردم. او قصد رفتن از لیگ روسیه را ندارم و فعلا عجله‌ای در کار نیست. او می‌خواهد اینجا خودش را اثبات کند. الان سردار شرایط خوبی در زنیت پیدا کرده است و طبیعی است که تیم‌ها به جذب این بازیکن جذاب واکنش نشان دهند. شاید مسئولان لیورپول برای بازی او به ورزشگاه آمدند. این موضوع طبیعی است، ولی سردار در آینده نزدیک قصد رفتن از این تیم را ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشتباه می کنه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان