بازدید 8454

مالک کشتی انگلیسی خواستار ملاقات با خدمه شد

کد خبر: ۹۱۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ 20 July 2019
شرکت "استنا بالک" مالک کشتی توقیف شده انگلیس در منطقه خلیج فارس اعلام کرد که در حال تنظیم درخواست رسمی برای ملاقات با خدمه کشتی است
 
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این شرکت در اصل سوئدی روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شرکت‌های بیمه ما در منطقه [خلیج فارس]با رئیس امور دریانوردی بندرعباس در تماس بوده و گزارش کرده اند که وضعیت سلامتی خدمه کشتی استنا ایمپرو خوب است.

بیمه کنندگان استنا بالک به نقل از رئیس امور دریانوردی بندرعباس همچنین اعلام کرده اند که هنوز دستورالعملی درباره آینده کشتی توقیف شده انگلیس دریافت نشده است.

روز گذشته نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به درخواست سازمان بنادر و امور کشتیرانی استان هرمزگان کشتی انگلیس به نام استِنا ایمپرو (stena impero) را به دلیل حادثه‌آفرینی، خاموش کردن سیستم موقعیت‌یاب و دفع پسماند نفتی توقیف کرد.

«جرمی هانت» وزیر امور خارجه انگلیس امروز در گفت: وگوی تلفنی با همتای ایرانی خود ضمن ابراز ناخرسندی از اقدام ایران، خواستار اقدام عملی برای کاهش تنش‌ها شد.

وی با بیان اینکه امنیت کشتیرانی انگلیس بایستی محافظت شود مدعی شد: اگر خواهان حل اوضاع هستیم باید اقدام عملی صورت دهیم.

با این حال محمد جواد ظریف گفته است: برخلاف اقدام غیرقانونی انگلیس در توقیف کشتی حامل نفت ایران، اقدام ما براساس درخواست سازمان بنادر و کشتیرانی ایران با توجه به تخلف کشتی انگلیسی از مقررات صورت گرفته است و باید از مجاری حقوقی و قانونی پیگیری شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی