بازدید 3622

دادرس: برای تبرئه فتاحی و بهاروند فشاری روی استیناف نبود

کد خبر: ۹۱۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 20 July 2019

عضو کمیته استیناف گفت: در این کمیته آدم‌های مهمی حضور دارند که آدم‌های کوچکی نیستند و هرکدام سال‌ها در قوه قضائیه خدمت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی دادرس پس از قرعه‌کشی جام شهدا در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: مشکلاتی وجود داشت که جمع‌بندی‌هایی انجام دادیم و ان‌شاءالله آن‌ها را حل می‌کنیم. مراسم قرعه‌کشی انجام شد، من هم ناخودآگاه به عنوان نماینده ماشین‌سازی تبریز صورتجلسه را امضا کردم، ان‌شاءالله مسابقات خوبی از هرنظر، انضباطی-داوری و... برگزار شود و ان‌شاءالله تنشی در بازی‌ها به وجود نیاید، چون اسم این مسابقات اسم بزرگی است.

دادرس در مورد حکم صادر شده برای سعید فتاحی و حیدر بهاروند که گفت: اگر از حقوقدان سؤال کنید می‌بینید که کمیته اخلاق به عنوان دادگاه بدوی و کمیته استیناف به عنوان دادگاه تجدیدنظر عمل می‌کنند، طبیعی است رأیی که دادگاه بدوی می‌دهد، کمیته استیناف ممکن است اختلاف‌نظر داشته باشد. هر کس از دید خودش قانون را می‌بیند. آخرین مرحله در کمیته استیناف است و باید خیلی دقیق کار کنیم تا حق کسی خورده نشود.

وی در خصوص حکم ترابیان و کفاشیان گفت: رأی این پرونده هم آمده ان‌شاءالله آن را هم دکتر صالحی به زودی اعلام می‌کند تا آقایان بیایند و ادله‌شان را بگویند و از خودشان دفاع کنند.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود در اعلام حکم فتاحی و بهاروند، فشاری از بیرون به این کمیته وارد است، گفت: نه، ما مستقل هستیم، این حرف‌ها شایعه است، من اهل قسم خوردن نیستم، اما به عظمت خدا، یک نفر به ما فشار نیاورد. همه می‌دانند که من چه جور آدمی هستم، کمی خودسر هستم، اما در این کمیته آدم‌های مهمی حضور دارند که آدم‌های کوچکی نیستند و هرکدام سال‌ها در قوه قضائیه خدمت کردند.

دادرس در ادامه گفت: هیچ‌کس نه مهدی تاج و نه از وزارت ورزش حرفی نزده است، همانطور که جناب صالحی رئیس کمیته هم اعلام کرده است، ما روی این پرونده بسیار کار کردیم و حتی ۶۰ تا ۷۰ ساعت کاری انجام دادیم. هر چه احساس می‌کنیم خدا و قانون می‌گوید آن را انجام می‌دهیم. وی در پایان در مورد اینکه کمیته اخلاق اعلام کرد به وجاهت فوتبال ایران لطمه خورده، اما چطور آن‌ها تبرئه شدند، گفت: در مورد این مسائل ما سخنگو داریم و بهتر است او صحبت کنند، اما به هر حال احساس کردیم که آن‌ها مقصر نبودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان