بازدید 4150
۱

اتصال کارت سوخت به کارت بانکی فعلا منتفی است

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه اتصال کارت سوخت به کارت بانکی برای زمان سهمیه بندی بود گفت: الان که سهمیه بندی وجود ندارد اتصال کارت سوخت به کارت بانکی فعلا منتفی است.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ 18 July 2019

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌گو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه موضوع کارت سوخت‌های جدید زمانی مطرح شد که براساس آن عده‌ای یا کارت سوخت نداشتند و یا کارت سوخت داشتند و می‌خواستند دوباره کارت جدید دریافت کنند گفت: به همین دلیل  این دوگروه دلیل در سامانه کارت سوخت نام‌نویسی کردند .

وی ادامه داد: در طرح اولیه قرار بود سهمیه بندی وجود داشته باشد به همین دلیل قرار بود کارت سوخت ها به کارتهای بانکی متصل شود و آن دسته که کارت سوخت ندارند از همان کارت های بانکی استفاده کنند اما اکنون موضوع سهمیه بندی منتفی است به همین دلیل اتصال کارت سوخت به کارت بانکی نیز منتفی است.

کاهی خاطر نشان کرد: به همین ما برای کسانی که کارت سوخت ندارند و در سامانه ثبت‌نام کردند کارت سوخت جدید صادر می‌کنیم.

به گزارش فارس، براساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همه مالکان خودرو از تاریخ 20 مردادماه مؤظف هستند که با کارت سوخت شخصی سوخت‌گیری کنند و آن دسته افرادی که به هر دلیل تاکنون کارت سوخت نداشته‌اند باید به پلیس +10 مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام الان که من ازطریق *۴# ثبت ن ام کرده ام باید چیکار کنم.. اونجا که ادرسی ازما نخواستن شماره ملی ش ش ت ت شماره تلفن شماره کارت ماشین با انتخاب کارت عابر حالا ما نیازه کاری دیکه انجام بدم راهنمایی کنید لطفا
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی