بازدید 19315
محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با «تابناک»؛

ای کاش حاکمیت وضعیت معیشتی مردم را بیشتر درک می‌کرد/ در مجلس کاری از دستمان برنمی‌آید

این روز‌ها افسارگسیختگی بازار و گرانی اجناس و رها شدن اقتصاد، دمار از روزگار مردم درآورده است؛ جالب آنکه تمام بدنه حاکمیت نیز منتقد وضعیت کنونی هستند؛ از صدر تا ذیل مسئولان نظام، از رئیس جمهور و سایر رؤسای قوای دیگر گرفته تا مأمور شهرداری و کارمند معمولی دولتی.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 17 July 2019

ای کاش حاکمیت وضعیت معیشتی مردم را بیشتر درک می‌کرد/ در مجلس کاری از دستمان برنمی‌آیداین روز‌ها افسارگسیختگی بازار و گرانی اجناس و رها شدن اقتصاد، دمار از روزگار مردم درآورده است؛ جالب آنکه تمام بدنه حاکمیت نیز منتقد وضعیت کنونی هستند؛ از صدر تا ذیل مسئولان نظام، از رئیس جمهور و سایر رؤسای قوای دیگر گرفته تا مأمور شهرداری و کارمند معمولی دولتی.

به گزارش «تابناک»؛ اما نکته اینجاست که کسی برای کنترل قیمت‌ها در بازار هیچ حرکتی نمی کند. با اینکه این روز‌ها قیمت ارز به شدت رو به کاهش است، اثری از کاهش قیمت‌ها دیده نمی‌شود و حتی در برخی موارد، افزایش‌هایی نیز وجود داشته و گویی بازار واکنش معکوس به اوضاع نشان داده است!

برخی‌ بر این باورند که دلیل این وضعیت، نبود کالا در بازار و ممنوعیت واردات به کشور است و برخی نیز همچنان اعتقاد دارند که تحریم‌ها عامل اصلی تورم است؛ اما در این میان، عده‌ای همه چیز را رها کرده و منتظر معجزه هستند تا اوضاع درست شود، حال آنکه فشار همه این گرانی‌ها و تورم بر دوش مردم است. آنان وقتی شب سر بر بالین می‌گذارند، می‌دانند، فردا کالایی را که امروز با یک نرخ خریده اند، فردا باید پول بیشتری در ازای آن بپردازند و خلاصه آنکه همه اینها باعث شده تا طاقت مردم طاق شود.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با تابناک در این باره اظهار داشت: ‌ای کاش حاکمیت وضعیت زندگی مردم را بیشتر درک می‌کرد. الان وضع مردم بسیار نامطلوب است، به ویژه افرادی که مزدبگیر هستند. بسیاری از کارگران شغل خود را از دست داده و بسیاری حقوق دریافت نمی‌کنند و کسانی هم که حقوق‌بگیرند، با افزایش اندک حقوق‌ها مواجه هستند.

این نماینده مجلس گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی تعطیل شده اند و یا با ظرفیت پایین کار می‌کنند، البته دولت مصوب کرده که به واحد‌های کوچک تولیدی در چهارچوب نقدینگی کمک‌هایی داشته باشد، ولی هنوز نسبت به معیشت عمومی جامعه رسیدگی خاصی نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه امسال حقوق‌ها نسبت به تورم کاهش کمی داشته و متأسفانه برخی از مؤسسات نیز حاضر به افزایش همین میزان اندک هم نشدند گفت: در شرایط بحرانی و زمانی که وضعیت این گونه می‌شود، طبیعی است که برخی مصوبات کامل اجرا نشود، به ویژه آنکه دولت هم در تنگناست. با این حال، انتظار ما از حاکمیت این است که بیش از این‌ها به فکر رفاه مردم باشد.

وی افزود: ایران یک ملت فرهیخته و ۸۰ میلیونی دارد که بیشتر ساکنان آن نیز شهرنشین و به عبارت دیگر مصرف کننده هستند. به همین دلیل، نیاز است تا حمایت بیشتری از مردم و به ویژه قشرهای ضعیف بشود.

وی در ادامه یادآور شد: متأسفانه در مجلس کاری از دستمان برنمی‌آید. مجموعه حاکمیت باید برای مردم اقدام لازم انجام دهد. نهایت زور مجلس برای کمک به مردم این بود که افزایش‌ها را در قانون اعمال کند، و ما این کار را انجام دادیم. از این جا به بعد دست دولت است تا این کار را درست انجام دهد و ما از مجلس نیز این موضوع را نظارت خواهیم کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به یارانه‌ها نیز گفت: حذف دهک‌های بالای درآمدی، یکی از راهکار‌هایی است که از نظر مالی می‌تواند به دولت کمک کند و مجلس نیز این را پیگیری می‌کند، اما به غیر از این موارد، ما دیگر کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

این نماینده گفت: واقعیت این است که مشکل کشور ما اقتصادی نیست و ما نمی‌توانیم مشکلی را که اقتصادی نیست، با راهکار اقتصادی درست کنیم. مشکل امروز کشور ما سیاسی است و تا زمانی که مشکلات ما از طریق سیاسی حل نشود، نمی‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۵۸
این مقاومت کردن فقط واسیه مردم بدبخته.پس مسئولین چطور مقاومت می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ما که از اول میگفتیم شما بی عرضه اید کاری از دستت تون بر نمیاد بعد این همه سال تازه خودتون فهمیدید
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
در لواسان و آقا زاده ها در اروپا و امریکا به بهترین شکل مقاومت کردن را به ما یاد می دهند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مشکل اساسی در لواسان و آقازاده ها نیست . مشکل در این نکته مهم است که سیاست و اقتصاد ما سازگار نیستند .سیاست های ما دارد اقتصاد را نابود میکند ‌ و مردم هم دارند له میشوند. .
یاحق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
مردم ضجر کش میشند اونم زیر بار تحریمی که دولت ژست مقاومتش رو میگیری و مردم فلاکتش رو...
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
بهترین راه استعفا است اگر مسولی واقعا میداند که نمی تواند کارکند باید استعفا بدهد در هر مقامی که هست
بنده یک کار عرض میکنم شما پیگیری کن
به طور عموم سه نوع مالیات بر املاک و مستغلات هست، مالیات سالانه با توجه به قیمت، کاربری، لوکس بودن و .. ملک، دوم مالیات بر ملک دوم به بالا و تخفیفات ناشی از اجاره آن به قیمت مصوبه حکومت، همانند فرانسه، و سوم مالیات حاصل از عایدی مسکن یعنی سود حاصل از خرید و فروش های پیاپی
شما این سه تا را شروع کن و نتیجه:
تعادل قیمت زمین و مسکن
کاهش اختلاف طبقاتی
کاهش هزینه خانوار
سوق دادن سرمایه به بخش تولید
کاهش قیمت زمین و صرفه در تولید
افزایش کار
افزایش بهره وری
حدود ۲۰ نا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در سال عایدی
و....
نگویید کاری از دستمان بر نمی‌آید
اگر نظارت واقعی و قوی باشه کنترل این افسارگسیختگی کار ساده ایی هست ولی چه کنیم که .....
خلاصه یک مرد توی مجلس پیدا شد کمی واقعیت ها را گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
این نشانه سستی و بی عملی است که توان برخورد با دولت ندارند
از مجلس کاری بر نمی آید؟؟؟!! پس 180 تا نماینده با حقوق ها و امتیازات آنچنانی دقیقا دارن چیکار می کنند؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نمایشگاه شایدم مردم فریبی
کاری نداره کپرنشینای چابهارو ببرید شهرک باستی لواسون وضعو براشون تعریف کنن
اگر از مجلس کاری به عمل نمی آید طبق اظهارات شما ...........پس مجلس را تعطیل کنند چون حدالاقل ماهیانه

چندین میلیارد تومان حقوق نمایندگان و ساختمان مجلس صرف هزینه ی ملت و دولت میشود .......
نه حاجی لازم نکرده !!!!
دولت بره به همون وضع معیشتی اهالی باستی هیلز لواسان برسه.ما خودمون یه فکری به حال بدبختی خودمون میکنیم

ما را به خیر تو امید نیست !!!!شر مرسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نماینده های مردم نیستن اینا.این ها نماینده های اشراف هستن
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
دوست عزیز شهرک که یک شبه درست نشده سوزن در انبار کاه هم نیست قصرهای سر به فلک کشیده که دوره اقای قالیباف ساخته شده دولت هم مجوز ساخت و ساز نمیده
کاری از دست شون بر نمیاد چون شایسته نمایندگی نیستند چون فقط واسه جیب و شهرت نماینده شدن نه برای مردم
و اما در زمان انتخابات مجلس، شما نمایندگان عزیز وعده های قشنگی میدید و همه کار هم از دستتون برمیاد.
خدا رو شکر!
تا اون وقتی که بنیادهای اقتصادی مملکت رو اصلاح نکنید، هر چقدر هم به این کشور و اون کشور باج بدین بازم چیزی درست نمیشه، همونطور که با امضای برجام مشکلات به صورت اساسی حل نشد و فقط مسکنی موقت بود! آیا مشکل بی عدالتی، رانت خواری، اقتصاد نفتی و ... به سیاست خارجی مربوط است؟ پس اتفاقا مشکل اقتصادی هست نه سیاسی!
من هر چقدر هم که گناهکار و بد باشم از حق خودم استفاده میکنم و روز قیامت و سر پل صراط یقه آقایون رو میگیرم و از حقم نمیگذرم
آقای نماینده مجلس از خودتان شروع کنید فیش های حقوق تان را در دسترس ملت قرار دهید تا مدیران تحت فشار قرار گیرند تا اقدام مشابه انجام دهند، بجای حرفهایی سیاسی و جناح های داخلی پیگیری قوانین ضد فساد باشید، کاری کنید تا همه بدانند تمام حرف های مجلس حول محور مبارزه با فساد است نه طرفداری از جناح و گروه خود.
موقع انتخابات همه مردمخواه میشوند
با سلام
بد نیست نظری به نان سنگک بندازیم.
نان سنگک خشخاشی به اصطلاح با سه برابر قیمت ارایه میشود.
نان معمولی هم با هفتصد و پنجاه تومن از همان خمیر نان خشخاشی توسط همان شاطر و همان تنور پخت میشود. وقتی کنار هم میگذاریم نوعی نکبت و بدبختی را نشان میدهد.
به نوعی به مردم توهین میشود.
کجا هستند انها که خود را مسول در نظام اسلامی میدانند.
مردم به حال خود رها شده اند همه چیز در امور خارجه خبر رسانی میشود.
این مسولین از فرماندار تا شورای شهر تا همه بی کفایتی را به اوج رسانده اند. کمترین مشکلات را نمی توانند حل کنند
کسی که درست وظیفه اش را انجام نمی دهد و نسبت به امور مردم بی تفاوت است ...
داره خون گریه میکنه بر کشوری که به این روز انداخته و عبرت نگرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کم کم موسم انتخابات دارد فرا می رسد.همه نمایندگان مجلس فعلی اگر می خواهند آبروریزی نشود کاندید انتخابات بعدی نشوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کی؟
خوبه بالاخره خودتون اظهار کردید کاری از دستتان بر نمی آید پس برای چی کاندید می شوید؟
همنوا با مردم شدن و توضیح واضحات دادن و اعلام اینکه ما تا نهایت کاری که از دستمون برمیامد رو انجام دادیم...چه فرمول تکراری و دروغینی
احسنت اقای نماینده محترم که به فکر مردم هستید.اینها چون به فکر معیشت مردم نیستند در واقع دارند به اسلام خیانت میکنند ومردم اعتقاداتشان به اسلام خیلی کم شده است.... فقر از هر دری داخل شود ...ایمان از در دیگر خارج میشود
خب باید نظام بالاخره این موضوع را هضم کند که زندگی فقط با موشک نیست مثل بچه ای که برای همیشه به پدر و مادر خود وابسته است ولی نمیداند روزی پدر و مادر از دنیا رفتنی است .
اگه واقعا کاری از دستت برنمیاد .بهتر نیست استعفا بدی و جا رو خالی کنی برا کسی که کاری از دستش بر میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای نماینده ی محترم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شک نکن آقا ، هر چه زودتر ، بهتر.
جناب آقاي بادامچي چرا فرار رو به جلو اتفاقا اگر شما وهمكاران شما درمجلس بخواهن كه نمي خواهند باگراني مبارزه كنند وگرنه خيلي راحت مثل آب خوردن با يك خط با اين مضمون :تجارت براي سران ومديران همچنين آقازاده ها ممنوع. را در مجلس تصويب كنيد آن وقت خواهيد ديد چطور كمر گرانيها شكسته خواهد شد.
آقای وکیل شما مجلسیان که کاری از دستتان بر نمی آید چرا کنار نمیروید وچشم از کار راحت وحقوق مفت نمی بندید مال اندوزی وکسب قدرت به چه قیمتی
مجلس در راس خواب است
آیا ایشان خود را خارج از حاکمیت میداند؟ آیا نمایندگان مجلس مطابق با اصول مصرج در قانون اساسی، واقعا کاری از دستشان بر نمی آید؟ اگر اینطور است چرا استعفا نمیدهند؟ چرا حالا که به سال آخر نمایندگی رسیده اند اظهار عجز و ناتوانی میکنند؟ چرا ظرفیت قانون اساسی را به سخره و کوچک انگاشته اند؟
مگر اصل هفتاد ویکم قانون اساسی که بیان داشته که مجلس در عموم مسائل در حدود مقرر در قانون اساسی میتواند قانون وضع کند، دست قانون گذار عمومی را باز نگذاشته است؟
مگر اصل هفتاد و ششم، حق تحقیق و تفحص در کلیه امور و به تشخیص مجلس، را به وی نداده است؟
مگر مطابق با اصل هشتاد و هفتم، مجلس حق رأی اعتماد به هیأت وزیران را ندارد؟
مگر حق نظارت مجلس، اعم از سوال و استیضاح و ... کارایی لازم را برای کنترل شرایط به آقایان و بزرگواران نماینده نمی دهد؟
مگر مجلس به اقرار خود آقایان، در رأی امور نیست؟
خوب فکر می کنم که این نماینده بزرگوار با کمی تأمل و صبر و استقامت و بازخوانی سه سال و اندی گذشته از دوران نمایندگی، دیگر اینگونه نباید فرافکنی کند.
تو که نمی تونی کاری بکنی چرا جا را اشغال کردی اگه صادقی استعفا بده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
جمله شو چند مرتبه بخوان بعد قضاوت کن
:)
حاکمیت الان کیه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
من فقط می دانم دولت دولته مجلس مجلسه .پیدا کنید پرتقال فروش را؟
آقاي بادامچي سير از گرسنه خبر ندارد تمام مسئولين سيرند مثل استاندار خراسان شمالي كه مدير كل سازمان آب را آب خانه اش را قطع كرد اگر رهبر دستور دهد تمام مسئولين مثل كارمندان حقوق بگيرند آن موقع مي فهمند
رای میخوای عمو ......
آفرین به شرفت .مگر اینکه کرها شنوا شوند
واقعا خاک بر سر نماینده ناامید و بی خاصیت که غیر غاصب حق مردم شایسته چیز دیگری نیست
روندنزولی دستوری قیمت ارز وسکه ازظهرامروزمتوقف و مجددا صعودی شد درحال حاضر (ساعت ۱۵:۲۰چهارشنبه) قیمت سکه ۴ میلیون وصدهزارو دلار ۱۱۶۰۰ تومان است
یکی از دلایل این وضعیت این است که بعضی از مسولین که اتفاقا تصمیمات آن ها تاثیر گذار است صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی بوده و شرکت های متعدد دارند که اجازه ی ارزانی را نمی دهند و تنها به منافع خود فکر می کنند وذره ای به فکر مردم نیستند اشتهای سیری ناپذیر دارند و در حال بلعیدن منابع کشور هستند
فردا نزیک انتخابات اونقدر از وعده های قشنگ . زیبا رونمایی خواهید کرد که مردم فکر بکنند مجلس در راس اموره بهتون رای بده . حالا مجلس خارج از گوده و جزئی از حاکمیت نیست ....
چي چي شده راي ميخوايد كه همتون از تو سوراخ اومدين بيرون چي به فكر مردم افتاديد نورو يادتونه كجا بوديد وقتي مسكن خودرو مرغ برنج گوشت ماهي مواد خوراكي روغن و غيره گرون شد كجا بودي يك شبه كه گرون نشده حاجي كه يكباره يادتون افتاده و حالا حاكميت زير سوال رفته عزيم همتون نوي كار تون خبره هستيد . برو به باقي رفيقاتم بگو شو بازي نكنن.بريد به جون رهبر دعا كنيد كه مردم فقط به حرمت واحترام سيد خدا به شما تا به حال چيزي نگفتن.
دولت هیچ کاری برای کنترل گرانی ها نمیکند یک بررسی ساده نشان میدهد قیمتها و تعرفه هایی که از سوی اتحادیه های صنوف مختلف اعلام میشود خیلی بیشتر ار عرف بازار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دولت روشن یا دولت در سایه
مجلسی که می تونه رئیس جمهور را برکنار کنه چطوری کاری از دستش برنمیاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
فعلا رییس جمهور سیبله همه تقصیرها گردنه برکنارش کنن چه کسی جاش بزارن سیبل؟
یه عده طوری صحبت میکنند که انگار دنیا به آخر رسیده ، ولی اینطور نیست ، انشاءاللّه و به امید خدا این مشکلات همیشگی نیست و یه روزی انشاءاللّه برطرف میشه . توکلتون فقط به خدا باشه . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
وقت گل نی؟
توحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شما منتظر انشاءالله باش...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چهل ساله توکل مون به خداست ولی اون یه روز هنوز نرسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
منظورت مشکلات ایران هست یا آلمان که شما در آنجا تشریف دارید.شما از آنجا چطوری ما رو ارشاد میکنی که مشکلات رو تحمل کنیم.تشریف بیار اینجا ایران تا با هم مشکلات رو تحمل کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
حرف حق گفتی. طبیعی است برخی آن را بر نتابند
توکل بر خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اگه این ۱۰۰ سال حل نشد ۱۰۰ سال دوم انشالله حل میشه اگه بازهم حل نشد ۱۰۰ سال سوم اگه بازهم نشد ۱۰۰ سال چهارم حالا اگه مسیر هم اشتباه بود مهم نیست
وقتی کاری از دست مجلس بر نمی آید چرا تعطیلش نمی کنید که حداقل در مخارج صرفه جویی بشه؟ هر جلسه مجلس چقدر برای مردم آب میخوره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مهم نیس برای مردم آب نمی خوره حداقل برای یه عده ای نون میخوره
مملكت مابحول قوه الهي وبابرنامه هاي مدون ومحيرالعقول مسئولان وپروفسوران تبديل شده به هندوستان يه عده قليل باهزاردوزوكلك غرق درنازونعمت بقيه هم هيچ .
لطفا با کسانیکه با انتقاد نه به دنبال حل مشکل بلکه دنبال مطرح کردن خویش و رای آوری هستند مصاحبه نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
عزیزم این جوری باید مصاحبه شونده رو هم از چین وارد کنن که
جناب نماینده مجلس خودت را به آن ره نزن به گفته خودتان مسئول این آشفتگی در جامعه اقتصادی نیست بلکه سیاسی است نهایتا" شماها و ملت ایران میدانن بوجود آورنده این مشکلات در مملکت دولت است شماها درمجلس قدرت قانونی والایی دارید ولی عرضه اجرای آن را ندارید خواهشا"توجیه نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شما از ملت ایران وکالت دارین که جاشون اظهارنظر میفرمایید؟
بر خلاف نظر ایشان، فکر میکنم ایران یک ملت فرهیخته ندارد. یک خارجی در خیابان ببینند، گویی که یک دایناسور دیده اند و همه تا بتوانند نگاهش میکنند! بروید ترکیه ببینید چطور از خارجی ها میزبانی میکنند و صنعت توریسم چه کمک بزرگی به اقتصادشان میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کاملا موافقم. ملت فرهیخته روی ثروت خداداده خود گدایی نمی کند
اگر عرضه کار کردن ندارید پس بیجا می کنید نماینده مجلس میشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اگر نمایندگان مسولیت کار خودشان و وظیفه ای که بر عهده دارند را بدانند و اینکه خودشان را دست کم نگریند می توانند اثر گذار باشند در غیر این صورت امیدی به آنها نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بعضی ها از همین الان دارند برای رای جمع کردن آمدن وسط میدان، امان از یک حرف زد فساد، امان از حمایت از شفاف سازی حقوق مدیران امان از شفاف سازی مالی فرزندان امان
الان منظور از حاکمیت چیه؟ شماها همیشه ناتوانی خودتون رو میخواید به رهبری واگذار کنید. لطفا بفهمید که شما ستون های حاکمیتی هستید آقای د...
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
همه با هم خرابکارید هی تو بنداز گردن اون هی اون بنداز گردن تو.قلب و مغز و کلیه و معده و روده همه با هم کار نمیکنه چون این بدن.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ژیان سفید سریع تر حرکت کن.
كساني كه در مجلس هستند مگه نماينده مردم نيستند؟ . چطوري ميگن كاري از دستمان برنمي آيد؟؟!!
برخی مسئولان هیچ وقت به فکر مردم نبوده اند و فقط برای دنیا شاخ و شانه کشیده اند.
حرف درمانی شما ادامه ی همان شعار درمانی سابق است


فقط رفراندوم
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ولمون کن عمو جون فکر می کنی رفراندوم بگیرن وقتی نتیجه رو میدونن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نتیجه چیه دایی جان پرچم خارجی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خاله بیکاری نظریه میدی
آقای تابناک لطفا نظر اینجانب را نیز درج کنید . سانسور تا کجا

خوب خدا را شکر مسئولان فهمیدند مردم مشکل دارند . حالا بروند به فکر حجاب زنان باشند و مردم هم بمیرند.

ما مردم هم شرمنده ایم که مسئولان را ناراحت کردیم و از امور حجاب لحظه ای دورشان کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
این کارش سانسوره.میخوای کارش درست انجام نده؟؟؟
گل گفتی و در سفتی
چرا کران بالای مسئولان رو رئیس جمهور گرفته اید؟ این یعنی نادیده گرفتن واقعیت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
به این نظر می گن نان زیر کباب احسنتم
حسینی شیوا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
وقتی رییس جمهور روزانه ۱۰۰۰میلیاردتومان نقدینگی وارد سیستم پولی کرد آونهم در وضعزت غیر تحریمی چندساله نتیجه همین میشه .بی ارزش شدن پول
از ماست که بر ماست ...
یک واقعیتی در مورد ما ایرانی ها وجود داره که باعث این مشکلات کشور شده و ان اینه که ما در هیچ رده ای یا صنفی نه مردم به مردم نه دولت به مردم نه مردم به دولت ذره ای رحم و مروت و گذشت نداریم ... نمی دونم کشوری که پایگاه صلح و دوستی و جوانمردی و کرامت بود به چه روزی افتاد که برادر چشم دیدن برادر رو نداره... ما افتادیم تو گرداب دنیایی که خودمون با دستای خودمون درستش کردیم بجای یکدلی و وحدت شدیم چپ و راست و میانه و هزار حزب و گروه و فرقه ... نه دیگه از ریش سفید حیاء داریم نه از حکم خدا پیروی می کنیم... البته بخشی هم مسئولین کشور مقصرند که نتونستن یا نخواستن که این کشور مسیرشو پیدا کنه ... شدیم مثل یه آدمی که تو شب تاریک توی بیابان ناشناخته راهشو گم کرده ... به نظر من همه یکدل و یکصدا بشیم و کمر همت رو ببندیم . انسانهایی رو انتخاب کنیم که برای خدا قدم برمی دارند و ما هم پشت سر اونها کمکشون کنیم وگرنه خدا می دونه چه برسرمون بیاد...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دوست عزیز گفتی انسان های درست را برای مسئولیت انتخاب کنیم. آره ولی مگه اونایی که تا اومدند و قرار
کاندید بشن چه چیزایی میگن . همه میگن ما برای خدا اومدیم برای خدمت به خلق برای ....... . ولی چشد مگه غیر اینه که فقط برا خودشون کار کردن.
حتی شوری این کارو به جایی رسوندن که رئیس فدراسیون کشتی که امروز انتخاب شده میگه من برا خدا اومدم ریس شدم. والا من موندم از کی تو رشته کشتی فعالیت حرفه ای داره که ماخبر نداریم.
بس کنید تورو خدا. خدا خودش هم داره حالش از این همه دروغ و ریا و مزخرف گفتن این جماعت به هم میخوره خصوصا از این ملت که با اینکه ... ساله دارن این مزخرفات رو می شنون همچنان باور میکنن!!!!!!!!!!!!!!!..
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
ﻣﻴﺸﻪ ﺑﮕﻲ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﻆﺎﺭﺕ اﺳﺘﺼﻮاﺑﻲ و ﺭﺩﺻﻼﺣﻴﺖ ﻫﺮﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺣﺘﻲ ﻛﻮﭼﻜﺘﺮﻳﻦ ﺯاﻭﻳﻪ اﻱ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺩاﺭﻩ ﭼﻂﻮﺭ ﻣﻴﺸﻪ ﺑﻪ ﭘﺒﺸﻨﻬﺎﺩ ﺷﻤﺎ ﻋﻤﻞ ﻛﺮﺩ ﻭﻛﺴﺎﻧﻲ ﺭﻭ اﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ ﻟﻴﺎﻗﺖ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ
کار از لایه اول یعنی آقازاده ها گذشته به نوه ها رسیده

شهرک ثروتمندان جدید در لواسان و شمال تهران که اغلب نوه و فرزندان مسئولان هستند برای ورود عموم ممنوع است

ویلای کمتر از ۵۰ میلیارد تومان وجود نداره

بروید دنبال کارتان

مردم به هیچکدامتان اعتماد ندارند
از دست مجلس برنمیاد؟؟؟احتمالا از دست من بر میاد
آقای نماینده محترم چرا شما افزایش قیمتها را شما تصویب می کنید از جمله قیمت انرژی
شما بجای افزایش قیمتها از جمله نان چرا مصرف آب و برق گاز نانواییها را کاهش نمی دهید به نظرم عامل گرانی شما مسئولان هستید و بازار را به حال خود گذاشته اید وهیچ مسئولی از قیمت بازار خبری ندارد چون شما با حقوق های بالا زندگی می کنید.
اب نان برق گاز که ترامپ‌ گرون‌ نکرده ! همین کسی که الان شما از اون بعنوان منتقد گرونی یاد میکنید و ماهی ۲۰ ملیون حقوق میگیره و تو مجلس نشسته تصویب کرده گرون کرده !
نکنه رب گوجه ۲۰۰۰۰ هزار تومنی نتانیاهو گرون کرده؟؟
یاد شعر بچه ها میفتم‌ که میخونند.
من نبودم دستم بود

تقصير آستينم بود

آستين مال كتم بود

كتم مال بابام بود

.............
اخی!!! چقد شما کم توانید!!! بمیرید برامون!!!!
: متأسفانه در مجلس کاری از دستمان برنمی‌آید.

بر نمیاد استعفاء بدید.از ماها قبل برنامه دارید برای انتخابات

حرفتان با عملتان اصلا نمیخوره آقای نماینده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
فقط یه کار خوب از تون بر میاد گرفتن حقوقهای نجومی اختلاس سو استفاده و .....
شما که کاری ازتون ساخته نیست برای چی شدی نماینده مجلس؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
برای یک لقمه نون و کباب برگ ناقابل و چند تا رانت بی اهمیت
نمایندگان مجلس؟؟؟ اونا نماینده دولت و فلان ارگان و بهمان سازمان اند!!
نماینده مردم که نیستن!!
شما یک نماینده نشون بدید که در این سی چهل سال برای مردم کاری کرده باشه!

همشون منزل شخصی بدون پرداخت هزینه های آب و گاز برق و... دارند!

راننده شخصی برای خود و خانوادشون دارن!

مردم ایران (طبقه ضعیف متوسط و حتی بالای متوسط) هیچکس رو ندارن!

گویا ما برده ایم و این قوم خداوندانندددددددددد!!!!
جالبه که در اخبار میگن: نماینده ملت!!!!!!!

اینها نماینده امثال ماها هستند؟؟؟؟؟؟؟؟

پس چرا این همه اختلاف؟؟؟؟؟؟

چرا سر بعضی در سطل آشغال دنبال غذاست؟؟؟
چرا اونها در لواسانات ویلاهای چند صد میلیاردی دارن؟؟؟؟

چگونه ممکن است؟؟؟؟؟

بلاد کفر (به زعم شما البته) مهمترین دغدشون فقط و فقط آسایش و رفاه مردمشونه!!!
آقای بادامچی با این استلال میخواهد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند هر سه قوه در بوجود آمدن این شرایط مقصر و مسئولند دولت ها با عملکرد ضعیف ، مجلس با عدم نظارت و قوه قضاییه با عدم برخورد با مفسدین اقتصادی باعث شدند بعد از چهل سال مملکت با تحریم نفت وارد شرایط بحرانی شود اگر فقط یکی از این سه قوه به وظیفه خودش خوب عمل می کرد اوضاع ما بسیار بهتر از الان بود.
شما کلا کاری از دستتان برنمی آید چه در مجلس چه خارج از مجلس و چه هر کجای دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دقیقا
بهتر نیست مجلس و دولت و ... جمع بشن تا بالاخره ما هم بفهمیم حاکمیت کیست؟
در ضمن کلی صرفه جویی هم میشه .. هزینه آب و برق کاغذو انتخابات سوختو ناهار کارمندان و .... حذف میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
يك كلمه حرف حساب
متأسفانه در مجلس کاری از دستمان برنمی‌آید.
پس شما چه گ.. مجلس می خورید. استعفا کنید و بیت المال را هدر ندهید
با سلام
چه عجب یک سخن منطقی و منطبق بر واقعیت از مسیولین شنیدیم.
ولیکن همانطور که گفتین فشار شدید بر دوش مردم است نه مسیولین. البته برای رفع مسایل سیاسی که منشا اقتصادی دارد راهکار وجود دارد ومجلس میتواند زمینه ان را فراهم کند. بشرطی که نماینده شجاع باشد واز اختیاراتی که قانون اساسی به ان داده آگاه باشد واز آن دفاع کند. قانون اساسی حق اظهار نظر در تمام امور کشور را به نمایندگان داده است.
سلام
تمام ارزون شدن دلار برای اینه که بتونن دوباره با گرون کردنش جنسهای دیگر رو از همه نوع چه ماشین خارجی و چه خوراک و پوشاک را نسبت به قیمت گذشته گرونتر کنند و توجیه برای گرانتر شدنش داشته باشند. به عنوان نمونه یک ماشین خارجی را زمانی که دلار ۱۱۰۰۰ تومان بود به زور ۲۵۰ تومان می فروختند. بعد که دلار رفت روی ۱۵ تومان همون ماشین شد ۴۰۰ تومان. حالا که دلار شده ۱۱۰۰۰ تومان اون ماشین رو چند می فروشند؟ ۳۵۰ تومان نه ۲۵۰ تومان. حالا تصور کنید دوباره به هر دلیلی دلار را نمیگیم ۱۵ تومان، بشه ۱۳ تومان. قیمت اون ماشین خارجی میشه چند؟ ۴۵۰ تومان! فرمول اینروزای بازار ایران اینه. بنابراین رییس کل محترم بانک مرکزی و بقیه مسولان محترم بدونید که این نوسان دادن دلار فقط برای بالا بردن قیمت کلی اجناس و خدماته. به عبارت دیگر این ارزون شدن دلار نه تنها به نفع مردم نیست که بدتره! فقط یک عده که اجناسشونو احتکار کردند دوباره سود کلانی می برند. زمانی پایین اومدن دلار مفیده که یا متوقف باشه یا با شیب کمی پایین بیاد. اگر یک ذره هم حتی صعودی بشه دوباره به نفع دلالهاست.
مشکل از تک تک ما ایرانی هاست. ربطی به آمریکا و مسئولین هم نداره. آقا جنسمون خرابه همین. چرا مردم ژاپن و المان اونجوری زندگی می کنند؟ چون لیاقت و ظرفیتشو دارند ولی ما نداریم. به همین سادگی...
حاکمیت؟!!!
نظرات رو جانبدارانه منتشر میکنی .نظرات رو به سلیقه خودت جدا میکنی.اولین نظر ساعت ۱۵:۳۸ هست در حالی که زمان انتشار خبر ۱۴:۱۳.این کارو میکنی که نظراتی که موافق خط ات هست بالاتر باشه و بیشتر دیده بشه
این نظر من رو هم جدا میکنی و سانسور میکنی ولی من نوشتم که بدونی و فکر نکنی که هیچکس حواسش نیست که چیکار میکنی
فشار اقتصادی فقط روی اقشار ضعیف و آسیب پذیر است برعکس بخشی از جامعه که عمده ی منابع و ثروت را در اختیار دارند از این شرایط بسیار راضی هستند در چنین شرایطی اعمال هر نوع سیاستی با مشکل مواجه میشود چون با تضاد منافع سروکار داریم .سنگ زیر بنای حل اساسی مسائل توزیع عادلانه ی منابع و فرصتها و امکانات است وقتی سطح زندگی ها به هم نزدیک باشد هرگونه فشار نیز توزیع متناسب خواهد داشت و تحمل آن برای عموم راحت است . نه مثل الان که یکی به فکر اتاق خواب سگ و گربه ی خود باشد و یکی در فکر حیاتی ترین نیاز خود زانوی غم بغل کند .دولت و مجلس می توانند با ابزارهای قانونی این توزیع نامتوازن را تعدیل کنند .
کی میخواین باور کنین که مشکل مجلس از فیلتر قبل از انتخاباته.آقا جون چهل سال رد صلاحیت کردید و آدم حسابی ها رو بیرون گذاشتید اونهایی که موندن واسه رای گیری همینا بودن که کشور رو به این روز انداختن
بازم همین راه رو برید که دست جمعی نابود بشیم
از ایشون و امثال ایشون در مجلس و دولت کاری برای مردم ساخته نیست ولی این دلیل نمیشه کاری برای خودشون هم ساخته نباشه حقوقهای چند ده میلیونی و وامهای پس نده چند میلیاردی و........ چنان شیرینه که قاضی شریح هم نتونست ازش بگذره
داریم به انتخابات نزدیک میشیم نماینده های دلسوز کم کم دارن به فکر مردم میفتن
!!!!!!!!!!!!1
اصلاً با این قانون اساسی هم مجلس هم دولت هیچگاره اند. ولی چرا به مجلس میروند! وچرا ریس جمهور میشند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خوب نشنیده کی چی بشه؟ بلاخره مملکت کسایی رو لازم داره که همه مشکلات رو گردن اونا بندازه
بیایم رای بدیم؟ به نماینده های مجلس؟ روی چشم اومدیم اومدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بدو بریم رای بدیم دیر شد شناسنامه مهر نداشته باشه بعدا دردسر میشه
عجب
پس حرف از مالیات بر اشرافی گری زدن، سانسور دار؟
برای شما واتس اپ و‌ایمیل کردم
وظیفه شما اطلاع رسانی است
حق را بگویید لطفاً
کوتاه نیایید تا تعادل به اقتصاد برگردد و‌منطق و علم حاکم شود
حداقل برا خودتون و اطرافیان که خیلی کارها از دستتون برامده.
مردم هم که بالاخره زندگیشون را به سختی میگذرونن
نمی اید یا نمی خواهید.انتصاب وزرای ضعیف صمت و جهاد کشاورزی از موارد نخواستن است و عدم استیضاح آنها هم از مصادیقش.....
لطفا فکر نکنید که مردم نمیفهمند و میشود با این دلایل بیهوده از زیر بار مسیولیت شانه خالی کرد.
ما که میدونیم هیچ عرضه ایی ندارید.شما فقط نمایش قانونگذاری دارید.
حیف از اون همه بودجه مفتی که از شکم مردم گرسنه میگیرند و به شماها میدن.
فی الواقع در این کشور مردم و نمایندگان مردم و دولت منتخب سمتی ندارند و تصمیم گیری به صورت متمرکز از محل دیگیر صورت می پذیرد ما کشور ثروتمندی هستیم ولی به لحاظ اینکه چهل سال است چندین کشور را به لحاظ مالی حمایت می کنیم اگر گنج قارون هم باشد کفگیر به ته دیگ می خورد .
ما باید از چین دولتمرد و نماینده مجلس وارد کنیم کم میخورند کار میکنند ....
شما و دیگر مسئولین کمر به نابودی مردم بستید و هراز گاهی میاد و یک چیزی میگید و تمام .چون اون مسئول اونهایی که اون بالاها نشستند اصلآ نمیدونن فقر و بدبختی چیه .بخاطر اختلاف طبقاتی که بین مردم و مسئولین و حاکمین نظام پیش آوردید وقتی میگن کسانی هستند که با دومیلیون تومن زندگی میکن .باورتان نمیشه چون شماها با پنجاه میلیون تومن کم می آرید اخه چطوری .مگه میشه .بخورید و بفکر مردم نباشید شاید یک روز فقط خدا به دادمان برسد .
الحمدولله به شما وهم مسلکی ها که از تجار درجه اول ایران هستید ،شرایط تحریمی خوب ساخته.
دولت تصمیمی بر ارزانی ندارد . تا سیب زمینی زیاد شد و قیمتش پایین بود مجوز صادرات داد که نه مازاد بر احتیاج بلکه هر چی بود صادر کرد و قیمت رسیده به یازده هزار تومان یا اینکه اصلا میلی به کنترل قیمت ندارد و میگوید هر کی خواست هر قیمتی بفروشد . این اصل یا نادانی درک فهم شرایط رقابتی بازار است که باید متناسب با عر ضه فراوان باشد یا عمدا اینکار میشود که مثل برجام بشویم و جریان کدخدا
نوبت انتخاباتم میرسد دیگه رو ما حساب نکنید
متاسفانه دست دولت مردان و مجلسیان دست شان توی یک کاسه است چون بدون هماهنگی همدیگر هیچ کالایی را هیچ کسی نمی تواند گران و یا ارزان نماید و بدتر از این که هر یک از این ها خودشان بنگاهدار معاملات تجاری بوده و به همین جهت نیز تا وضع به همین منوال بوده و مردم بیچاره (کارمند - کارگر ) روی ارزانی را نخواهند دید و تا زمانی که قانون چهل سال قبل اصلاح نشود هیچ امیدی در این مورد وجود نداشته و نخواهد بود
نمایندگان بی خاصیتی که فقط برای خود و نزدیکان خود کار می کنند
برادر نماینده محترم چرا میفرماید :
ای کاش حاکمیت وضعیت معیشتی مردم را بیشتر درک می‌کرد
اگر درک نمیکرد که پیشنهاد نمیکرد به حقوق مدیران بین 3 تا 5 ملیون در سال 98 اضافه شود مهم وضعیت معیشت مدیران است که فکر کنم با اضافه شدن 5 ملیون به حقوق انها وضع معیشتی انها بهتر بشود
بقیه مردم هم سعی کند مدیر شوند تا از این گرانی افسار گسیخته آسیب نبینند
انتخابات نزدیک است
اگه مردم همت کنن،کار رو درستش میکنن و میندازن تو مجرای صحیح خودش.الان کارها تو مجرای غلط داره انجام میشه
یکبار دیگر مردم باید با فرستادن نمایندگان انقلابی و حرب اللهی به مچلس بر مشکلات پیروز شوند
کاملا درسته. از دست عده ای افراد عمدتا سالخورده نباید هم کاری بر بیاید. چنین افرادی هیچ راه حلی برای سامان دادن به امور کشوردخطور نمی کند جز راحت ترین راه که برویم هرچه داریم و نداریم با غرب معامله کنیم تا اونها بیایند و مشکلات را حل کنند. اینطوری شما هم بدون اینکه زحمت زیادی بخود بدهند 4 سال زیر کولر در مجلس به سر میکنند، حقوق و مزایا هم میگیرند کسی هم دیگه انتظار نداره که نمایندگان به مغزتشون فشار بیارند برای دور بعد هم خیالشان از رای آوردن راحته ...
ایکاش ایشان هم درک میکرد و به وظایف نمایندگی اش بیشتر واقف بود
سانسورچی تابناک دوست داریم خسته نباشید خدا قوت
شما که کاری ازت بر نمیاد یگران هم مثل شما
اشتباه میکنید که میدانید که همه میدانند عرضه کاری ندارید و باز هم ادامه داده و بابت کاری که توان ندارید صندلی اشغال کرده و حقوق گرفته و رانت های مختلف و امتیازات متعدد و بی شمار میگیرید و استعفا نمیدهید ... شمایی که امور سطحی و سیاسی و.. به شما فشار اورده و شما را وارد میدان کرده و بدنبال خودنمایی میان طرفدارانتان و عموما مخالفین نظام و بدنبال جمع اوری طومار و احتمالا ساعتها مذاکره و بحث و میز گرد و جلسه و.. هستید برای حل مشکل ان و یا تسویه حسابهای سیاسی از مشکل بخش عمده ای از اجتماع و عملا تمامی جامعه یعنی بی کفایتی های دولت و گرانی ها و بی کفایتی ها و فسادها و هدر رفت منابع کشور و فقر و بیکاری و بی خانمانی و مشکلات فرهنگی و اجتماعی و عزت ایرانی و... شما را اندکی به درد نیانداخته و طوماری جمع نکردید و سوالی مطرح نکردید و انتقادی نکرده و وقت نمیگذارید چون رفقایتان مسئولند .
متاسفانه الویت شما مردم و کشور نیست الویت شما اول ملل مظلوم خارجه هست بعد جیب مبارکتان
خدایش خیلی دلم بحال مردم میسوزه. جواب این عمرهای رفته باد در فلاکت و بی پولی و بی امکاناتی وووو رو کی میخواد بده اصلا چطور میخوان بدن. نمیدونم در سالهای اینده وقتی ایرانی ها تاریخ این سالهای ما رو میخونن چه احساس و چه نظری دارن و چی میگن. مظلوم عشق های پاک بی پول که به فنا میرن. مظلوم مریضهای خاص. مظلوم پیرمرد پیرزنهای که بعد عمری کار حالا که باید استراحت کنند تازه بدو بدوشون شروع شده. مظلوم جونهای بیکار. مظلوم مادرانی که غرق شدن تو اینده بچه هاش. مظلوم مردمی که خیلی وقت دیگه همون تفریح ساده به در و دشت رفتن و هم نمیرن. مظلوم مردمی که خدا رو شکر میکنن که حد اقل دیگه مریض نیستن که مخارجش .... مظلوم مردمی که عاشق مهمانی و مهمون داری و شب نشینی بودن اما حالا کابوس براشون. مظلوم دانشجو . مظلوم کارگر. مظلوم پسر دخترا مظلوم مدر مادرها . مظلوم خودم که عمرم رفت و داغ داشتن یک ماشین فکستنی حتی پراید موند تو دلم که منم پنجشنبه ها مادر م ببرم سر مزار عزیزاش اونم یکم دلش خوش بشه بگه خانواده ما هم ماشینی از خودشون دارن. تابی خیلی دلم گرفته . ...‌ خدا کنه همه چی درست شه
از نظر أكثريت مردم مرخصيد اصولگرا اصلاح طلب ديكه تمامه ماجرا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
متاسفانه آنچه زیاد است ساده لوح.
همیشه انسان هایی هستند که میگن تو رو خدا بیا منو گول بزن, باور نمی کنید؟ یه کم دقت کنید می بینید اطراف تون
شماهاکه لباس سپاه میپوشیدوپرچم آتش میزنیدوفقط فریادمرگ برآمریکابلدبن...دسته جمعی استعفابدین.....فقط چون بچه هاوخانواده هاشون درخارج ازکشوردارن حال میکنن ودرداخل هم مشغول برج سازی وواردات بی رویه وبی نظارت هستند..هیچ اقدامی برای رفاه حال مردم عادی نمیکنن..فقط حرفهای مفت وتکراری وبی حاصل..تریبونم که فقط دراختیارخودشون..هرکسی هم اگرحرفی برخلاف میلشون بزنه..زودی میشه تشویش اذهان عمومی
تلاش یرای مال اندوزی توسط برخی مسئولین فرصتی یرای رسیدگی به معیشت مردم باقی نمیذاره
تازه اصلاح ساختار بودجه مونده اون بشه چی میشه
[ جناب نماینده شما همه به فکر جیب و منافع خودتان هستید به عقب برگردید شما ها کی بودید و چی داشتید و الان چی دارید جز جیب تون به چیز دیگه ای فکر نمی کنید و مردم رو برای نمایش میخواید
این مملکت همچی داره گاز نفت و عنوان معادن مختلف که اگه این همه منابع رو کشوری مثل ژاپن المان حتی ترکیه داشت توی دنیا از نظر اقتصادی شماره یک بود ولی ما چی با این همه دارایی و ثروت مردمی بد بخت گرسنه داریم واقعا چرا
اقای نماینده مگر شما بودجه رو تصویب نمیکنید مگه شما قانون تصویب نمیکنید حالا چی شده که این حرفها رو میزنی اینکه میبنی نتیجه عملکرد شما ست
شما ها که مشگل مالی و اقتصادی ندارید و نمی دونید مردم دارن چه جوری زندگی میکنند واقعا اقای نماینده چقدر حقوق میگیری چقدر درامد های دیگه داری از راه نمایندی مجلس
آقای بادامچی عزیز نزدیک انتخابات شد دوباره یاد مردم افتادین؟
یه زحمتی مسئولین بکشن دیگه هزینه برای انتخابات مجلس و رئیس جمهوری و شوراها نکنن چون اینطور که معلومه هیچکدوم کاره ای نیستن
مشگل مملکت ما با داشتن نعمت های خدادادی نداشتن مسئولان دلسوز وعشق میهن است ...........
امروز .....
رئیس جمهور: کاری از ما برنمی اید
نماینده مجلس: کاری از ما برنمی آید
چند روز قبل انتخابات ...
رئیس جمهور : من ایران را گلستان میکنم ما میتوانیم...
نماینده مجلس : کل شهر رو براتون گلستان میکنم همه قوانین را به نفع مردم تصویب میکنم ....
روز انتخابات ...
مردم : ما رای میدیم تا مملکت گلستان بشه!!!!
از ماست که برماست :)
شما که توان و تفکر کار در مجلس که در راس امور است را بلد نیستی اشتباه کردید ملت را گرو خود گرفتید
مشکل خود شمایی اقای بادامچیان در مجلس چه کاری کردید؟ کدوم نماینده ها ویلا گرفتند تا وزرا رو استیضاح نکنند؟
بی عرضه ما ملت هستیم که هرچه برسرمان می آورند هیج حرف و عملی نمی کنیم ما ساکت می نشینیم آن ها به این باور می رسند که ما هیچ مشکلی نداریم وبه قول خودشان مشکلات راتحمل می کنیم ما مانند بچه شیرخواره ای هستیم که تا گریه نکنیم مادر نمی داند که ما گرسنه ایم صدایمان در نمی آید خیال می کنند که ماسیریم آخر هم درهمین سکوت وگرسنگی می میریم چه ملتی بودیم و چه شدیم،آقایان خود مرفهند خیال می کنند ما ملت هم در رفاه کاملیم چون براین مشکلات سکوت کرده ایم
مسئولین محکم واستوار ا ایستاده اند و ما به انها تکیه کرده ایم...
اگه نمایندگان مجلس کارامد بودند هر روز رییس جمهور و وزیران را به مجلس می کشاندند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی