بازدید 5808

گزارش وزیر نیرو از ۱۱ برنامه مدیریت مصرف برق

کد خبر: ۹۱۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۷ 17 July 2019
وزیر نیرو با بیان اینکه شرایط توزیع و مصرف برق تحت کنترل است، گفت: امیدواریم همراهی مصرف‌کنندگان استمرار داشته باشد تا بتوانیم این تابستان را توأم با آسایش و بدون خاموشی نگران‌کننده سپری کنیم.
 
به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، «رضا اردکانیان» عصر سه شنبه در حاشیه نشست فراکسیون مستقلین ولایی در جمع خبرنگاران درخصوص وضعیت توزیع برق و میزان خاموشی‌ها در تابستان، افزود: زمستان گذشته گزارشی در رابطه با پیش‌بینی وضعیت تولید، توزیع و مدیریت مصرف برق در تابستان ۹۸ به مجلس ارائه کرده‌ایم و امروز نیز با روسفیدی گزارش میزان عملکرد وزارتخانه نیرو ارائه شد.

وزیر نیرو ادامه داد: با وجود آنکه یکی از تابستان‌های گرم را تجربه می‌کنیم به دلیل همراهی مردم در بخش‌های مختلف، شرایط توزیع و مصرف برق تحت کنترل است و امیدواریم همراهی مصرف‌کنندگان استمرار داشته باشد تا بتوانیم این تابستان را توأم با آسایش، امنیت و بدون خاموشی نگران‌کننده سپری کنیم.

براساس این گزارش وزارت نیرو سال گذشته برای مدیریت مصرف در تابستان سال جاری، ۱۱ برنامه را مورد توجه قرار داده است؛ طرح پیشنهادی اصلاح تعرفه‌ها، اجبار به کاهش ۳۰ درصدی بار صنایع بالای یک مگاوات، تغییر ساعت کار ادارات در کل کشور و اخذ مجوز قطع درصورت عدم همکاری ازجمله ۱۱ برنامه سال گذشته وزارت نیرو برای مدیریت مصرف در تابستان سال ۹۸ به شمار می‌آید.

همچنین باید مدیریت مصرف تابستان ۹۸ مربوط به بخش کشاورزی، استفاده از مولد‌های خود تأمین مشترکان، اجباری کردن همکاری دو ساعته ایستگاه‌های سی. ان. جی، استفاده پایلوت از فناوری‌های نوین مانند ذخیره‌سازها، اینترنت اشیا، قطع مستقیم بار، هوشمندسازی، همچنین روشنایی معابر، توسعه استفاده از لامپ‌های ال. ای. دی اس، سرویس ۵ میلیون دستگاه کولر آبی و یک میلیون دستگاه کولرگازی و… را به این برنامه‌ها افزود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی