بازدید 4444

۹ فروند شناور سنگین تحویل مرزبانی می‌شود

کد خبر: ۹۱۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰ 16 July 2019
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: برای تقویت شناورهای مرزبانی تا پایان امسال ۹ فروند شناور نیمه سنگین با اقدامات وزارت دفاع آماده و تحویل مرزبانی ناجا می‌شود که بخشی از این شناورها به ناوگان مرزبانی شمال کشور تحویل داده خواهد شد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار قاسم رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دوری مرزبانان از خانواده‌هایشان، اظهارداشت: ساخت شهرک‌های سازمانی در دستور کار مرزبانی ناجا قرار دارد.

وی افزود: براساس طرح مجلس شورای اسلامی و پیگیری دولت تا پایان سال 99 بین 12 تا 15 هزار واحد مسکونی سازمانی برای مرزبانان در نزدیکی مرزها ساخته خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان داشت: برای ساخت این واحدهای مسکونی حدود 15 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. انتظار‌ می‎رود تا سال 99 بخشی از این اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه محقق شود.

وی یادآور شد: سال گذشته از طریق ستاد کل نیروی انتظامی 500 خانه سازمانی به واحدهای مسکونی اضافه شد اما این تعداد کافی نیست.

سردار رضایی به افزایش شناورهای نیمه سنگین به ناوگان مرزبانی کشور اشاره کرد و افزود: برای تقویت شناورهای مرزبانی تا پایان امسال 9 فروند شناور نیمه سنگین با اقدامات وزارت دفاع آماده و تحویل مرزبانی ناجا می‌شود که بخشی از این شناورها به ناوگان مرزبانی شمال کشور تحویل داده خواهد شد.

وی درباره تجهیز مرزها و تشدید حفاظت‌ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه اختلافات مرزی با کشورها نداریم اما برای حفظ وضعیت موجود و تقویت و ارتقای مرزها تجهیز آنها ضروری است.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز مرزبانان ما در کنار اقتدار، عزت، دفاع از مرزها و امنیت پایدار به موضوعات ‌معنوی خود نیز توجه دارند. در بازدیدها مشاهده شد که فرمانده پاسگاه خود امام‌ جماعت مرزبانان است. مرزبانان ما به مسائل دینی و اعتقادی خود توجه داشته و در کنار خدمت به کشور معنویات خود را تقویت می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی