بازدید 6699

حمله پهپادهای انتحاری یمن به فرودگاه «جازان»

کد خبر: ۹۱۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰ 16 July 2019

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله جدید این کشور به فرودگاه سعودی «جازان» با پهپاد انتحاری «قاصف k2» خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس،‌ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن که این روزهای مدام از هدف قرار گرفتن فرودگاه‌های سعودی سخن می‌گوید، بار دیگر از حمله جدید یمن به یکی از فرودگاه‌های جنوب عربستان سخن گفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که یگان پهپادی در این عملیات موفق، دقیقا آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین عربستان سعودی در فرودگاه جازان را هدف قرار داد.

به گزارش المسیره، یحیی سریع با تاکید بر تعویق پروازهای فرودگاه مزبور اظهار داشت که «حمله سه‌شنبه شب با پهپاد قاصف k2» انجام گرفت.

حمله پهپادهای انتحاری یمن به فرودگاه «جازان»
سخنگوی نیروهای مسلح یمن متذکر شد که عملیات هدف‌گیری فرودگاه جازان در چارچوب پاسخگویی به جنایت‌های متجاوزان و محاصره مستمر آنها علیه ملت یمن اجرا شد.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله سه‌شنبه شب همچنین با اجرای دو عملیات پهپادی، پایگاه هوایی «ملک خالد» در خمیس مشیط منطقه عسیر را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره گفت که دو عملیات سه‌شنبه شب یمن علیه پایگاه هوایی ملک خالد با استفاده از چند فروند پهپاد «قاصف k2» به اجرا درآمد.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله دیشب(دوشنبه) نیز با استفاده از چند فروند پهپاد انتحاری «قاصف k2»، پایگاه هوایی «ملک خالد» در منطقه خمیس مشیط در عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیشب بلافاصه پس از انجام عملیات پهپادی در نشست خبری عنوان کرد که این عملیات به شکل «دقیق» و «موفقیت آمیز» صورت گرفت.

یحیی سریع گفت که در این حملات پهپادی یمن، انبار سلاح و آشیانه هواپیماها و دیگر تاسیسات نظامی در فرودگاه ملک خالد هدف قرار گرفته است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی