بازدید 5663

واکنش کاپیتان دوپینگی تیم ملی ایران

بیش از ۲۰۰ ایمیل از ایران برای اتحادیه جهانی ارسال شده که در داخل کشور از دوپینگی‌ها حمایت می‌شود. اتحادیه جهانی شاید به تعدادی از این ایمیل‌ها کاری نداشته باشد، اما وقتی تعداد آن‌ها به بیش از ۲۰۰ عدد می‌رسد، قطعاً شک می‌کند.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ 16 July 2019

این هفته خبر مثبت شدن آزمایش دوپینگ کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری ایران رسما اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی سهرابی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران با بیان اینکه آبروی ۲۴ ساله‌ام زیر سؤال رفت گفت:هر مشکلی که در حال حاضر در دوچرخه‌سواری وجود دارد، از داخل کشور خودمان است. آن‌هایی که دیگر در فدراسیون حضور ندارند و کنار رفته‌اند، به اتحادیه جهانی ایمیل می‌زنند تا دوچرخه‌سواری ایران را نابود کنند. در نامه‌ای که آمده، عنوان شده بیش از ۲۰۰ ایمیل از ایران برای اتحادیه جهانی ارسال شده که در داخل کشور از دوپینگی‌ها حمایت می‌شود. اتحادیه جهانی شاید به تعدادی از این ایمیل‌ها کاری نداشته باشد، اما وقتی تعداد آن‌ها به بیش از ۲۰۰ عدد می‌رسد، قطعاً شک می‌کند. نتیجه این موضوع نیز آن می‌شود که دیگر از ایران برای حضور در مسابقات و تور‌های بین‌المللی دعوت به عمل نمی‌آید.

سهرابی خاطرنشان کرد: واقعا افسوس می‌خورم از اینکه می‌بینم به خاطر افتخاراتی که کسب کرده‌ام، یکبار هم تصویرم روی صفحه اول روزنامه نرفت، اما یک روزنامه در استانم به واسطه خبر دوپینگ، تصویرم را روی جلد می‌برد. درخصوص پرونده‌ام نه تنها فدراسیون جهانی با احتمال در این باره صحبت کرده، بلکه حتی نمونه B. هم وجود ندارد. یعنی همه راه‌ها را بر روی من بسته‌اند. باید تا چند روز آینده مدارک و مستنداتم را آماده ارسال به اتحادیه جهانی کنم. اگر هم کسی در این مسیر از من حمایت و پشتیبانی کند، تشکر می‌کنم. من از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۹ هر سال نزدیک به ۱۰ بار تست داده‌ام و هیچ وقت جواب مثبت نبوده است. حالا به نظر شما چرا باید دست به چنین کاری آن هم در اواخر دوران ورزشم بزنم؟

او افزود: اینقدر که در یکی از شبکه‌های تلویزیونی خبر دوپینگم زیرنویس شده، درباره نتایج و مدال‌هایم این کار انجام نشده است. بعد از ۲۴ سال حضور در دوچرخه‌سواری واقعاً تاسف می‌خورم که در داخل کشورم به جای حمایت دست به تخریبم می‌زنند. همه این‌ها در حالی است که هنوز چیزی قطعی نیست و فقط در مرحله اتهام است، یعنی اتحادیه جهانی اگر مدارکی از دوپینگ من داشت، همانند سایر رکابزنان خارجی به طور دقیق زمان و نوع ماده مصرفی را اعلام می‌کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی