بازدید 4558

رویانیان دلیل قرض۶۰هزاردلاری اش را فاش کرد

من این همه بدهی را دادم، مگر مدیری را تخریب کردم؟ چرا می‌گویند معلوم نیست این شصت هزار دلار کجا هزینه شده است؟ بدهی ژوزه حدود ۳۰۰ هزار یورو بود، اما کاری کردند که بشود یک میلیون و پانصد هزار یورو.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 16 July 2019

محمد رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی ۶۰ هزار دلاری باشگاه پرسپولیس که موجب توقیف لوگوی باشگاه شده است را شفاف سازی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفت و گویی در خصوص بدهکاری ۶۰ هزاردلاری باشگاه پرسپولیس گفت: « این بدهی ۶۰ هزار دلاری مربوط به نیلسون کوریا دروازه‌بان سابق این تیم است. چرا می‌گویند هیچ چیز مشخص نیست و تشویش اذهان می‌کنند. به طلبکار که حکم دارد می‌گویند هر کاری می‌خواهی انجام بده، طرف سه سال است که شکایت کرده و یک کلمه به ما نمی‌گویند که جریان شکایت و طلب چیست، ما هم که پیگیری می‌کنیم و قصد کمک داریم، بی توجهی می‌کنند.

من این همه بدهی را دادم و فقط در یک جلسه با حضور آقای شیرینی در باشگاه در زمان گرشاسبی بالای دو میلیارد بدهی کم شد. مدیری که ادعای شفافیت داشت به بخش حقوقی چند صد میلیون پاداش داده است. من این همه بدهی را دادم، مگر مدیری را تخریب کردم؟ چرا می‌گویند معلوم نیست این شصت هزار دلار کجا هزینه شده است؟ بدهی ژوزه حدود ۳۰۰ هزار یورو بود، اما کاری کردند که بشود یک میلیون و پانصد هزار یورو.

بنده فقط در یک مورد بدهی پانصد هزار یورویی به وینگادا را بی سر و صدا تسویه کردم تا امتیاز کسر نشود، بدهی به دایی با صد میلیون جمع می‌شد کاری کردند که بشود سه و نیم میلیارد تومان.»

رویانیان در ادامه افزود: «فردی که لوگو را توقیف کرده ، سال ۹۵ حکم گرفته است. بعد موافقت کرد که در شش قسط طلب را بگیرد. بنده در ازای آن شصت هزار دلار چک صد و هشتاد میلیون تومانی دادم و بعد می‌گویند برو هر کاری کن. باید اینطور تا کنند؟ چرا می‌گویند معلوم نیست کجا هزینه شده است. برای تخریب من چه کار‌ها که نکردند. »

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار