بازدید 4216
۱

وثیقه پیاده‌روی اربعین برای مشمولان حذف شد

کد خبر: ۹۱۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 16 July 2019

تمامی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه دارای معافیت تحصیلی در سنوات مجاز تحصیلی می توانند بدون پرداخت وثیقه در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به استقبال مراجعین جوان مشتاق زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات در ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام و به منظور تکریم مشمولان و شرکت حداکثری در این کنگره بزرگ مسلمانان و مراسم پرشور معنوی و سیاسی جهان تشیع، تمامی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه دارای معافیت تحصیلی در سنوات مجاز تحصیلی، به شرط آنکه در بازه زمانی «هفتم مهرماه تا سوم آبان ماه ۱۳۹۸» درخواست خروج از کشور خود را از طریق سامانه اینترنتی این سازمان ثبت کنند، بدون اخذ وثیقه، ضمانت نامه بانکی و ... مجوز خروج از کشور برای آن‌ها صادر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام و عرض ادب و احترام , بنده دانشجوی ترم 7 حقوق هستم , پارسال در سایت ثبت نام کردم و برای رفتن به کربلا قرعه به نامم افتاد اما به دلیل مشکلات مالی و ... توانایی رفتن نداشتم , امسال شرط گذاشتن وثیقه رو حذف کردن برای گرفتن پاسپورت ؛ همچنین ویزا هم نیازی نیست ... اگر خدا بخواد قصد دارم در پیاده روی اربعین پیش رو شرکت کنم ... قصد گرفتن پاسپورت را دارم , اما نمیدونم باید به چه منبعی مراجعه کنم و روش ها رو نمیدونم .. آیا شما اطلاعی از مراحل دارید ؟ ایا باید اول به دانشگاه بروم یا پلیس + 10 ؟ در مرحله اول باید چه کاری انجام بدم ... ممنون میشم جوابگو باشید ... اجرتون با سید الشهدا خدا خیرتون بده یه کمکی به من حقیر بکنید ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها