بازدید 12762

پوشاک مردانه ایرانی باکیفیت با قیمت کارخانه

کد خبر: ۹۱۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 27 July 2019

آنچه بر تن می‌پوشند را پوشاک یا تن‌پوش می‌گویند. پوشاک، بدن را از گرما و سرما و دیگر مخاطرات موجود در طبیعت حفظ می‌کند. همچنین پوشاک می‌تواند برای راحتی، حجب و حیا و نیز برای ایمنی استفاده شود. پوشیدنی‌ها همچنین می‌توانند نشان دهندهٔ باورهای مذهبی، فرهنگی و دیگر معانی اجتماعی باشند. امروزه و در قرن ۲۱ استفاده از پوشاک بیشتر به خاطر پیروی از مد و شیک‌پوشی است تا به خاطر راحتی و دیگر استفاده‌های آن.

انسان‌ها همیشه در حال طراحی کردن پوشاک نوین برای مشکلات عملی خود هستند و دیگر فرق بین پوشاک و وسایل حفاظتی به شکل آشکار مشخص نیست. در این باره می‌توان به پوشاکی مانند پوشاک فضانوردی، پوشاک زرهی، پوشاک ورزشی، پوشاک غواصی، مایو، پوشاک حفاظت‌کننده در مقابل نیش زنبور، لباس چرمی موتورسواری و لباس‌های محافظ اشاره کرد.

اما یکی از شرکت هایی که در این زمینه توانسته بسیار پررنگ و موفق کار کند شرکت پوشاک کرال می باشد که در سال 1384 با همت تنی چند از طلایه داران صنعت دوخت کشور در شهر تهران تاسیس گردید . از همان ابتدای فعالیت، رعایت استانداردهای لازم را بمنظور تولید انواع پوشاک مردانه در دستور کار خود قرار داد .

Image result for ‫پوشاک کرال‬‎

 شرکت کرال با هدایت مدیرانی حرفه ای توانست به موفقیت روز افزون دست پیدا کند و خود را به عنوان پوشاکی با کیفیت ، عالی و با استاندارد به مشتریان معرفی نماید و تولیدات خود را با ارائه دهد شرکت کرال با استفاده از تجربیات مدیران شرکت در دو دهه و تلفیق آن با فن آوری نوین ، افتخار دارد آمادگی خود را جهت تولید انواع پوشاک مردانه از قبیل کت وشلوار ، پیراهن ، پالتو ،کاپشن ، انواع بافت ، کیف و کفش ، کمربند ، زیرپوش و جوراب و … اعلام دارد.

این شرکت با استقرار نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 10002 : 2004 بنا گردیده دور نمای آن بهبود مستمر فرآیندها و جلب رضایت مشتریان و ارائه بهترین خدمات و استفاده بهینه از منابع، جزء برنامه و خط مشی کیفی شرکت می باشد.

محصولات شرکت کرال ، شامل : انواع پوشاک مردانه می باشد . تولید لباس که مطابق مدل هل و طرح های مشتریان طراحی می شود.

به جرات می توان گفت در میان برندهای داخلی مربوط به پوشاک آقایان، محصولات درجه اولی را می توان پیدا کرد که با مدل های اروپایی قابل قیاس هستند. چه از نظر تنوع و چه از نظر کیفیت.

شرکت پوشاک مردانه کرال در سطح کشور بیش از 10 فروشگاه دارد از جمله آن میتوان به فروشگاه پوشاک آقایان کرال شعبه سیرجان  ، شعبه ساری ، شعبه تبریز ، شعبه گرگان ، شعبه اندیشه ، شعبه رفسنجان ، شعبه مراغه ، شعبه ملکان  ، شعبه میاندوآب ، شعبه نیشابور نام برد

Image result for ‫پوشاک کرال‬‎

 از آنجایی که کرال با توجه به حقوق مصرف کنندگان سعی بر آن دارد که به  کمترین قیمت محصولات خود را عرضه کند و با کمترین حاشیه سود اقدام به فروش نماید ، قیمت کت و شلوار و سایر محصولات کرال با توجه به مسافت (از کارخانه) ، موقعیت جغرافیایی ، ارزش مالی ملک و فاکتورهای دیگر در فروشگاه های مختلف اندکی متفاوت میباشد .همچنین محصولات کرال را می توانید در وب سایت http://www.kralco.ir/ مشاهده فرمایید.

بطور مثال در فروشگاه اندیشه که دقیقا چسبیده به کارخانه پوشاک آقایان کرال میباشد و در حاشیه شهر واقع شده است به دلیل هزینه های پائین با کمترین قیمت کت و شلوار و سایر محصولات بین تمام فروشگاه ها محصولات کرال عرضه میشود . بر خلاف سیاست های معمول که بالاترین قیمت در بین فروشگاه ها را ملاک قیمت گذاری قرار میدهند و از این رو قیمت تمام شده را در تمام فروشگاه ها یکی میکنند شرکت کرال  کمترین قیمت ممکنه را در هر فروشگاهی در نظر می گیرد.

  • تهران خیابان فردوسی کوچه صبح امروز پلاک 2 ساختمان کرال
  • تلفن : 54718

 آدرس وب سایت http://www.kralco.ir

  • ایمیل : info@kralco.ir

Image result for ‫پوشاک کرال‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار