بازدید 4882

توانمندسازی مدیران روابط عمومی و بازاریابی

کد خبر: ۹۱۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 14 July 2019

روابط عمومی و بازاریابی که روزگاری بیش از هر چیز به رسانه‌های چاپی متکی بودند. در حال حاضر در تسخیر تحول دیجیتال و فرآیندهای آن قرارگرفته‌اند. روشهای نوینی از قبیل بازاریابی محتوا  و روابط عمومی دیجیتال، به دلیل تغییر عادات مصرف رسانه‌ای ما، به ابزارهای اصلی بازاریابی و روابط عمومی بدل شده اند. شرکت مشاوره‌ی مکنزی، فهرستی از نوآوری‌های برتر، که بیشترین تأثیر اقتصادی را داشته‌اند، ارائه کرده است. این لیست شامل فنآوریهایی نظیر اینترنت ‌موبایل، خودکار شدن دانش کاری، اینترنت اشیا، تکنولوژی ابر، رباتیک‌های پیشرفته، چاپ سه‌بعدی و فنآوریهایی از این دست می‌باشد. این تکنولوژی‌های دیجیتال سال‌ها در کنار ما بوده‌اند، اما تأثیرگذاری آنها  در چند سال اخیر به اوج خود رسیده و علت آن نیز همگرایی روزافزون ما بین تکنولوژی‌های مختلف است.

به گزارش «تابناک»، در دنیای امروز بازاریابان با چالشی جدی و جدید روبرو هستند. آنها باید پیام خود را به مخاطبی برسانند که نه تنها هرروز با پیام های بازاریابی بیشتری مواجه می‌گردد بلکه قدرت او برای انتخاب پیام مورد نظرش و رد کردن پیامهای غیر دلخواهش هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. هر روز از حجم و قدرت تبلیغات چاپی سنتی، بیلبوردها، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و پست مستقیم کاسته می‌شود و بر قدرت و اثرگذاری رسانه‌ها و ابزار دیجیتال افزوده می‌شود، فرایندی که با افزایش قدرت انتخاب مخاطبان توأم گردیده ا ست.

امروز چالش تمام بازاریابان قرار گرفتن در برابر چشمان این مصرف کننده و دیدن و انتخاب شدن توسط او بدون توجه به نوع رسانه یا حتی زمان موردنظر در طی روز است. آنچه امروز بازاریابان و مدیران بیش از هرچیز به آن نیاز دارند دانش به روز و تخصصی و مهارت‌های لازم برای بکارگیری ابزارهای جدید ایجاد ارتباط با مخاطبین است. دانش و مهارتی که می‌توانند در غالب دوره های MBA تخصصی بدان دست یابند.

اما MBA تخصصی چیست؟ تفاوت آن با دوره‌های MBA عمومی چه چیز است؟

دوره MBA  (یا دوره ارشد مدیریت کسب و کار) یک دوره شناخته شده بین المللی است که برای توسعه مهارتهای عمومی لازم برای مدیریت کسب و کارها طراحی گردیده است. در چند سال گذشته دوره های MBA تخصصی کاربرد و طرفداران بیشتری پیدا نموده اند. این دوره ها با تمرکز بر یکی از حوزه های کاربردی کسب و کار (نظیر: بازاریابی دیجیتال، فروش و یا روابط عمومی) پاسخگوی نیازهای مهارتی حوزه های ویژه ای از کسب و کار می باشند، اگرچه ارزش MBA  تخصصی تنها محدود به یک حوزه حرفه‌ای نیست. فارغ‌التحصیلان دوره های MBA  تخصصی قادر هستند تا دانش و مهارتهای خود را در گستره وسیعی از سایر حوزه ها در کسب و کار  و صنعت و دولت بکارگیرند. امروزه MBA تخصصی پر طرفدارترین مدرک تحصیلی در دنیاست.

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز همگام با تغییرات و تحولات در ساختار دوره های آموزشی MBA و برای پاسخگویی به نیازهای تخصصی مدیران، دوره‌های تخصصی جدید خود را در حوزه هایی نظیر:

ارائه نموده. در این دوره ها دانشپذیران MBA توسط مجربترین اساتید کشور سرفصل هایی نظیر ارتباطات رسانه ای،روابط عمومی الکترونیک، روابط عمومی آنلاین، مدیریت تبلیغات، بازاریابی محتوا، برنامه ریزی استراتژیک رسانه، ابزارهای بازاریابی دیجیتال، کسب وکار دیجیتال را به صورت کاربردی و بر مبنای  موارد عملی خواهند آموخت.

معرفی کامل این دوره ها به همراه سرفصل های سایر دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران (تخصصی) در وب سایت www.postMBA.org قابل دسترسی و مشاهده می باشد.

همچنین جهت راهنمایی و کسب مشاوره جهت انتخاب حوزه تخصصی تیم مشاوره آموزش مجرب دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با شماره تماس های 88220537 – 88357506 پاسخگوی علاقه مندان به پذیرش دوره های MBA و DBA خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار