بازدید 8618
بازتاب

کل‌کل جالب و طولانی پاتوسی با استقلالی‌ها در توییتر

چرا متوجه نمی‌شوید؟ استقلال باید مبلغ خرید من را به کیپ تاون سیتی پرداخت می‌کرد اما آن‌ها این کار را نکردند. حالا من باید چه کار کنم؟ باید بگویم که من در استقلال نسبت به کیپ تاون سیتی پول کم‌تری دریافت می‌کنم.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ 13 July 2019

آیاندا پاتوسی در توییتر پاسخگوی سوالات شبانه هواداران استقلال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، همچنان آیاندا پاتوسی، هافبک بازیساز اهل آفریقای جنوبی فصل گذشته استقلال نتوانسته تیم فصل آینده اش را انتخاب کند و این موضوع در هاله‌ای از ابهام است. فعلا استقلال به صورت رسمی موفق به جذب او از کیپ تاون سیتی نشده چون پول جذبش را ندارد.

هواداران استقلال، نگران عدم بازگشت پاتوسی به تیم شان هستند و این هافبک ۲۶ ساله، در واکنش به این ابراز نگرانی‌ها، در یک توییت نوشت: « چرا متوجه نمی‌شوید؟ استقلال باید مبلغ خرید من را به کیپ تاون سیتی پرداخت می‌کرد اما آن‌ها این کار را نکردند. حالا من باید چه کار کنم؟ این را به من بگویید.»

در ادامه هواداران آبی‌ها سوالاتی را از پاتوسی پرسیدند که وی پاسخگوی سوالات بود. یک هوادار استقلال نوشت: با فشار‌های ما، باشگاه پول مذکور را پرداخت خواهد کرد که پاتوسی در پاسخ گفت: « دیگر چه زمانی؟ یعنی آن‌ها نمی‌دانند که چه زمانی باید پول را پرداخت کنند؟ من با کیپ تاون سیتی قرارداد دارم و نمی‌توانم بدون توافق، به تیم دیگری بروم. من واقعا متوجه نمی‌شوم چرا شما بدون نگاه کردن به شرایط، به من حمله می‌کنید؟!»

کل کل جالب و طولانی پاتوسی با استقلالی‌ها در توییتر
هوادار استقلال در ادامه نوشت: کسی به شما حمله نکرده بلکه تو را دوست داریم و می‌خواهیم که در تیم بمانی. می‌دانیم که چه کسانی مقصر هستند و هنوز امیدواریم برای حفظ شما در تیم، و می خواهیم کاری انجام دهیم. پاتوسی پاسخ داد:« من هم شما را دوست دارم و هرگز خاطراتی که در این باشگاه بزرگ داشتم را فراموش نخواهم کرد.»

یک هوادار دیگر نوشت: مدیریت استقلال به شما چه گفت؟ آن‌ها در مصاحبه با رسانه ها گفته‌اند که ایجنت شما، آن‌ها را بازی داده... مدیران استقلال می‌گویند بار‌ها با شما صحبت کرده‌اند و پول شما را پرداخت کرده‌اند تا به دوبی بروید.

وی در پاسخ نوشت:« اولین چیزی که باید انجام شود، توافق با کیپ تاون سیتی است، همین. بدون توافق دو باشگاه، من نمی‌توانم کاری کنم و حتی نمی‌توانم مذاکره کنم. من می‌توانم پیشنهادی را بپذیرم، اما اگر کیپ تاون سیتی قبول نکند آن وقت چه؟ اول باید با باشگاه کیپ تاون سیتی توافق شود.

فرد دیگری نوشت: شما فهمیده‌اید که استقلال مشکل مالی دارد. پاتوسی هم پاسخ داد: « بله ، این را می‌دانم، اما من بازیکن آزاد نیستم و با کیپ تاون سیتی قرارداد دارم. شما هنوز این را درک نکرده‌اید.» 
یک هوادار دیگر استقلال نوشت: دلایل زیادی وجود دارد تا شما استقلال را ترک کنید، اما یک دلیل محکم برای ماندن شما وجود دارد و آن‌هم عشق بین هواداران و شماست. کیپ تاون سیتی نمی‌توانست شما را به جدایی مجبور کند، اما تصمیم گرفتید استقلال را ترک کنید. این انتخاب شما بود و با این انتخاب، دل میلیون‌ها هوادار استقلال شکست.

پاتوسی جواب داد: « انتخاب من؟ قرارداد دارم و نمی‌توانم بدون توافق جدا شوم، این را نمی‌فهمید؟»

فرد دیگری نوشت: اما اگر بخواهید قرارداد جدیدی با استقلال امضا کنید، آن‌ها این موضوع را خواهند پذیرفت. برایت آرزوی بهترین‌ها را داریم، اما این داستان هرسال ماست. پیوند عاطفی مهمی میان ما و بازیکنان باکیفیت شکل می‌گیرد و در نهایت آن‌ها پول بیشتر را انتخاب می‌کنند یا مجبور می‌شوند پول بیشتر را انتخاب کنند:

پاتوسی بار دیگر نوشت: « اشتباه کردی. اگر استقلال پولی به کیپ تاون سیتی ندهد، آن‌ها نیز چیزی را نخواهند پذیرفت. انتخاب پول بیشتر؟ نه، دوباره اشتباه کردی. باید بگویم که من در استقلال نسبت به کیپ تاون سیتی پول کم‌تری دریافت می‌کنم.»

و یک توییت بین اصرار استقلالی ها در نوع خود جالب بود. شخصی نوشت: به پرسپولیس بیا تا قهرمان لیگ، جام جهانی(!) و لیگ قهرمانان اروپا(!) شوی که پاتوسی نوشت: «هرگز»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر