بازدید 7101

ای کاش مسئولین هم مانند خدا به مردم رحم کنند

دکتر امیدوار رضایی
کد خبر: ۹۱۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ 11 July 2019

زلزله روز دوشنبه ۹۸/۴/۱۷ ساعت حدود ۱۱:۳۰ صبح با شدت ۵/۷ ریشتری که نسبتاً شدید است در جغرافیای شهرستان مسجدسلیمان به وقوع پیوست.

این شهرستان با سابقه زلزله های متعدد دارای یک سابقه تاریخ نفت ایران هم می باشد که به عنوان اولین شهر نفتی ایران و خاورمیانه بیش از صد و ده سال است که با استخراج نفت و گاز از آن میلیاردها دلار به کل بودجه کشور اهدا کرده است.

ولی از نظر امکانات زیربنایی؛ رفاهی از سطح پایین برخوردار بوده و دارای نیازهای اساسی در آب آشامیدنی؛ سیستم فاضلاب سالم؛ امکانات پزشکی و راه‌های مطلوب و ایمن بین شهری و داخل شهری می باشد و از طرفی با درصد بیکاری بالا و وجود نشت گازهای سمی و آلودگی هوا زبانزد همه مردم شهرهای خوزستان و مسئولین مربوط است.

در چنین شرایطی که مردم شهر از رحمت خداوند برخوردار شده و زلزله اخیر به جای ساعات شبانه، در روز رخ می‌دهد که مردم بیدارند و مخصوصا وقتی من شاهد تخریب ساختمان چند طبقه پزشکان در وسط شهر می شوم، که چند ساعت پس از زلزله بیماران معمولاً به آن مرکز مراجعه می کردند و اگر رحمت خداوند نبود و این زلزله در ساعات بعد از ظهر و شب رخ می داد؛ حتما تلفات انسانی بسیار داشتیم و ما غافل از توجه و عنایت بعضی از مسئولین که با وجود تصویب مصوبات متعدد دولت و مجلس در مورد مسجدسلیمان هنوز بسیاری از آن احکام قانونی در مورد ایمن سازی خانه های ناامن؛ آبرسانی سالم؛ انجام پروژه فاضلاب و رفع آلودگی هوا از گازهای سمی؛ تکمیل پروژه مسکن برای مردم در معرض خطر و تکمیل دو بانده شدن جاده اهواز مسجدسلیمان تا شهرکرد و بسیاری از طرح هایی که مصوبات قانونی دارند اما متاسفانه نیمه تمام و رها شده است و باید گفت مسئولین شما هم مثل خداوند کمی به این مردم مظلوم و صبور رحم کنید و حقوق قانونی آنها را رعایت کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
اگر خدا بخواهد رحم کند مسئولین چکاره اند ؟ خدایا رحم کن .
با سلام خدمت شما دکتر امیدوار رضایی
ضمن تشکر از شما و سردار محسن رضایی که بلافاصله پس از وقوع زلزله در اسرع وقت خودتان را به مسجد سلیمان رساندید و مایه دلگرمی مردم شریف و غیور و مقاوم این شهرشدید.کمال تشکر را دارم. مایه مسرت اینجانب است شما درمتنی به موضوع مهمی اشاره کردید امیدوارم که این اظهار نظر ها ادامه دار باشد تا بتوان به این مردم خدمت کرد.جناب آفای دکتر شهر مسجد سلیمان تقریبا حدود دو دهه هست که درگیر زلزله می باشد امیدوارم شما صدای مردم باشید و به بهسازی و مقاوم سازی بافت های فرسوده کمک کنید. ضمنا آقای دکتر کمبود پزشک متخصص درد بزرگ دیگر این مردم هست که با توجه به حیطه کاریتان خواهشمندست در این زمینه هم پیگیرهای لازم را داشته باشید. جناب آقای دکتر درد بزرگ دیگر این شهر اعتیاد است که جوانان برومند این شهر و خانواده هایشان را مستاصل کرده است . کاش در قالب طرح میدانی و منسجم علل اعتیاد و راههای مقابله با آن را در این شهر از برای رضای خدا و ادای دین به این شهر مظلوم اجرا شود.مراکز پخش مواد مخدر در قالب مغازهای دخانیات به طور رسمی به فعالیت خود ادامه می دهند. که دسترسی به مواد را به حداقل زمان ممکن شاید حدود ده دقیقه برساند که دیگر امکان ترک اعتیاد را برای معتاد غیر ممکن می کند. آیا به اعتیاد کشاندن جوانان یک پروژه از پیش طراحی شده است؟ نگرانی از اینکه روز به روز به آمار معتادین این شهر اضافه می شود شاید هر خانه یک معتادو هر معتاد یک فروشنده مواد!!!! یک معتاد یک خانواده از هم پاشیده .یک طلاق . یک دزد . یک کارتن خواب . یک بیمار مبتلا به ایدز . یک زندانی و هزارانی از این "یک ها "که تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل. این دردناکترین تصویر رو به واقعیت این شهر است.
ایا اراده ای برای حذف اعتیاد از این وجود دارد؟شهر اولین ها با جوانانش معنا دارد این جوانان روح و سرمایه این شهر هستند.آیا این شهر را به ایستگاههای پایانی هدایت می کنند؟چهره شهر اولین ها مخدوش شده. اما جناب آقای دکتر ما میخواهیم همچنان اولین ها باشیم این اراده در مردم این شهر ریشه در کوههای سر به فلک کشیده زاگرس بزرگ نهفته است در روح بلندشان که امیخته با طبیعت گره خورده .می خواهیم جوانانی چون شما را تحویل اجتماع دهیم که مایه فخر و مباهاتمان باشد. پس جناب آقای دکتر یک یا علی بگو ییم و کار آغاز کنیم.
تهیه کلیپ های آموزشی و استفاده از فضای مجازی را می توان برای حل این مشکل کمک گرفت. ایجاد محلهای مشاوره رایگان در دانشگاه ها و مراکز اموزش و پرورش و کمک گرفتن از خانواده ها و یاری رسانی به خانواده ها.
کاش در این سایت یک صفحه ای برای حل این مشکل باز شود و از نظرات مردم کمک گرفت.
برسد به دست سردار محسن رضایی و دکتر امیدوار رضایی
بسمه تعالی
مسئولینی که تنها اهدافشان سیاسی کاری و سیاه کاری است دیگر قبلی برای دل دل رحمی و ترحم به مردم را ندارند .....
بابا کجای کارید ما ملت خودمان به هم رحم نداریم بعد دنبال رحم دولت می گردیم؟/..
سلام: كاش به همون حرفي كه ميزنيم اعتقاد داشته باشيم .شما بيست واندي سال هست تو مجلس هستيد چكار براي حوضه انتخابيتون كرديد. ضمن اينك هم زمان ريس بيمارستان لقمان هم بودهايد .بهتر است اول جواب اين سوال رو خودتون بديد.
اي كاش مردم هم به هم رحم كنند.
خدا چون اشراف نيست به مردم رحم مي كند ولي چون مسئولين ما اشراف هستند روحيه رحم ندارند و فقط دلار مي شناسند و ماشين شاسي بلند و ييلاق را
رحم؟!!
مسئول مگر پادشاهه که بخواد رحم کنه؟! انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی برای این بود که مردم محتاج رحم و ترحم کسی نباشند، شما هنوز نمیدونی که در جمهوری مردم ولی نعمت دولتمردان هستن، البته در جمهوری واقعی.
هیچ چیزی رو با خدا مقایسه نکن
مسئولین کاره ای نیستن اگه خدا نخواد
عجب قیاس مع الفارقی !!!!!!!!
ايا استفاده از كلمات عوام فريبانه براي مردم ، هنوزهم رواست
چقدر شما مسئولین فیلمین اخوی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار