بازدید 2151
۱

پرداخت قیمت غیریارانه ای برق در انتظار تولیدکنندگان ارز دیجیتال

مدیرعامل توانیر گفت:هدف وزارت نیرو این است که تولیدکنندگان ارز دیجیتال، با برق یارانه‌ای به تولید نپردازند بلکه قیمت غیریارانه ای برق را پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 11 July 2019

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسن متولی‌زاده در پاسخ به سوالی در خصوص ارزهای دیجیتال و چرایی توجه به شدت مصرف انرژی آنها گفت: ایران کشوری است که به انواع مختلف یارانه دولتی در آن پرداخت می‌شود و این یارانه ها نیز از جیب مردم پرداخت می شود.
وی افزود: هدف وزارت نیرو این است که تولیدکنندگان ارز دیجیتال، با برق یارانه‌ای به تولید نپردازند بلکه قیمت غیریارانه ای برق را پرداخت کنند.
متولی زاده در ادامه گفت: بیش از 22 هزار مگاوات در تابستان از سوی وسایل سرمایشی مصرف می شود که اگر بتوانیم با فرهنگ سازی تنظیم درجه حرارت از این مصرف بکاهیم، اقدام موثری انجام داده ایم.
وی ادامه داد: ما با بررسی‌های دقیقی که انجام داده ایم معتقدیم می توان 30 درصد مصرف برق مردم را بدون اینکه شاخص رفاهی مردم افت کند، کاهش داد و این مهم تنها با فرهنگ‌سازی مصرف درست شدنی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قیمت غیر یارانه ای یعنی کیلوواتی ۳۰۰ الی ۴۰۰ تومن. نه اینکه بگید قیمت صادراتی که تازه صادراتی هم ۹۰۰ نیست.الانبه عراق و ترکیه و اذربایجان مگه برق رو چند میفروشن؟ کیلوواتی ۳ تا ۵ سنت هست تازه برای گرفتن پولش هم مشکل دارن و اکثرا تهاتر میکنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل