بازدید 6797

شهادت مأمور انتظامی میناب

کد خبر: ۹۱۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 10 July 2019
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به درگیری مسلحانه مأموران انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر در ایستگاه بازرسی چغازردی میناب گفت: طی این درگیری یکی از مأموران به درجه رفیع شهادت نائل و ۵۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش ایسنا، سردار عزیز اله ملکی اظهار کرد: شب گذشته عوامل گشت تلفیقی انتظامی شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال محوله مواد مخدر مطلع و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه مأموران حین گشت زنی در محور‌های خاکی اطراف ایستگاه بازرسی چغازردی، خودروی قاچاقچیان را مشاهده و با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند، افزود: در این درگیری قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و به سمت مأموران شلیک کرده و پس از طی مسافتی با به آتش کشیدن خودرو حامل مواد مخدر، قصد فرار داشتند که با سرعت عمل مأموران چهار نفر از متهمان دستگیر شدند.

ملکی اظهار کرد: در پاک‌سازی از محل، ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر که مقداری از آن در آتش سوخته است، کشف و یک دستگاه خودروی دیگر متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: متأسفانه در این درگیری ستوان یکم "حجت‌الله دشتبانی" براثر اصابت گلوله و شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل و ستوان دوم "صفدر سالاری" مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این مطلب که پلیس در راه برقراری نظم و امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و تا پای جان خود ایستاده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات در این باره به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر