بازدید 6803
۲

کشف ۲۰۰ سکه طلا از یک قاچاقچی

کد خبر: ۹۱۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 09 July 2019
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۲۰۰ عدد سکه طلای بهار آزادی از یک قاچاقچی در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسن مهری با اعلام خبر کشف ۲۰۰ سکه از یک فرد در فرودگاه امام (ره) درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با خروج غیر قانونی طلا و ارز قاچاق از کشور و کمک به رونق تولید ملی، مأموران مستقر در گیت‌های بازرسی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین بازرسی وسایل فردی، موفق به کشف و ضبط ۲۰۰ عدد سکه طلای بهار آزادی طرح امامی شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: مأموران حین بازرسی از آن فرد متوجه شدند که هیچگونه مدارک مثبته گمرگی درباره خروج سکه‌ها از کشور نزد متهم وجود ندارد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای متهم، تصریح کرد: کارشناسان اداره گمرکات فرودگاه بین‌المللی حضرت امام (ره) ارزش تقریبی این سکه‌ها را ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به قاچاقچیانی که خطوط هوایی را برای رسیدن به نیات شوم خود انتخاب کرده‌اند، متذکر شد: کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور با هوشیاری و دقت نظر اجازه سوء‌استفاده از محیط فرودگاه را برای حمل کالای قاچاق، به قاچاقچیان نخواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
طرف میلیاردی خارج میکنه اونم طلا نه ارز اونا نمیگیرن . به این افتخار میکنن که 200 سکه داشته و گرفتنش
وقتی کشور مشکل ارزی دارد و ارز نایاب است، پس مردم به جای پول چه چیزی باید با خود ببرند؟ لابد سیب زمینی و دمپایی و ... را باید ببرند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس