بازدید 4386

جزئیات هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی

کد خبر: ۹۱۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 09 July 2019

جزئیات برنامه های هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی که قرار است 25 تیرماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شود، اعلام شد.

به گزارش «تابناک»، هوشمند سفیدی دبیر آیین مذکور با اشاره به اینکه در قالب پروژه تعالی و سرآمدی روابط عمومی، روابط عمومی های داوطلب از اول تیرماه مورد ممیزی قرار می گیرند، گفت: در این راستا، در قالب 9 معیار و 81 شاخص که از قبل در اختیار روابط عمومی ها قرار می گیرد، آنها با حضور افراد متخصص و شاخص روابط عمومی، در محیط کار مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی افزود: روابط عمومی هایی که داوطلب دریافت "نشان تعالی روابط عمومی" باشند، باید آثار و مستندات مربوط به 9 معیار و 81 شاخص را برای داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و در صورتی که بتوانند به امتیاز بین 480 تا 520 برسند، می توانند نشان تعالی روابط عمومی بگیرند.

سفیدی در ادامه به نحوه دریافت "تقدیرنامه تعهد به سرآمدی" اشاره و تصریح کرد: روابط‌عمومی هایی که تعهد به سرآمدی بدهند و براساس 9 معیار و 81 شاخص، خوداظهاری کنند، موفق به دریافت "تقدیرنامه تعهد به سرآمدی" خواهند شد.  دبیر آیین سرآمدان روابط عمومی تأکید کرد: این مدل ارزیابی، صرفاً به معرفی و دریافت جایزه منتهی نمی شود، بلکه آن آغاز یک فرآیند ارزیابی عملکرد، ارائه مشاوره و پیمودن مسیر سرآمدی است، و در صورتی که روابط عمومی ها مایل باشند و همکاری خودشان را ادامه دهند تیم ارزیابی در طول سال به ارائه مشاوره ادامه می‌دهند.

سفیدی، همچنین از برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین "راهبرد نویسی و خط مشی گذاری" و "فرآیندهای روابط عمومی و تدوین نظام نامه فرآیندها" خبر داد و گفت: این دو کارگاه، در راستای آموزش دو معیار مهم سرآمدی روابط عمومی یعنی"فرآیندگرایی" و "راهبرد و خطمشی" برگزار خواهد شد.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه برای دریافت "نشان تعالی" تا 12 تیرماه، اعلام داوطلبی برای انجام ممیزی تا 25 خردادماه و اعلام تعهد به سرآمدی و تکمیل فرم مربوطه و خوداظهاری تا 18 تیرماه و مهلت ثبت نام برای حضور در مراسم و شرکت در کارگاه ها، 20 تیرماه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل