بازدید 4804

کالدرون، هموطن برانکو را از پرسپولیس اخراج کرد

با نظر کالدرون سرمربی این تیم کنار گذاشته شد تا حالا فسخ قرارداد با او هم یک معضل جدید قرمزها باشد. در شرایطی که پیش از این عنوان شده بود لیست مازاد پرسپولیس بعد از اردوی این تیم در ترکیه اعلام خواهد شد، سرمربی آرژانتینی هموطن سرمربی سابق تیم را نخواست
کد خبر: ۹۱۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 09 July 2019

با نظر سرمربی پرسپولیس، دروازه بان خارجی پرسپولیس از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دروزاه بان کروات پرسپولیس با نظر کالدرون سرمربی این تیم کنار گذاشته شد تا حالا فسخ قرارداد با او هم یک معضل جدید قرمزها باشد. در شرایطی که پیش از این عنوان شده بود لیست مازاد پرسپولیس بعد از اردوی این تیم در ترکیه اعلام خواهد شد، سرمربی آرژانتینی و تازه وارد سرخپوشان در پایان تمرین امروز در گفتگویی با دروازه بان کروات تیمش نسبت به این بازیکن عدم نیاز کرد.

بوژیدار رادوشوویچ که در ابتدای فصل در مذاکره با مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد با آن‌ها به توافق دست یافته بود، اکنون باید بار دیگر برای شرایط جدایی و یا حضور قرضی در تیم دیگری به مذاکره بپردازد. ایلنا نوشت: پرسپولیس با این تصمیم کالدرون طی روز‌های آینده اقدام به جذب دروازه بان دیگری خواهد کرد تا در کنار بیرانوند و ابوالفضل درویش وند لیست گلر‌های خود را تکمیل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس