بازدید 4835
آقایی که به سینه ناظر زد، چه شد؟ حالا که دیگر رفته!

حمله سپاهان به برانکو درواکنش به حکم جام حذفی

کد خبر: ۹۱۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 09 July 2019

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما یک بازی بدون تماشاگر شدیم، مربی ما و حتی کی‌روش استنلی یک جلسه محروم شدند، اما آن مربی که به سینه ناظر بازی زد نمی‌دانم چه شد!

به گزارش تابناک ورزشی، مسعودتابش در مورد احکام کمیته انضباطی برای دو لیگ برتر و جام حذفی مقابل پرسپولیس گفت: واقعا حکم سنگینی صادر شده است، قطعا و صد در صد آن به اعتراض داریم. امروز هم در باشگاه جلسه‌ای در مورد این حکم برگزار و آن را بررسی می‌کنیم. جرایم مالی سنگینی اعلام شده و ما اعتراضمان را نسبت به این مساله پیگیری خواهیم کرد. ما یک بازی بدون تماشاگر شدیم، مربی ما و حتی کی‌روش استنلی یک جلسه محروم شدند، اما آن مربی که به سینه ناظر بازی زد نمی‌دانم چه شد! حالا هم که او رفته است! آقای حسن زاده هم اعلام کرد و هم به خود ما گفت که از امیرقلعه‌نویی به خاطر همکاری ممنون هستیم، اما پاداش همکاری او محرومیت و جریمه سنگین مالی بود!

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد صحبت‌هایی که علیه این باشگاه می‌شود، تصریح کرد: ما تیم خوب و آماده‌ای داریم، هیچ‌مشکلی نداریم، اما نمی‌دانم چرا نمی‌گذارند آرامش مان حفظ شود و بتوانیم کارمان را انجام بدهیم. مگر ما دوست نداریم تیم را هرچه زودتر ببندیم؟ عمده نفرات مان را گرفته‌ایم و تمرینات مان را هم به خوبی برگزار می‌کنیم. ما هم باید آرامش داشته باشیم. ۸ساعت از وقت هرروز من صرف مذاکره با بازیکنان خارجی، مکاتبه، تلفن، ویدئوکنفرانس، صحبت با مدیر برنامه و... می‌شود، اما یک عده نمی‌دانم به دنبال چه هستند و نفسشان از جای گرم در می‌آید!

وی افزود: من نمی‌توانم بر اساس نظر دیگران بازیکن بگیرم، من با نظر سرمربی و کادرفنی تیمم یارگیری می‌کنم. مسئولیت فنی تیم بر عهده امیرقلعه‌نویی است و بنابراین من‌هم نظرات او را تامین می‌کنم. بهتر است کارنامه سال گذشته ما را ببینید. تیم را تحویل گرفتیم، سر و سامان دادیم، بسیاری از مشکلات باشگاه را حل کردیم، تیم فوتبال ما در عین شایستگی قهرمانی، نایب قهرمان شد. فقط هم این تیم فوتبال نیست. در همه رده‌ها و همه رشته‌ها تیم‌های باشگاه سپاهان موفق بودند. من تنها نبودم، هیات مدیره و کارخانه بسیار همراهی و کمک کردند و همه زحمت کشیدند، اما یک عده نمی‌دانم چه می‌گویند، البته انتظار هم نداریم خسته نباشد بگویند! رضا دهقان بازیکن جوان و آینده‌داری است که قراردادش تمام شده بود، با او تمدید کردیم و با نظر سرمربی به نساجی رفت تا بازی کند و آبدیده شود، درست مثل رضا میرزایی. شاید ما گناه و اشتباه کردیم که در فوتبال و همه رشته‌ها خوب کار کردیم!

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان