بازدید 3944

چک های خریدار نساجی قائمشهر برگشت خورد!

گفته می شود مالک جدید با بهانه قراردادن نحوه قرارداد با بازیکنان قبلی و مشکلاتی در تسویه حساب با آنها، فعلا جلوی پاس شدن چک ها را گرفته است!
کد خبر: ۹۱۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 08 July 2019

چک‌هایی که مالک جدید باشگاه نساجی قائمشهر برای خرید و انتقال مالکیت این تیم به مالکان قبلی باشگاه داده شده بود، برگشت خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، چندی پیش فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان مالکان باشگاه نساجی این باشگاه را در اختیار فردی به نام مجتبی اژدری قرار دادند و مقرر شد که وی مبالغ واگذاری امتیاز این باشگاه را به مالکان قبلی پرداخت کند، اما در کمال تعجب چک‌های انتقال مالکیت باشگاه نساجی در همین ابتدا برگشت خورد. این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه نساجی سرمربی جدیدش را انتخاب کرده و حتی بازیکنان جدید هم در حال جذب شدن هستند و تمرینات این تیم هم در حال برگزاری است، اما مبلغ امتیاز این باشگاه هنوز به حساب مالکان قبل واریز نشده که این موضوع ناراحتی فروشندگان را در پی داشته است.

گفته می شود مالک جدید با بهانه قراردادن نحوه قرارداد با بازیکنان قبلی و مشکلاتی در تسویه حساب با آنها، فعلا جلوی پاس شدن چک ها را گرفته است اما هنوز این ادعا مورد تایید رسمی قرار نگرفته است. پیش از این شنیده می شد که ارقام ثبتی قرارداد بازیکنان در هیات فوتبال با آنچه در باشگاه وجود دارد، با هم تناقض دارد.

لیگ برتر فوتبال-نساجی-persian gulf league-nassaji

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها