بازدید 6028
گزارش

مهاجم ازبک پرسپولیس؛ عامل حذف تیم برانکو ازآسیا

باشگاه پرسپولیس پیش از جذب کالدرون، با ایگور سرگیف مهاجم ملی پوش تیم پاختاکور ازبکستان به توافق اولیه رسیده بود. در صورت موافقت کالدرون، سرخپوشان با او قرارداد امضا می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 06 July 2019

پرسپولیس همچنان که پیش بینی می‌شد به دنبال تقویت خط حمله خود در تابستان است. جدایی بودیمیر از پرسپولیس قطعی شده و او به تیم لوکومتیو کرواسی پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می‌رسد که سرخ پوشان با جایگزین بودیمیر به توافق نهایی رسیده اند و او هم مهاجم خارجی است. باشگاه پرسپولیس پیش از جذب کالدرون، با ایگور سرگیف مهاجم ملی پوش تیم پاختاکور ازبکستان به توافق اولیه رسیده بود. در صورت موافقت کالدرون، سرخپوشان با او قرارداد امضا می‌کنند.

مهاجم ازبک مدنظر کالدرون؛ عامل حذف پرسپولیس ازآسیا

این مهاجم ۲۶ ساله در پاختاکور ازبکستان بازی می‌کند و فصل قبل هم در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان جایگزین در دیدار برابر پرسپولیس به میدان رفت و توانست دروازه بیرانوند را باز کند تا رسما سرخ پوشان از لیگ قهرمانان حذف شوند. بنابرین جذب این مهاجم کروات با پیشنهاد کالدرون نبوده است و باشگاه پرسپولیس او را به سرمربی ارائه داده و در صورت اوکی این مربی آرژانتینی او راهی سرخ پوشان خواهد شد.

به نظر می‌رسد که با آمدن این مهاجم و البته شکاری کار علیپور برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت خواهد شد چرا که در سیستم سرمربی جدید سرخ پوشان یک مهاجم نوک در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و مهاجمان کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل