بازدید 13661
۸

بایدن: به ترامپ باید تودهنی زد!

کد خبر: ۹۰۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 06 July 2019

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ضمن انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، او را یک انسان «قلدر» توصیف کرد که باید به او تودهنی زد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران از ایندیپندنت، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و معاون سابق باراک اوباما روز گذشته (جمعه) در مصاحبه با شبکه «سی ان ان» گفت: این شخص «تقسیم‌کننده کل قواست» (به جای استفاده از واژه فرمانده) این شخص با سیاست‌های نژادپرستانه‌اش اقدام می‌کند. این شخص به سمت گسترش نفرت پیش می‌رود. این تنها راهی است که او می‌تواند موفق شود.

بایدن در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: او قلدرترین شخصی است که من در کل زندگی‌ام می‌شناسم. او قلدری است که من همیشه در مقابلش ایستاده ام. او قلدری است که وقتی من بچه بودم، لکنت زبان مرا به سخره می‌گرفت و من باید به او تو دهنی می‌زدم.

بایدن در بخش دیگری از این مصاحبه به مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد که در آن زمان ترامپ پشت سر کلینتون ایستاده بود و این مسئله جنجال برانگیز شده بود. وی با اشاره به آن زمان گفت: من منتظر این مرد هستم. در مناظره پشت سر من می‌ایستی. بیا اینجا مرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش توییت زدن‌های مکرر دونالد ترامپ را به سخره گرفت و گفت: زمانی که او (ترامپ) در حال توییت کردن است، چین به فناوری نسل پنجم (۵G) دست می‌یابد.

دونالد ترامپ و جو بایدن تاکنون بار‌ها یکدیگر را هدف حملات لفظی قرار داده‌اند. بایدن پیشتر اعلام کرده بود دونالد ترامپ ارزش‌های آمریکا را تکه تکه کرده است. بایدن حتی سال گذشته میلادی در یک سخنرانی در دانشگاه میامی اعلام کرده بود اگر با ترامپ در دوره دبیرستان در یک مدرسه بود، به خاطر اظهارات تحقیرآمیز او علیه زنان تا می‌خورد، او را کتک می‌زد. دونالد ترامپ هم در واکنش به این اظهارات بایدن گفته بود او (بایدن) هم از نظر بدنی و هم عقلی آدم ضعیفی است و او می‌تواند سریع و سخت او را به گونه‌ای به زمین بزند که تمام مسیر را گریه کند!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
یک ضرب المثل فارسی میگوید :


سگ زرد برادر شغال است .
به نظر من هنوز ترامپ رقیب درست حسابی نداره
شخصی شبیه به اوباما اگر وجود داشت فکر میکنم میتونست ترامپ رو شکست بده نه بایدن
آیا این یایدن پیزوری از عهده ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بر میاد . به نظر من ترامپ در دور بعدی انتخابات با قدرت بیشتری پیروز می شود . مسئولین ما روی 5 سال دیگر آمریکا با ترامپ برنامه ریزی کنند تا مثل برجام رودست نخورند
سگ زرد برادر شغال است تا ابد .........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
یعنی واقعا تفاوتی بنظرت نداره. قوه تشخیصت اگر اینطوری کار کنه چجوری تصمیم میگیری..
نگران نباش ایران این کار رو می کنه.
ما بینی اش را به خاک مالیدیم لذا تو دیگر کاری نکن!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
نه بابا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار