بازدید 4377

کاپیتان استقلال در آستانه امضای قرارداد با فولاد

کد خبر: ۹۰۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 06 July 2019

پژمان منتظری که بعد از یک افشاگری در رسانه ها علیه مدیران باشگاه استقلال، ناه خداحافظی اش را خطاب به هواداران این تیم نوشته و در صفحه اجتماعی اش منتشر کرده بود، حالا در آستانه انتقال به فولاد است.

به گزارش تابناک ورزشی، جواد نکونام مذاکره با کاپیتان فصل گذشته استقلال را تایید کرده و می گوید اگر پای مشتری خارجی در میان نباشد ، منتظری به فولاد برخواهد گشت. این مدافع بااخلاق اولین بار با پیراهن فولاد در لیگ چهره شد و بعد از قهرمانی با این تیم به تیم ملی راه یافت. بعید است او در این سن و سال پیشنهادی از قطر داشته باشد پس انتخاب او چه تیمی است؟

کاپیتان استقلال در آستانه امضای قرارداد با فولاد

نکونام در این باره گفت: بعد از دیدار دوستانه تیم ایران و کره یکبار با پژمان صحبت کردم و او گفت شرایط به شکلی نیست که دیگر بخواهد در ایران بماند. حتی منتظری گفت اگر بخواهد در ایران بازی کند قطعا برای فولاد بازی خواهد کرد، هر چند خودم به منتظری گفتم در استقلال بماند و خیلی دوست داشتم آنجا بازی کند، چون وی سال‌ها زحمت کشیده، اما باید بپذیریم که منتظری را فولاد به فوتبال ایران معرفی کرد و او از اینجا رشد کرده است.

نکونام افزود: اگر او به تیم ما بیاید خوشحال می‌شویم، منتظری صادقانه گفت اگر در خارج از ایران بازی نکنم قطعا به فولاد می‌آیم. در نهایت امیدوارم هر تصمیمی که می‌گیرد موفق باشد، چون منتظری برای فوتبال ایران زحمت کشیده و احترامش برای همه واجب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار