بازدید 4860

دردسر بازیکن مورد علاقه برانکو برای نکونام!

کد خبر: ۹۰۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 06 July 2019

هافبک مورد علاقه برانکو برای انتقال پرسپولیس در فصل گذشته، این روزها دردسر بزرگی برای فولادی ها ایجاد کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، جواد نکونام در مصاحبه تازه اش درباره سینا مریدی هافبک فولاد و غیبت‌های زیاد او در تمرینات شفاف سازی کرده است و بی انضباطی های این بازیکن را رسانه ای کرده تا بعدا جنجالی پیش نیاید. توضیحات نکونام بسیار روشن و واضح است:

مریدی از روزی که تمرینات ما آغاز شده در برنامه‌های ما حضور نداشت. این بازیکن نیم فصل سال گذشته قرارداد جدیدی را با باشگاه ما به امضا رسانده و به مدت دو سال قرارداد او تمدید شده است. این بازیکن در پایان فصل به باشگاه اعلام کرد که دوست دارد قراردادش افزایش پیدا کند و حتی تصمیم داشت جدا شود، اما وقتی مدیرعامل باشگاه با من تماس گرفت از او خواستم که با مریدی توافق کند. مدیرعامل باشگاه شبانه با این بازیکن جلسه گذاشت و این نشست تا نیمه‌های شب ادامه داشت و در نهایت قرارداد مریدی با شرایط بهتر با این بازیکن منعقد شد.

Image result for ‫سینا مریدی‬‎

بعد از امضای قرارداد تیم ما به شهر کرد رفت و این بازیکن به ما اعلام کرد که درگیر امتحاناتش است و حتی برنامه امتحانی را برای ما ارسال کرد. من هم موافقت کردم او به امتحاناتش برسد، ولی متوجه شدیم این بازیکن از تاریخ ۶ تا ۱۱ تیر ماه امتحانی نداشته و انتظار داشتیم او در اردوی ما حضور پیدا کند، اما باز هم مریدی به تمرینات ما نیامد. متاسفانه در اردوی تهران هم مریدی غایب بود و تلفن همراهش را هم خاموش کرد و هیچ کسی از او خبر نداشت تا اینکه روز گذشته اضافه شد. مریدی با باشگاه قرارداد بسته بود و باید به قراردادش پایبند باشد. کاری که او انجام داده کاملا غیرحرفه‌ای بوده و دوست دارم هواداران فولاد خوزستان بدانند از بازیکنانی حمایت می‌کنند که بعضا چه شرایطی را برای مربی تیم‌شان ایجاد می‌کند. آن‌ها بدانند اگر بازیکنی از ترکیب تیم دور ماند و یا به او بازی نرسید به چه دلایلی بوده است. من هر سال به خاطر دوران بدنسازی کارم را زودتر آغاز می‌کنم، چون می‌دانم ممکن است بازیکن با چنین مشکلاتی مواجه شود. بعضا بعضی از بازیکنان علیرغم اینکه قرارداد حرفه‌ای امضا می‌کنند، اما شرایط حرفه‌ای را رعایت نکرده و در حال حاضر ما سه هفته است تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم، اما مریدی در تمرینات حضور ندارد. هم من وهم مدیریت باشگاه از این موضوع ناراحت هستیم، ولی امیدوارم این بازیکن هر چه سریع‌تر به تمرینات ما اضافه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار