بازدید 11429
۷

انتقاد امام جمعه سرعین از اقامتگاه‌های دولتی

کد خبر: ۹۰۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 03 July 2019

امام جمعه سرعین می‌گوید وجود اقامتگاه‌های اختصاصی دستگاه‌های دولتی و نهادها و ارگان‌ها در این شهر، نوعی معطل نگهداشتن بیت‌المال است و با اقتصاد مقاومتی منافات دارد.

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام محمود اصغری در مصاحبه با روزنامه جمهوری اسلامی افزود: با اینکه بسیاری از ارگان‌ها و نهادها دارای زمین‌ها و ساختمان‌های چند برابر نیازشان در شهر سرعین هستند، همچنان برای تصاحب املاک بیشتر تلاش می‌کنند. در صورت واگذاری این امکانات به بخش خصوصی، هتل‌داران سرعین آمادگی دارند 70 درصد زیر نرخ به مسافران خدمات‌دهی کنند.

وی همچنین گفت: هزینه نگهداری ساختمان‌های متعلق به ارگان‌ها و نهادها بودجه سنگینی است که بر بیت‌المال تحمیل می‌شود و مسئولین نظام باید فکری به حال این مسأله نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۷
امام جمعه محترم وقتی سفر میروند با هزینه شخصی هتل میگیرند یا ..
دولت موظف است به پرسنل خدمات ارائه دهد شما تمام خدمات دولتی به مردم را به نفع خودتان میدانید حتی یارانه نزدیک به 1500000 هزار را با45هزار حل کردید پس دولت چه سودی برای مردم دارد هر کسی با این شرایط هم میتواند دولت را اداره کند
دقیقا
احسنت. درود. دقیقا درست است.
با حرف امام جمعه کاملا موافقم.
این انتقاد کاملا بر حق است
یعنی یک کارمند بعد از سال ها یا بعد از یک سال بخواهد جهت آرامش جسم و جانش و زدودن خستگی با این مشکلات اجتماع و آماده شدن برای ادامه خدمت از این اقامت گاه ها استفاده کند گناه کرده !؟ در ضمن این موضوع چه ربطی به اقتصاد مقاومتی دارد !؟در ضمن این چند برابرنیاز از کجا کشف شده !؟ اصلا معطل نگه داشتن بیت المال دیگر چه صیغه ای است !؟ بدهند بروی یمن و فلسطین خرج کنی خوب است!؟ به اقتصاد مقاومتی کمک می شود !؟ به جای اینکه به فکر رفاه کارمندان دولت باشند که اکثرشان زیر خط فقر هستند همچنان حرکات پوپولیستی !؟
آقا لطفا به حیاط خلوت مردم سرک نکشید. اگر اینطور شود که فردا ویلا های شمال . کیش دریای جنوب نعوظ به الله آنتالیای بندگان خدا هم رو می شود. و امامان جمعه انها هم اعتراض می کنند. البته اگر این آقایان به نماز جمعه سرعین می رفتند و همش در حال خوشگذرانی نبودند. دچار این بلا نمی شدند. مشکلی نیست این امر به معروف ها هم می رود کنار بقیه .مثل حقوق های نجومی که مجلس با بررسی قبول شان کردنند که درست است و باید بگیرند چون کار زیاد کار می کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار