بازدید 9363
۱

مهره کلیدی پرسپولیس با فلسفه کالدرون

کد خبر: ۹۰۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 01 July 2019

معمولا مربیان وقتی درباره دلایل موفقیت خود سخن به میان می‌آورند تاکید دارند که باید در تیم‌ها آن‌ها بازیکنانی حضور داشته باشند که از همه نظر کیفیت بسیار بالایی داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، هر تیمی برای موفقیت در میدان به بازیکنی نیاز دارد که نقش رهبر را به خوبی ایفا کند و در کنار کیفیت بالا بتواند نظم و انضباط را در میدان به دیگر بازیکنان منتقل کند و از نظر انگیزشی و روحیه آن‌ها را برانگیزاند.

در دوران برانکو چنین بازیکنی در تیم وجود داشت و به اذعان هم او کسی جز سید جلال حسینی نبود. کالدرون پیش از این در تشریح فلسفه خود تاکید کرد که نقش یک رهبر در میدان که بتواند به بازیکنان روحیه بدهد و آن‌ها را تهییج کند کلیدی است.

تیم گابریل کالدرون چنین بازیکنی را دارد. بدون شک خیال این مربی آرژانتینی و البته هواداران پرسپولیس از حضور سید جلال در خط دفاعی بسیار راحت خواهد بود. این بازیکن باتجربه با وجود آنکه ۳۸ سال سن دارد، اما هنوز هم بسیار آماده و سرحال است و اگر مصدوم نمی‌شود می‌تواند پرسپولیس را در مسیر یک قهرمانی دیگر قرار دهد. سید جلال نقش کلیدی را در پرسپولیس کالدرون ایفا خواهد کرد و سرخ پوشان با این بازیکن امید زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میشه یخورده بهتر بنویسید یعنی متنظرید سید جلال مصدوم شود؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل