بازدید 6942

روش جدید سارقان برای ورود به منازل شهروندان

کد خبر: ۹۰۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 01 July 2019

سارق منازل غرب پایتخت از روشی جدید برای ورود به منازل شهروندان و سرقت از آن‌ها پرده برداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت، ماموران پلیس موفق به دستگیری یکی از سارقان منازل پایتخت شدند.

زمانی که از متهم نحوه چگونگی ورود به منازل را جویا شدیم، وی به طرز عجیبی پاسخ داد: زمانی که صاحبان منازل در خانه‌های خود حضور ندارند و این منازل خالی از سکنه هستند، به سراغ آیفون منازل رفته و با باز کردن پیچ‌های آن‌ها، دو سیم مخصوص قفل درب‌ها را که در داخل آیفون‌ها قرار دارند را سر به سر کرده و با انجام این عمل درب منازل در صورت قفل نبودن باز می‌شود.

متهم درباره چگونگی اطلاع یافتنش از این شگرد گفت: در زمان حضورم در زندان با فردی به نام حسین آیفون آشنا شدم و این شگرد را از او یاد گرفتم و به طوری که قادر بودم در کمتر از یک دقیقه درب منازل را با این شیوه باز کنم.

وی در واکنش به این سوال که آیا هر متهمی پس از هر بار زندان رفتن، شگرد جدیدی را برای سرقت یاد می‌گیرد؟، گفت: بله هر بار که به زندان می‌روم، این موارد را از دوستان خود یاد می‌گیرم.

بیشتر بخوانید: شگرد جدید سارقان برای خالی کردن منازل

متهم درباره دلیل تاثیر نداشتن زندان بر خود را مسائل اقتصادی عنوان کرد و در توصیه‌ای به شهروندان، گفت: برای آن که منازل شهروندان از این طریق مورد سرقت قرار نگیرد، بهتر است برای آیفون‌ منازل حفاظ نصب شود و همچنین در مواقع خروج از منازل نیز درب‌ها با استفاده از کلید قفل شوند.

متهم ۳۶ ساله در ادامه گفت: از ۱۸ سالگی در زندان بودم و هر بار به بهانه‌های مختلف و انجام سرقت از منازل، انبار‌ها و غیره به زندان باز می‌گردم.

وی با بیان اینکه بیشتر منازل غرب پایتخت مورد هدف سرقت قرار می‌گرفت، گفت: اقلام سرقتی را برای خرید موادمصرفی خود به مالخر می‌فروختم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان