بازدید 8603
۱

لقب عجیب و ترسناک ویلموتس به علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان من، علیرضا بیرانوند که سنگربان پرسپولیس است یک هیولای واقعی است. تیم ملی ایران، تیم منظمی است. آنها به پرچم‌شان عشق می‌ورزند و برای وطن‌شان بازی می‌کنند. هاشمیان را به عنوان دستیار انتخاب کردم که سرمربی تیم زیر ۱۷ سال هامبورگ بوده. او مدرک مربی‌گری‌اش را مثل من در باشگاه کلن گرفته
کد خبر: ۹۰۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 30 June 2019

مارک ویلموتس در تازه ترین مصاحبه اش با یک رسانه بلژیکی ، علاقه زیادی به بازیکنان تیم ملی ایران نشان داده است. او در این گفت و گو یک لقب عجیب هم به بیرانوند داده است!

به گزارش تابناک ورزشی، ویلموتس گفت: برای دستیاران در تیم ملی ایران ، من کسانی را می‌خواستم که به اندازه خودم تجربه داشته باشند. من مانو فررا را تا حدودی می‌شناختم و به او فکر می‌کردم. برای کار در کشوری مثل ایران به کسی نیاز دارید که اهل سفر کردن باشد و سفر را دوست داشته باشد. او به طور ویژه وظیفه بررسی تیم‌های حریف را به عهده خواهد داشت.

سرمربی بلژیکی تیم ملی ادامه داد: من علاوه بر این وحید هاشمیان را به عنوان دستیار انتخاب کردم که سرمربی تیم زیر ۱۷ سال هامبورگ بوده. او مدرک مربی‌گری‌اش را مثل من در باشگاه کلن گرفته و در ایران همه دوستش دارند. هاشمیان مربی پرشوری است و می‌تواند دستورات من را به زبان فارسی به بازیکنان منتقل کند بدون اینکه لازم باشد حرف‌ها ابتدا به انگلیسی برگردانده شود. برای مربی دروازه‌بان‌ها لورن اسپینوسی را انتخاب کردم که با او در ساحل عاج کار کرده بودم. کوین مینی جوان را هم به عنوان مربی بدنسازی انتخاب کرده‌ام. او ۳۲ ساله است، به انگلیسی صحبت می‌کند و من او را می‌شناسم، چون در باشگاه استاندارد با پسرانم همکار بوده است.

Image result for ‫ویلموتس + بیرانوند‬‎

ویموتس افزود: آنها من را استخدام کرده‌اند که به تیم ملی ایران سبک بازی و فلسفه فوتبالی تهاجمی‌تری بدهم. من به چشم خود دیدم که در تیم ملی ایران قابلیت‌های تکنیکی و تهاجمی خارق‌العاده‌ای وجود دارد. ما یازده سال بود سوریه را نبرده بودیم و در مقابل کره هم شانزده شوت به سمت چارچوب حریف داشتیم. در سیستم من، ما به مدافعینی  هم نیاز داریم که بتوانند سیستم نفر مقابل نفر را پیاده کنند. بازیکنان من در آن بازی‌ها موفق شدند این کار را انجام دهند چون از نظر بدنی و سرعت توانمند بودند. دروازه‌بان من، علیرضا بیرانوند که سنگربان پرسپولیس است یک هیولای واقعی است. تیم ملی ایران، تیم منظمی است. آنها به پرچم‌شان عشق می‌ورزند و برای وطن‌شان بازی می‌کنند. تیم ملی برای آنها خیلی باارزش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آفرین آفرین تیم امید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی