بازدید 4437

جنگ زرگری پرسپولیس و الاهلی عربستان در تهران و جده

کد خبر: ۹۰۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 30 June 2019

برانکو ایوانکوویچ با وجود قراردادی که با باشگاه پرسپولیس داشت این تیم را ترک کرد و راهی الاهلی عربستان شد. برانکو اعتقاد دارد با توجه به بندی که در قراردادش دارد می‌تواند باشگاه پرسپولیس را ترک کند و به باشگاه دیگری بپیوندد.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود اینکه حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس منتفی شده و این مربی به عربستان رفته، هنوز به صورت رسمی امضای قرارداد برانکوی کروات با الاهلی اعلام نشده است. پرسپولیسی‌ها هم که به نظر می‌رسد گابریل کالدرون آرژانتینی را برای لیگ نوزدهم روی نیمکت خود می‌بینند، هنوز حضور رسمی این سرمربی را اعلام نکرده‌اند و همه چیز را به بعد از حضور او در ایران و مذاکرات نهایی با باشگاه منوط کرده‌اند.

با توجه به اطلاعیه کانال تلگرامی و صفحه توئیتر باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون، سرمربی پیشین الهلال عربستان و رئال بتیس که سابقه قهرمانی در لیگ عربستان را دارد، را می‌توان به عنوان سرمربی پرسپولیس در لیگ نوزدهم دانست. به نظر می‌رسد شطرنج مسولان دو باشگاه ادامه دارد و هر دو منتظر هستند باشگاه مقابل رسما امضای قرارداد با سرمربی فصل آینده‌ی خود را اعلام کند تا اگر کار باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ به شکایت کشیده شد، مدرکی علیه طرف مقابل داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی