بازدید 10947

درخواست مردم لواسان از رئیس قوه قضائیه

کد خبر: ۹۰۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ 28 June 2019
نمازگزاران جمعه شهر لواسان در نامه‌ای از آیت‌الله رئیسی خواستند به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی برای بازدید از ساخت و ساز‌های غیرقانونی و زمین‌خواری‌ها در این منطقه حضور یابد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فاس از لواسان، نمازگزاران در نماز جمعه این هفته لواسان با امضای نامه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه دعوت کردند بدون اطلاع قبلی برای بازدید از ساخت و ساز‌های غیرقانونی و زمین خواری‌ها در این منطقه حضور یابد.

متن این نامه به این شرح است: "احتراماً ما نمازگزاران جمعه لواسانات ضمن تائید افشاگری‌های حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات در رابطه به مفاسد اقتصادی و اجتماعی از جمله زمین خواری و کوه خواری و رواج فرهنگ ابتذال افشاگری و قصور و تقصیر‌های مسؤولان منطقه در مقابل این آفات انقلاب از جنابعالی دعوت می‌کنیم به لواسان (البته سر زده و بدون اطلاع قبلی) تشریف بیاورید و از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا شوید.

تقاضا داریم هیئتی ویژه با اختیارات قضائی خاص مأمور نمائید تا در اسرع وقت به مسائل لواسانات رسیدگی و اقدام انقلابی نمایند".

عدالت تنها در سایهٔ قانون نظام اسلامی محقق می‌شود

معاون فرهنگی دادگستری کل استان تهران در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه لواسانات ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: عدالت تنها در سایهٔ قانون نظام اسلامی بر اساس قرآن از سنت نبوی، روایت معصومان و گفتار امام صادق (ع) محقق می‌شود.

حجت الاسلام محمد جواد فوادیان اظهار داشت: امانت مقام در دوران غیبت امام عصر (عج) باید در دست کسانی باشد که اهلیت دارند و هرگز به غیر آنان داده نمی‌شود.

این مقام مسئول افزود: عهد و امانت الهی به کسانی که دارای مقام عصمت، علم لدنی، ارزش‌های شناخته شده از جانب مقام ربوبی هستند داده می‌شود و هرگز به انسان‌هایی که اقدام به ظلم و تجاوز به حقوق دیگران و شرک به مقام ربوبی حتی با عمل کنند نمی‌رسد.

لواسان پایلوت بسیار خوبی برای اقدامات قوه قضائیه است

حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: سرریز اختلاس‌ها در لواسان است و با تخلفاتی به شکل پدیده‌های بسیار زشت زمین‌خواری، کوه‌خواری و تجاوز به منابع طبیعی و محیط زیست و ساخت ویلا‌ها و شهرک‌های آنچنانی و تبعیض در اجرای قانون همگی نشان می‌دهد قوۀ قضائیه در دورۀ جدید چه وظیفۀ سنگینی بر عهده دارد و تاکید می‌کنم لواسان پایلوت بسیار خوبی برای اقدامات قوه قضائیه است.

خطیب جمعه لواسانات ضمن بیان اینکه اگر با تخلف برخورد نکنیم مسؤول هستیم گفت: من موظف هستم و فریاد می‌زنم، قوه قضائیه نیز باید مراقب باشد و کارش را انجام دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار