بازدید 11150
۴

واکنش سخنگوی دولت به سانسورهای گاندو

کد خبر: ۹۰۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 26 June 2019

سخنگوی دولت به ادعای برخی از فعالان صداوسیما مبنی بر سانسور بخشهایی از سریال «گاندو» به درخواست دولت واکنش نشان داد و تاکید کرد که هر چه علیه دولت ساخته‌اید پخش کنید.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، علی ربیعی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت درباره ادعای سانسور بخشهایی از سریال «گاندو» به درخواست دولت، گفت: «نه به عنوان سخنگو به عنوان نماینده دولت از صداوسیما می‌خواهم هر چه ساخته‌اند را پخش کنند، آنقدر چیزهای زیادی در صداوسیما علیه دولت درست می‌شود که این چیزی در مقابل آن نیست.»

سخنگوی دولت در ادامه گفت: «من خودم بخش‌هایی از سریال را دیدم، هنرپیشه‌های خوبی در این سریال بازی می‌کنند؛ امیدوارم از جهت سناریو و ساخت هم بهتر در این فیلم کار شود. ولی اینکه ما بگوییم چیزی پخش نکنید، چنین چیزی از سوی دولت نبوده و من باز هم اعلام می‌کنم.»

به نظر می‌رسد این صحبت‌های علی ربیعی در واکنش به این گفته جواد افشار کارگردان سریال تلویزیونی «گاندو» پس از پخش نشدن قسمت سیزدهم این سریال باشد: «من از مدیران ارشد سازمان صداوسیما و دولتی‌ها دعوت می‌کنم سعه صدر داشته باشند که هم به نفع نظام و هم افراد و اشخاص است.»

قسمت سیزدهم سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی پنجشنبه‌شب از شبکه سوم سیما پخش نشد و دلیل پخش آن درخواست دولت برای سانسور بخش‌هایی از این قسمت از سریال عنوان شد. بخش‌هایی که در آن به رابطه یک جاسوس با یکی از نزدیکان یکی از مسوولان رده بالای دولت اشاره می‌شد. این بخش اما جمعه شب از شبکه سوم سیما پخش شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
چیزی علیه دولت ساخته نشده.
فقط بخشهایی از واقعیت آنچه در دولت گذشته نمایش داده شده.
با سانسور ديالوگ ها با صداي جديد ايجاد شده و كلمات تغيير كرده بود.
به نظر من این سریال یک سریال بسیار حساب شده و آموزنده برای مدیران سطح بالائی کشوری می باشد .
دست همه عوامل سازنده این سریال را باید بوسید که با تمام ظرافت همچین سریال تاثیر گذاری را ساخته اند.
هه هه ! سيماي ميلي رو باش .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر