بازدید 30338
آخرین تحولات خاورمیانه؛

نتیجه نظرسنجی در آمریکا درباره حمله نظامی به ایران/واکنش دبیرکل ناتو به تحولات خلیج فارس/ رایزنی مقام ارشد نظامی انگلیس با ولیعهد ابوظبی/ آغاز نشست بحرین با سخنرانی داماد ترامپ

واکنش دبیرکل ناتو به تحولات خلیج فارس، رایزنی مقام ارشد نظامی انگلیس با ولیعهد ابوظبی، شعار «نه به جنگ با ایران» در دهلی‌نو همزمان با سفر پمپئو به هند و آغاز نشست بحرین با سخنرانی داماد ترامپ از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به نتیجه نظرسنجی در آمریکا درباره حمله نظامی به ایران نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 26 June 2019

واکنش دبیرکل ناتو به تحولات خلیج فارس، رایزنی مقام ارشد نظامی انگلیس با ولیعهد ابوظبی، شعار «نه به جنگ با ایران» در دهلی‌نو همزمان با سفر پمپئو به هند و آغاز نشست بحرین با سخنرانی داماد ترامپ، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به نتیجه نظرسنجی در آمریکا درباره حمله نظامی به ایران نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ نظرسنجی پایگاه آمریکایی «هیل» و مؤسسه «هریس ایکس» درباره تنش‌های اخیر بین آمریکا و ایران و ساقط شدن پهپاد متجاوز آمریکایی، نشان می‌دهد که اکثریت آمریکایی‌ها با اقدام نظامی علیه ایران مخالف هستند.

بنا بر گزارش «هیل»، در این نظرسنجی که روزهای ۲۲ و ۲۳ ژوئن (اول و دوم تیرماه) با مشارکت ۱۰۰۱ آمریکایی و با ضریب خطای ۳.۱ دهم درصد انجام شده، نشان می‌دهد که ۵۸ درصد از آمریکایی‌ها «پاسخ غیرنظامی» واشنگتن به سرنگونی پهپاد «گلوبال هاوک» توسط ایران را ترجیح می‌دهند.

با وجود آنکه پرسش این نظرسنجی غیرعلمی و جهت‌دار تنظیم شده و ایران را به اقدامات «خصومت‌آمیز» متهم کرده، ۴۹ درصد از آمریکایی‌های شرکت‌کننده در این نظرسنجی گفته‌اند که خواهان آن هستند، درباره تنش ناشی از سرنگونی پهپاد آمریکایی، یک راه‌حل مبتنی بر مذاکره حاصل شود و ۹ درصد آمریکایی‌ها هم گفتند که این کشور نباید هیچ اقدامی انجام دهد.

نتیجه نظرسنجی در آمریکا درباره حمله نظامی به ایران/واکنش دبیرکل ناتو به تحولات خلیج فارس/ رایزنی مقام ارشد نظامی انگلیس با ولیعهد ابوظبی/ آغاز نشست بحرین با سخنرانی داماد ترامپ

در این نظرسنجی، ۱۹ درصد آمریکایی‌ها از «حمله نظامی محدود» به ایران حمایت کردند و پنج درصد هم گفتند که آمریکا باید به ایران اعلان جنگ دهد.

۱۹ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی هم گفته‌اند که آنها درباره اینکه پاسخ آمریکا به سرنگونی پهپادشان توسط ایران چه باشد، «اطمینان ندارند» و پاسخ مشخصی به این که خواهان اقدام نظامی یا مذاکره هستند، ندادند.

حتی در میان طرفداران حزب جمهوری‌خواه نیز حامیان اقدام نظامی علیه ایران در اقلیت قرار دارند. بر اساس این نظرسنجی، ۵۰ درصد جمهوری‌خواهان شرکت‌کننده در این نظرسنجی، از پاسخ غیرنظامی آمریکا در قبال ایران حمایت و ۳۱ درصد از آنها حمایت خود را از حملات هوایی محدود یا اعلان جنگ اعلام کردند.

در این نظرسنجی، میزان حمایت از اقدام نظامی علیه ایران در بین شرکت‌کنندگان وابسته به احزاب مستقل در آمریکا ۳۱ درصد بوده و در بین دموکرات‌ها این رقم ۱۶ درصد بوده است.

۶۷ درصد دموکرات‌ها هم گفته‌اند که آنها در واکنش به سرنگونی گلوبال هاوک خواهان این دو موضوع هستند: یا مذاکره با ایران و یا اینکه آمریکا هیچ واکنشی به سرنگونی پهپادش نشان ندهد.

واکنش دبیرکل ناتو به تحولات خلیج فارس

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در واکنش به تشدید تنش‌ها بین ایران و آمریکا، خواستار برقراری آرامش در منطقه خلیج فارس شد، ولی گفت: ناتو هیچ نقش رسمی برای ایفا کردن در این منطقه ندارد.

وی در ادامه افزود: مهمترین مسأله در شرایط کنونی، کاهش تنش‌هاست.

نتیجه نظرسنجی در آمریکا درباره حمله نظامی به ایران/واکنش دبیرکل ناتو به تحولات خلیج فارس/ رایزنی مقام ارشد نظامی انگلیس با ولیعهد ابوظبی/ آغاز نشست بحرین با سخنرانی داماد ترامپ

استولتنبرگ در آستانه دیدار با وزرای دفاع ناتو از جمله مارک اسپر سرپرست جدید وزارت دفاع آمریکا اظهار داشت: کشورهای عضو ناتو نگران اوضاع خلیج فارس هستند و ما همچنین نگران فعالیت‌های بی‌ثبات کننده ایران در منطقه هستیم.

به نوشته آسوشیتدپرس، کشورهای عضو ناتو منتظر شنیدن توضیحات وزیر دفاع موقت آمریکا درباره راهبرد واشنگتن برای تشدید فشار بر جمهوری اسلامی ایران هستند.

رایزنی مقام ارشد نظامی انگلیس با ولیعهد ابوظبی

یک مقام ارشد نظامی انگلیسی با ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

بر اساس این گزارش؛ شیخ محمد بن زائد آل نهیان ولیعهد ابوظبی با جان لوریمر مستشار ارشد وزارت دفاع انگلیس در خاورمیانه در کاخ البحر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار همکاری میان امارات و انگلیس در زمینه‌های دفاعی و نظامی و راه های توسعه آن به گونه‌ای که هماهنگی و اقدام مشترک میان دو کشور را تقویت کند، مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

نتیجه نظرسنجی در آمریکا درباره حمله نظامی به ایران/واکنش دبیرکل ناتو به تحولات خلیج فارس/ رایزنی مقام ارشد نظامی انگلیس با ولیعهد ابوظبی/ آغاز نشست بحرین با سخنرانی داماد ترامپ

همچنین تحولات منطقه و برخی موضوعات مورد اهتمام مورد رایزنی قرار گرفت.

شعار «نه به جنگ با ایران» در دهلی‌نو همزمان با سفر پمپئو به هند

تعداد زیادی از مردم هند، روز سه‌شنبه در اعتراض به سفر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا به این کشور تظاهرات کردند.

آنها پلاکاردهایی با تیتر «نه به جنگ با ایران» در دست داشته و همانطور که در خیابان‌های دهلی نو به محل ورود پمپئو در حرکت بودند شعارهای ضد آمریکایی سر می‌دادند.

آنها از دولت هند می‌خواهند در برابر فشارهای آمریکا ایستادگی کند.

آرون کومار یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات به آسوشیتدپرس گفت: هند نباید خرید نفت از ایران را متوقف کند. آمریکا خواستار روابط نابرابر با هندوستان است؛ چیزی مشابه روابط ارباب و رعیتی.

میامونا مولا از انجمن زنان دموکراسی‌خواه هند نیز گفت: این افراد علیه امپریالیسم آمریکایی و تحریم‌های این کشور بر ونزوئلا، کوبا و ایران تظاهرات کرده اند.

آغاز نشست بحرین با سخنرانی داماد ترامپ

کارگاه اقتصادی بحرین که به عنوان بخشی از طرح به اصطلاح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» برگزار می‌شود، کار خود را آغاز کرد.

در افتتاحیه نشست منامه جارد کوشنر، مشاور و داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا سخنرانی می‌کند.

کوشنر در تبیین طرح آمریکایی گفت: برخی با تمسخر از طرح معامله قرن یاد می‌کنند. من این طرح را «فرصت قرن» می‌نامم.

به گزارش رویترز، مشاور ترامپ اظهار کرد، آبادانی برای فلسطینی‌ها بدون راهکار سیاسی عادلانه ممکن نیست اما توافق بر سر مسیر اقتصادی پیش‌شرطی ضروری برای صلح میان اسرائیل و فلسطین محسوب می‌شود.

نشستی جنجالی که به کنگره معامله قرن معروف شده، در پایتخت بحرین آغاز شد. در این نشست که با سخنرانی کوشنر گشایش یافت، نمایندگان چند دولت عربی و شماری از شرکت‌ها و نهادهای مالی جهان برای جمع‌آوری کمک مالی جهت سرمایه‌گذاری در سرزمین‌های فلسطینی گرد هم آمده اند. بسیاری از مردم و دولت‌های منطقه هدف از این نشست را اجرای معامله قرن می‌دانند؛ یعنی گذشتن فلسطینیان از حق خود در حاکمیت بر بیت المقدس در برابر دریافت پول. از میان دولت‌های عربی تنها عربستان، بحرین، امارات، اردن، مصر و مراکش در این نشست شرکت کرده‌اند اما مقام‌های میان‌پایه را به نشست فرستاده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۴۹
بنظر کشور امریکا خیلی بزرگ است بیشتر از حقش.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
عربستان سعودی هم باید بن سلمان شاه شود. .
حکیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
نیازی به جهان یک قطبی نداریم،.
مبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ولی وابستگی بیش از حد اقتصادی اروپا به امریکا معضل است. معلوم نیست چطور می شود هم از حقوق بشر دم زد هم از بن سلمان آل سعود حمایت کرد.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
فکر کنم تگزاس، کالیفرنیا، مال مکزیک باشد که ارتش امریکا تصرفش کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
تگزاس و کالیفرنیا هر دو اسم اسپانیایی هستن.
ما مکزیکن.
جمع آرای نظر سنجی 101% شده . معلوم هست که این نظر سنجی با چه دقت بالایی تهیه شده !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بعضاً وقتی اعشارها رو روند می کنن این اتفاق می افته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اون به خاطر رند شدن میزان آرا هست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ناشناس عزیز. دقت کن مفهوم حرف شما این است که هر کسی خودش را عام می داند و صاحب نظر در تمامی امور و اظهار فضل میکند، مثل جنابعالی که الفبای درک یک مسئله ساده را نمی دانید ، ولی روی کار دیگران با شجاعت تمام حکم صادر میکنید.
برای حمله به کشورهای دیگر هیچ دولتی به نظرسنجی مردمش کاری نداره بویژه دولت آمریکا

خواهشا خبرهای کودک و نوجوان رو اینجا نیارید . جنگ شوخی نیست.
اگر در ايران همين موسسه راي گيري كند حداقل ٤٩٪؜ به جنگ راي خواهند داد ،
۵۸ درصد مخالف حمله نظامی به سرعت و با یک اتفاق می تواند به زیر ۵۰ درصد سقوط کند آنها که دلخوش کرده اند که افکار عمومی مردم آمریکا مخالف حمله نظامی است خواهند دید که افکار عمومی در آمریکا به سرعت تغییر می کند.نظرسنجی در آمریکا بسیار دقیق و علمی انجام می شود و دولتمردان آمریکا نه تنها نگرانی از اعلام نظر سنجی ها و آگاهی از تفکر مردم آمریکا ندارند بلکه از این نظر سنجی ها برای تدوین سیاست ها خود بهره می برند.
19 درصد امریکایی و 5 درصد امریکایی دیگر اشتباه کردن
خیلی از این ها نمی دانند ایران کجا هست و امریکا کجا واردشده در خاورمیانه
کاش از این نظرسنجی ها تو کشور ما هم انجام میشد.
نظر سنجی علمی و فراگیر و به موقع همیشه خوب است
ولی آن اکثریت ۴۹ درصدی که در آمریکا خواستار مذاکره هستند،
آیا نمی دانند که ما دیگر نمی خواهیم با آنها مذاکره کنیم !؟
پس اگر بدانند احتمالا درصد قابل توجهی از آنها به صف طرفداران جنگ و درگیری متمایل خواهند شد .
دلایل عدم تمایل غربی ها به درگیری با ایران
نزدیکی انتخابات در آمریکا
آسیب پذیر بودن اسراییل و نیروهای آمریکا در منطقه
به خطر افتادن سرمایه های خارجی تو کشورهای منطقه
مشکلات اقتصادی جدی غرب جهت ادامه درگیری
کم رنگ بودن اقتصاد ایران در سطح جهانی
فروپاشی ابهت ارتش آمریکا در جهان
فقط همین چند تا کشور عربی ؟؟؟؟ !!!!
لطفا يك نظرسنجي هم از ايرانيها در مورد جنگ يا مذاكره با آمريكا انجام دهيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مایلم از اون 24 میلیون نباشه.
انشالله صلح بین اعراب و اسرائیل بشه
خداوند متعال به همه ی ما رحم نماید .


مطمئنا" آمریکا به ایران حمله نظامی خواهد کرد ..........چرا مقامات فکری به حال ملت بدبخت

امثال اینجانب نمیکنند ........ما خواستار جنگ نیستیم ........جنگ بدبختی و فلاکت به بار می آورد ......

تا دیر نشده از مسولین تقاضای عاجزانه داریم که بخاطر مردم بیچاره و بدبخت که سالها در

گرفتاری هستند یک طوری مذاکره نمایند و مسئله را جمع نمایند ......

بگذارید تاریخ کار خودش را خودش انجام دهد .............طبیعت خودش انتقام ظالمین را خواهد گرفت ...........زمان

همه چیز را حل میکند ..........دنیا دارای چندین میلیارد آدم است فقط ایران که زیست نمیکند .......

البته مردن در لحاف هم خوب نیست بهترین راه کشته شدن در راه خداست ..........از نظر دین اسلام .........بهترین

حالت مرگ ، مرگ با افتخار و در راه خدا است ..................که اینجانب جرات ندارم و ترس دارم ........خلاصه همه

خواهیم مرد .........عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد .........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
فعالیت های ایران درواقع در جهت جلوگیری از جنگه.
نترس.
هنوز ما شهدای جنگ سی سال پیش را تشیع می کنیم نباید دنبال درگیری دیگر بود هرچند بعضی افراطی ها در خارج و داخل تمایل دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اتفاقا کسی که جنگ رو دیده بیشتر میترسه.
به نظامی ها اعتماد کن.
اصلا دلیل دشمنی بلند مدت با آمریکا چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بهتره از آمریکایی ها بپرسید.از کودتا ۲۸ مرداد یا کمک به صدام حسین و خیلی از موارد دیگر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مسئولین محترم تابناک چرا نظرات را تدوین و سانسور میکنید،اگر قصد ترویج دموکراسی و آزادی بیان است لطفأ دست از اینگونه بازی ها بردارید،اما اگر هدف چیز دیگرست شمارو به خیر ما را هم به سلامت نخواستیم در کشور خودمان همین یک نظر و نصفی را هم بدهیم.
شاید یکسری از نتایج این نظر سنجی خوشحال بشند ولی یک نکته را متذکر می شم و اون هم اینه که مردم دارند هزینه آمریکاستیزی را با جونشون می دند. زندگی همه ماها حداقلی شده، از مواد غذایی گرفته تا پوشاک و ... دیگه تفریح و مسافرت که حرفش را نزن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بخاط همین است که از سه روز قبل از تعطیلی شنبه جادهای مسافر خیز یکطرفه یا پر تردد میشوند.
با سلام .

قطعا" آمریکا بعضی از پایگاه های موشکی ایران را هدف قرار میدهد ..........و این حمله در سحر گاه چند روز آینده

به وقوع خواهد پیوست .......تجربه گذشته این را نشان می دهد اگر تمام رویدادها را کنار هم قرار دهید این نتیجه

به دست خواهد آمد .......حمله آمریکا به ایران از طریق پرتاب موشک .

جنگ ، جنگ موشک ها خواهد بود ...........خداوند متعال به همه ی ما رحم کند ........

جنگ خوب نیست ...........اینهمه انسانهای تحصیلکرده دکترین و مهندسین در دنیا آنقدر توانایی ندارند با گفتگو مسئله

را حل نمایند .........چرا ما باید کشته شویم ؟ چرا ؟

آیا خداوند ما را خلق کرده است تا یکدیگر را بکشیم ............یا اینکه با علم و دانش به تکامل برسیم و زندگی بالا و

والایی داشته باشیم .......یعنی نوع بشر سزاوار زندگی بر روی اصول انسانیت است .........
پاسخ ها
کامبیز آبکناری دریابندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
تقریبا موافقتم
واکنش نظامی محدود !!!
این یکی اصلا وجود نخواهد داشت و کوچکترین حمله اونها به ما واکنش بسیار قوی ما را در پی خواهد داشت و ما اصلا نخواهیم گذاشت انها تجهیزات نظامی ما را نابود کنند از انها به بهترین وجه استفاده میکنیم و هدف اولیه ما نابودی تاسیسات نفتی عربستان و لذا اقتصاد جهانی است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
پاشو آفتاب زد نمازت قضا میشه
این قبیل اقدامات از قبیل به اصطلاح نظرسنجی ها بخشی دیگر از جنگ روانی علیه کشور ماست.شیطان بزرگ تا خطری نابود کننده از جانب دشمن احساس نکند به این گونه بازیها ادامه خواهد داد و گرنه در برابر اهریمنی غدار و جنایت کار مثل آمریکای جهانخوار صرفاً حرام دانستن جنگ افزارهای هسته ای که با ایجاد توازن وحشت به عنوان یکی از بهترین روشهای بازدارندگی دفاعی مانع از تعرض و حملات وحشیانه دشمن است؛ نمی توان مانع جسارت ها و تعرض های وی شد.
چرا ایران سفیر انگلیس را اخراج نمی کند؟
پاسخ ها
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
پیامت از البانی تا به ایران برسد دیر شده است.
تصورات، گفتارها و رفتارهای ترامپ در باره ایران بویژه خروج او از برجام و سوابق او با سایر کشورهای جهان او را هم از نظر انتخابات ریاست جمهوری مجدد او هم کارنامه معقول ریاست جمهوری کنونی اش در وضعیت آچمز قرار داده اگر او نتیجه خروج از برجام و سایر عملکردهایش را به سرانجام معقول و خوشایند جامعه آمریکا نرساند شکست او در انتخابات مجدد ریاست جمهوری حتمی بنظر می رسد و این را مشاورانش حتما به اطلاع او رسانده اند.
اکنون خروج او از برجام را در سطح داخلی و بین المللی به حماقت تعبیر می کنند لذا او به تلاش های گوناگونی دست خواهد زد که دستکم خود را از وضعیت آچمز خلاص کند و اگر توانست امتیاز بگیرد.
بسيار باید مدبرانه با کنشها و واکنشهای او رفتار کرد.
ترامپ واقعا شایسته هیچگونه مذاکره ای نیست شما نگاه کنید به رفتار ناشایست او در برابر پخش زنده دوربین های تلویزیونی با صدر اعظم آلمان در حالیکه در فرهنگ آمریکایی احترام به بانوان بسیار مورد توجه است و شعار لیدیز فرست، نیز از این فرهنگ منتج شده یا نگاه کنید به رفتار و گفتار او در باره کشور و شخصی که بیشترین سود را به آمریکا و او می رساند و بیشترین باج را به ترامپ می دهد، ولیعهد عربستان، محمد بن سلمان که بطور غیر رسمی در حکم شاه عربستان است، اما نگاه کنید بیشترین توهین ها و تحقیر ها متوجه بن سلمان است.
هرگز با رژیم های آمریکا و انگلیس نه ملاقات داشته باشید و نه مذاکره.
به شما هشدار می دهم نتایج مذاکرات آنها حتی اگر بظاهر دریا دریا هم بشما سودهای هیجان انگیز بدهند در ورای آن توطئه و خباثت پنهان است منتها اولی محسوس است و دومی نامحسوس همانگونه که ١٤٠٠ سال قبل ستمگران سم کشنده را درون شربت گوارا و توان افزای عسل، بخورد مالک اشتر دادند.
مشخصه که پمپئو داره هماهنگی های قبل از درگیری یا جنگ رو انجام میده و مهم نیست چند درصد مردم آمریکا موافق جنگ با ایران باشند چونکه تصمیمات جای دیگری توی آمریکا از قبل گرفته شده و اینها هیچکدومشون مهم نیستند و فقط و فقط یه چیز مهمه و اون اینکه ملت و کشور دقیقا دارند تاوان چی رو میدهند و برای چی تنبیه میشوند و دقیقا جنگ برای چی بهشون اینقدر نزدیک شده واسه کدوم یکی از تصمیماتشون باید تاوان تحریم و جنگ رو بدهند این ملت که خیرش به هر احدی و هر کس و ناکسی رسیده دقیقا به چه دلیلی امروز تو این جایگاه فعلی خودش هست باور کنید که تمام این سوالات یه جواب دارند و شاید جوابش داونش و خود جوابش مورد دلخواه بعضیها که کم هم نیستند نباشه ولی حقیقی ترین واقعیت مکتوم زمانه همین پاسخیست که دوست همه میدونن ولی صداش رو در نمیارن ولی روزی خواهد رسید که بالاخره معلوم بشه در اذهان همه که این همه تنبیه و تحریم و سختگیری و قوانین اینچنینی که به سر کشور اومده دلیلش و خواستگاهش چی و کجا بوده و به صورت علنی و اینکه الان پنهانه واقعا دلیلش خیلی سادست
ما اگر بمب هسته ای داشتیم می تونستیم اکثر سرزمین های قفقاز رو که قاجار بی کفایت از دست داد پس بگیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بهتر نیست که نظر ندهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
پرجم آلمان،تو که معتقد به آزادی بیان بودی؟
ما با دست فرمونی اومدیم که مطمئنا به نفع کشور نیست فرمونو عوض کنیم . در عین حال فشار و فحاشی و دشمنی ترامپ هر چقدر بیشتر شود برای بعد از ترامپ خصوصا اگر دور بعد رای نیاره و همراهی ذهنی بقیه کشورها با توجه به نفرت پنهان و پیدایی که نه از امریکا بلکه از ترامپ دارند بهتر است
بد نیست که ما هم پهبادی را از خلیج مکزیک در نزدیکی مرز آمریکا به پرواز در آوریم تا عکس العمل آمریکایی ها در مقابل عملی مشابه عمل خودشان مشخص شود.
آیا آمریکایی ها حاضرند پهبادی را حتی نزدیک مرز خود آنهم بدون حضور ناوگان و نیروهای مسلح کشورهای دیگر ببینند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
پیشنهاد منطقی است.امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد.
بد نیست که ما هم پهبادی را از خلیج مکزیک در نزدیکی مرز آمریکا به پرواز در آوریم تا عکس العمل آمریکایی ها در مقابل عملی مشابه عمل خودشان مشخص شود.
آیا آمریکایی ها حاضرند پهبادی را حتی نزدیک مرز خود آنهم بدون حضور ناوگان و نیروهای مسلح کشورهای دیگر ببینند ؟
با سلام، متاسفانه هیچ یک از خبر گزاریهای داخلی ایران شهامت گفتمان رخ دادهای اخیر را ندارند، خبرهایی را که انتشار میدهند نیز با سانسور سر وته خبر اصلی میباشد،لیکن این را بدانید که انعکاس اخبار خارجی تا حدودی پرده های ضخیم سیاست های کنونی را کنار میزند،امریکا به دنبال منافع خود در منطقه است، یا با اصل تجارت ویا با اصل جنگ وتخاصم برای بیرون کردن رقیب
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل