بازدید 22752
واکنش رئیس جمهور به تحریم‌های جدید آمریکا؛

تحریم رهبری و وزیر امور خارجه، نشانه معلولیت ذهنی کاخ سفید است/ روایت رئیس‌جمهور از نحوه سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکایی/ دست همه دست‌اندرکاران توان موشکی کشور را می‌بوسم/ تحریم‌های جدید آمریکا، دروغ بودن ادعای مذاکره را ثابت کرد

مهمترین بخش‌های سخنان رئیس جمهور در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا بدین شرح است: تحریم بالاترین مقام معنوی و رسمی کشور و محبوب بسیاری از ملت‌های جهان، نشانه زوال عقل و اقدامی وقیحانه است/ با تحریم وزیر خارجه ایران باز هم نشان دادید که ادعای مذاکره، دروغ است/ از صد‌ها بار تحریم و کار غلط نتیجه نگرفتید؛ یک بار هم راه درست را امتحان کنید/اگر برجام از نظر شما بد بود و از آن خارج شدید، چرا از کاهش تعهدات برجامی ایران ناراحتید؟!
کد خبر: ۹۰۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 25 June 2019

رئیس جمهور خدمت به بیمار را وظیفه ای انسانی و نه صرفا اداری دانست و با تأکید بر اینکه نشاط، امیدواری و حفظ روحیه مردم، بخش مهمی از پیشگیری و درمان است، اظهار اشت: ارتقای دقت در تشخیص، بهبود خدمات سلامت و کاهش هزینه های مردم، سه رکن اصلی خدمات بهداشتی و درمانی است.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، روز سه شنبه در دیدار با وزیر و مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به واکنش دشمنان ایران به این اقدامات اظهار کرد: آنها وقتی چنین واکنشی را از سوی ما به وقوع سیل دیدند، سرخورده شدند و دریافتند که هر چه جلوتر می‌روند و هر کار می‌کنند نتیجه‌ای نمی‌گیرند. الان نیز سردرگم شده‌اند و اصلاً نمی‌دانند می‌خواهند چه کار بکنند. آنها کارهایی می‌کنند که در تاریخ هم نمونه‌ای ندارد.

روحانی با بیان اینکه دشمنان ما دچار ناتوانی ذهنی شده‌اند و کاخ سفید دچار معلولیت ذهنی شده است، تصریح کرد: آنان هر روز یک کار تازه انجام می‌دهند. ما دیدیم که در موضوع کشف پهپاد ـ که از هر لحاظ کار بسیار مشکلی است ـ نیروهای مسلح ما چطور عمل کرده‌اند. اساساً پهپادها به خاطر شرایط ساختمانی و آیرودینامیک بودنشان و نیز رنگی که دارند معمولاً قابل شناسایی نیستند و به سختی می‌توان آنان را در ارتفاع بالا شناسایی کرد.

رئیس جمهوری کشورمان تأکید کرد: وقتی این پهپاد مرز هوایی کشوری را نقض می‌کند، ممکن است معمولا زمانی با آن برخورد شود که مدتی از ورودش به حریم هوایی گذشته باشد؛ اما ما دیدیم که مقابله نیروهای هوا فضا با این پهپاد بلافاصله بعد از ورود به حریم هوایی کشور بود که بعد از چند اخطار و بی توجهی پهپاد را سرنگون کرد.

وی با اشاره به توانایی‌های وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه در شکار پهپاد جاسوسی آمریکا اظهار کرد: ما همه فرآیند شناسایی و شلیک به پهپاد را با سامانه‌ها، رادارها و موشک‌های ایرانی انجام دادیم و کسانی که مسائل نظامی را به خوبی می‌دانند، می‌فهمند که چقدر کار مشکلی است که یک پهپاد را سرچ و لاک کنیم و هدف قرار دهیم. این کار بسیار مشکل است و ما دست همه آنهایی که در وزارت دفاع این سامانه ایرانی را ساختند و نیز کسانی که در نیروی هوافضای سپاه از آن به خوبی استفاده کردند، می‌بوسیم.

روحانی با تأکید بر اینکه ما نمی‌خواستیم با این اقدام آمریکا را تحقیر کنیم، اظهار کرد: ما چنین قصدی نداشتیم؛ اما این کار روحیه خوبی به مردم ما داد و آنان بیش از گذشته آگاه شدند که ما چه توانایی‌هایی داریم. ما باید بگوییم که یک صبر راهبردی در برابر آمریکا داریم، وگرنه از آنان نمی‌ترسیم و مدعای این گفته ما نیز همین است که وقتی پهپاد آمریکایی به مرزهای ما تجاوز می‌کند و از خط قرمزهای ما که مرزهایمان هستند عبور می‌کند ما وظیفه دفاع از خود را می‌شناسیم و پهپاد را سرنگون می‌کنیم.

رئیس جمهوری کشورمان با تأکید بر اینکه در حال حاضر پنتاگون و سنتکام واقعاً سردرگم هستند، اظهار کرد: آنان در این سردرگمی اقداماتی غیر معمول انجام می دهند و به یاوه گویی‌هایی افتاده‌اند که در تاریخ نظیر نداشته است. مگر می‌شود رئیس حکومتی که ذره‌ای خرد و تدبیر داشته باشد بیاید و بالاترین مقام سیاسی و نه تنها سیاسی، بلکه دینی، اجتماعی و معنوی نه تنها ایران بلکه عاشقان انقلاب، مسلمانان و شیعیان در سراسر دنیا را خطاب قرار دهد و بگوید که می‌خواهیم حساب‌های رهبری ایران را در بانک‌های جهانی مسدود کنیم؟

روحانی ادامه داد: رهبری ایران فقط متعلق به مردم ایران نیست. در لبنان، پاکستان، کویت و بسیاری از کشورها علاقه مند، عاشق و دوستدار دارد. حالا کسی که عقلش را از دست داده، می‌آید و می‌گوید می‌خواهیم اموال رهبری ایران را در بانک‌های جهانی تصرف و مسدود کنیم، در حالی که همه می‌دانند اموال رهبر ایران، جز یک حسینیه و یک خانه ساده نیست.
رهبر ما که مانند سایر رهبران کشورهای خارجی نیست تا در حساب‌های بانکی خود در خارج کشور پول‌ها داشته باشد که بیایید و آن را مسدود کنید. این نشان می‌دهد که دشمنان ما در یک شرایط و رفتار غیر عادی قرار گرفته‌اند و در این وضعیت اقدامات ما روحیه مردم را بالا خواهد برد.

رئیس جمهوری کشورمان با اشاره به طرح ادعای مذاکره از سوی رئیس جمهوری آمریکا با ایران در روزهای اخیر اظهار کرد: مگر اینها نمی‌گویند با هم مذاکره کنیم؟ چطور است که وقتی کسی حرف از مذاکره می‌زند، همزمان با آن دنبال تحریم وزیر خارجه ایران هم هست؟ پس شما دروغ می‌گویید. حداقل کاش کمی صبر می‌کردید تا دنیا در سخن شما تردید و تصور کند شما راست می‌گویید؛ اما معلوم شد که دروغ می‌گویید و دنبال مذاکره نیستید.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر دنبال مذاکره بودید، مذاکره می‌کردیم. همین آقای ظریف با وزیر خارجه همین آقای ترامپ مگر مذاکره نکرد؟ اما این شما بودید که خودتان امضای خودتان و پیمان‌تان را زیر پای گذاشتید و اعلام کردید اعتباری ندارید و به دنیا گفتید که به ما اعتماد نداشته باشید.

وی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران سابقه نداشته که وزرای خارجه ما و آمریکا هفده شبانه روز با هم مذاکره کنند، افزود: ما که با هم مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم؛ اما چه کسی این مذاکرات را زیر پای گذاشت؟ این آمریکایی‌ها بودند که برجام را زیر پای گذاشتند و ایران را ملتی تروریست نامیدند.

رئیس جمهوری با بیان ضرب المثل فارسی «۱۰۰ بار بدی کردی، دیدی ثمرش را؛ نیکی چه بدی داشت که یک بار نکردی؟» خطاب به سران دولت ایالات متحده آمریکا اظهار کرد: شما در چهل سال آن همه علیه ایران کار کردید، یک بار هم کار خوب انجام دهید و نتیجه‌اش را ببینید. ملت ما از اردیبهشت سال گذشته در برابر فشارهای آمریکا به خوبی ایستادگی و مقاومت کردند. همچنین دولت نیز در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی انجام داد.

روحانی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی ایران در کاهش تعهدات خود در برجام خاطرنشان کرد: در مسأله برجام ما کاهش تعهدات را آغاز کردیم که با واکنش ناراحتی آمریکا مواجه شده است. این در حالیست که آنها پیش از این برجام را توافقی خوب نمی‌دانستند.

رئیس جمهوری کشورمان گفت: ما اقدامات خوبی را آغاز کردیم و این اقدامات با استقبال و یاری مردم، اقتصاددانان و کارآفرینان مواجه شده است. در همین راستا نیز علایمی که از وضعیت اقتصادی کشور طی ماه‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم برای ما خوب بوده است؛ در خرداد ماه نرخ تورم هشت دهم درصد بود. این در حالی است که در اردیبهشت این رقم بالای یک درصد بود.

روحانی اظهار کرد: ان‌شاءالله با همکاری همه بخش‌ها در مصاف بزرگ تاریخی که قرار داریم ملت ایران پیروز نهایی خواهند بود.

رئیس جمهور در بخش اول سخنان خود نیز با ابراز خرسندی از آغاز حرکت بسیار ارزشمند در نظام سلامت و کاهش زمان و هزینه خدمت‌رسانی به مردم، افزایش دقت و جلوگیری از مفاسد، گفت: امروز هزینه‌های غیرضرور برداشته می شود و سلامت مردم بهتر تأمین خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه هنگام تشخیص از وضعیت بیمار با آثار سوئی نیز مواجه خواهیم بود، افزود: زمانی ابوعلی سینا با گرفتن نبض بیماری را تشخیص می‌داد و آثار جانبی نیز وجود نداشت، اما الان سیستم تشخیص یک اثر جانبی ناگوار نیز در سلامت فرد خواهد داشت که ممکن است مرتفع شود و یا برای همیشه بماند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه وقتی موردی در سیستم تشخیص بدون ضرورت تکرار شود، سلامت فرد در خطر قرار خواهد گرفت، تأکید کرد: دولت و بیمه تا اندازه‌ای برای پرداخت‌های هزینه و در بخش‌های ضروری موظف هستند؛ اما در بخشی که بر مبنای سلیقه بیمار و پزشک بوده و از لحاظ علمی ضروری نیست، خود فرد باید هزینه‌ها را پرداخت نماید و دولت و بیمه در این مورد مکلف نیستند.

در دقایق اولیه تجاوز به آسمان ایران و بعد از چند اخطار پهپاد آمریکایی را زدیم/ دست همه دست‌اندرکاران توان موشکی کشور را می‌بوسم/ تحریم رهبری و وزیر امور خارجه نشانه معلولیت ذهنی کاخ سفید است/ تحریم‌های جدید آمریکا دروغ بودن ادعای مذاکره را ثابت کرد

وی با تأکید بر اینکه اصل بهداشت و درمان یک موضوع و اصل حاکمیتی است، گفت: برخی بیماری‌های مسری و واگیردار کل جامعه را در خطر قرار می‌دهد که البته در زمان‌های گذشته، بسیاری در مبارزه با همین موارد نیز شک و تردید داشتند.

روحانی با اشاره به تلاش‌های امیرکبیر برای پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و الزام طرح آبله‌گیری در سرتاسر کشور، افزود: در آن زمان برخی می‌گفتند با آبله‌گیری اجنه وارد بدن می‌شود و جهل و خرافات، یکی از معضلات جامعه است و در جایی آمده است که وقتی امیرکبیر از این موضوع آگاهی یافت، از دست جهل و خرافات مردم به گریه افتاد.

رئیس جمهور با بیان اینکه پزشکی و سلامت در شکل نوین از نعماتی است که مردم در قرن گذشته و کنونی از آن برخوردار شدند، خاطرنشان کرد: در ایران نیز با اعزام دانشجویان و تحصیل رشته پزشکی در خارج و تشکیل مراکز درمانی در داخل از این نعمت برخوردار شدیم که البته این به معنای کنار گذاشتن طب سنتی و داروهای گیاهی نیست.

روحانی تأکید کرد: بهره‌گیری از روش‌های سنتی باید حساب شده باشد و ترکیب درستی بین طب سنتی و جدید ایجاد شود تا در چارچوب قرار گیرد که خوشبختانه وزارت بهداشت، چارچوب‌های لازم در این زمینه را ایجاد کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در زمینه بهداشت و درمان بخش مهمی به امنیت روانی مربوط می‌شود، به جمله بوعلی سینا مبنی بر اینکه جسم و روان در یکدیگر تأثیر می‌گذارند، اشاره و تأکید کرد: در پزشکی به جز تخصص، اعتماد بیمار به پزشک بسیار مهم است که در این صورت بخشی از درمان انجام می‌شود.

روحانی با بیان اینکه در پزشکی همه چیز مربوط به جسم نبوده، بلکه بخشی به روح انسان و همچنین چهره بیمار ارتباط دارد، گفت: چهره علامت بزرگی است تا روحیه فرد مشخص شود و اولین علایم را از چهره افراد درمی‌یابیم.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد شادی و نشاط در جامعه و اینکه بهداشت بالاتر از درمان است، افزود: بخشی از این بهداشت، مربوط به نشاط و امید مردم است و نباید چهره گرفته مردم کسی را سر حال بیاورد و همه دستگاه‌های تبلیغاتی از جمله روزنامه‌ها، صدا و سیما و رسانه‌ها باید به مردم امید دهند.

روحانی با تأکید بر اینکه نباید در زندگی خصوصی مردم مداخله کرد و این مداخله باید در حد ضرورت قانونی باشد، افزود: این مداخلات ضد بهداشت است و تذکر زیاد انسان را کلافه می‌کند و تحمل هر انسانی حدی دارد.

رئیس جمهور ضرورت وجود نشاط و سرزندگی در بین مردم و جامعه را خاطرنشان کرد و افزود: این به معنای آن نیست که اگر مشکلاتی در کشور وجود داشت به مردم اعلام نکنیم، بلکه نباید آنان را مأیوس و در امانت خیانت کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید امانت‌دار باشند و بدون دخل و تصرف واقعیت را به مردم بگویند، افزود: آیا واقعیت این است که در دولت یازدهم و دوازدهم برای سلامت مردم اقدامی صورت نگرفته است؟ باید همه تلاش کنیم که واقعیت به مردم گفته شود تا مردم نشاط پیدا کند.

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات بسیار مهم دولت یازدهم و دوازدهم در طرح تحول نظام سلامت، افزود: از ابتدای سال 93 شاهد تحول اساسی در این بخش بودیم تا جایی که رئیس یکی از بیمارستان‌ها به من اعلام کرد که وقتی صورتحساب خدمات بیمارستانی به یک بیمار ارایه می‌شود، برای آنها غیرقابل باور بوده و از کم بودن هزینه‌ها بسیار خوشحال می‌شوند. یک زمانی بیمارستان‌ها جنازه‌های مردم را تا زمان تسویه حساب مالی به گروگان می‌گرفتند و طرح تحول نظام سلامت با کمک جامعه پزشکی و مردم انجام شد.

روحانی به حضور متخصصان و پزشکان در مناطق کم‌برخوردار و تحمل سختی‌ها در این مناطق اشاره و تأکید کرد: پزشکی وظیفه انسانی است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه برخی معیارها از جمله مسائل انسانی از دایره دین بالاتر است، گفت: کمک به نیازمند ربطی به دین ندارد و این وظیفه جدا از مسائل دینی، قانونی و ملی یک وظیفه انسانی است که باید یکدیگر را کمک کنیم.

روحانی با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه محیط زیست اقدامات بسیار خوبی را به انجام رساند، گفت: در شرایطی که بنزین پتروشیمی و گازوییل، شرایط بدی از لحاظ محیط زیستی برای مردم بوجود آورده بود، دولت در زمینه تولید فرآورده‌های یورو 4 و 5، تلاش‌های خوبی را انجام داد و امروز با در اختیار قرار دادن این فراورده‌ها به مردم، اقدامات ارزشمند در زمینه بهبود سلامت به انجام رسیده است.

رئیس جمهور با اشاره به تلاش‌های دولت در زمینه احیای دریاچه ارومیه، آن را در راستای نجات چهار میلیون انسان برشمرد و گفت: اگر دریاچه ارومیه احیا نمی‌شد، گرد و غبار نمکین زندگی، سلامت و کشاورزی مردم را از بین می‌برد و مشکلات فراوانی ایجاد می‌کرد و در نتیجه آن چهارده میلیون مجبور به مهاجرت می‌شدند، اما این کار بزرگ نتیجه تلاش دولت و ملت با هم است.

روحانی با بیان اینکه اقدامات بسیار عظیم و ارزشمندی در زمینه بهداشت و درمان و محیط زیست به انجام رسیده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تحول سلامت تأکید من بر این بود که در طرح بیش از هر چیز عزت مردم بااهمیت است و این در حالی بود که پیش از اجرای این طرح، وقتی فردی به بیمارستانی مراجعه می‌کرد، پیش از انجام هرگونه اقدام درمانی، یک لیست مبنی بر خرید دمپایی و ملحفه تخت و سایر وسایل را در اختیار او می گذاشتند و با این کار به عزت، کرامت و شخصیت مردم توهین می‌شد.

رئیس جمهور افزود: در طرح تحول سلامت به رغم شرایط سختی که دولت یازدهم و دوازدهم با آن مواجه بود، کار بزرگی بوجود آمد. در دولت یازدهم تا چند سال تحریم و چند سال در فشار کاهش قیمت نفت قرار داشتیم، به گونه‌ای که قیمت نفت از 120 دلار به 30 دلار رسید؛ اما دولت به گونه‌ای تلاش کرد که این کاهش درآمدها تا یک چهارم را مردم احساس نکنند.

روحانی با بیان اینکه در سال‌هایی که برجام به ثمر رسیده و گشایشی ایجاد شده بود، نیز عده‌ای اجازه ندادند، مردم از ثمرات آن لذت ببرند، خاطرنشان کرد: از همان ابتدا شروع به ایراد گرفتن کردند، هنگامی که شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری به کشور می‌آمدند، می‌گفتند که چرا این شرکت آمده است و وقتی می‌رفتند می‌گفتند که چرا رفته‌اند؛ قرارداد می‌بستیم، می‌گفتند خیانت به عالم بشریت شده و اگر قراردادی برهم می‌خورد باز هم می‌گفتند خیانت کرده‌اند و در نهایت نگذاشتند که مردم این گشایش را حس کرده و از آن لذت ببرند.

رئیس جمهور ادامه داد: در دوران گشایش برجام وقتی اقدام به خرید هواپیما می‌کردیم، عده‌ای در روزنامه‌ها می‌گفتند که چرا دولت هواپیما خریده و باید به جای آن اتوبوس می‌خرید و این در حالی است که نیاز کشور به هواپیمای جدید مشخص است.

روحانی اظهار داشت: برای خرید هواپیما به حدی به دولت ایراد گرفتند که ناچار شدیم به مردم بگوییم که هزینه خرید هواپیماها از خزانه پرداخت نمی‌شود و هواپیماها پولشان را خودشان درمی‌آورند. شرکت ایرباس برای اولین بار در تاریخ این شرکت خودش اعتبار گذاشت و هواپیما به ایران فروخت، اما عده‌ای نگذاشتند که مردم در روز خوشحالی لذت ببرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۵۰
انتشار یافته: ۲۲
تحریم نعمت است. ناراحت نشوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
چرا برافروخته میشوید؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
فقط مسئولان و آقازاده ها و ژن خوبها و میران نجومی بگیر چندشغله ناراحت میشن!!

مردم؟؟ نهههه!!!!
هیچی دیگه...بهانه بعدی روحانی برای فرار از پاسخگویی مسائل اقتصادی و تورم و معیشت مردم جور شد!!!
از هر چی میگه الا اون چیزی که وظیفشه!!!!
کاش تحریمها بر مسئولین هم تاثیر داشت و فقط استخوانهای قشر ضعیف را خرد نمکرد (کاش فقط کمی، تا لااقل از درد مردم با خبر می شدند).افسوس که پخش نمی شود!!!!!!!!
حالا شما خیلی حرص نخور
ترامپ قمارباز ایندفعه بد جوری باخته
جناب آقای دکتر روحانی،

خواهشا فکری به حال وضعیت ارزی و همینطور قیمت های مصالح ساختمانی و سایر قیمت ها که هیچ حساب و کتابی ندارند بکنید.

بنده پیشنهاد میکنم به کوری چشم امریکا که میخواهد نفت ایران را به 0 برساند، حتی اگر لازم باشد نفت با تخفیف به چین بفروشیم و یوآن چینی دریافت کنیم. با یوآن چین میتوان ذخایر ارزی کشور را به توازن رساند. مسافران ایرانی بجای یورو و دلار میتوانند یوآن دریافت کنند و فشار روی ذخایر ارزی کشور کم خواهد شد.

با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اونقدر ر.ش برای دور زدن این تحریم ها هست که حد و حساب ندارد منتها اقایان می خواهند مهر کد خدا باشد و گرنه این دوران نیز بگذرد ....
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
زحمت کشیدی اخوی فکر کردی این چندین سال اخیر بجز یوان چیز دیگری هم بدست می آوردیم ؟
مرد حسابی کل درآمد نفت به یوانه و برای نقد کردنش حداقل 25% ریزش داره تا بشه پول واقعی در امارات و بیاد ایران .
تحريم هاي جديد يعني آمريكا راه مذاكره را بسته است
به تحریم ها خوش امد بگویید!!!!!!!!!!
تحریم ها خوش امدید........
اون زمانی که تحریم ها را نعمت در نظر می گرفتید و به این نعمت خوش امد می گفتید حالا ببینید که چقدر بار داده!!!!
اینا همش ثمره در افتادن با امریکاست.
اینا همش میوه بالارفتن از در سفارت امریکاست.
داره میریزه
اقای روحانی، درسته پهباد را زدی ولی ظاهرا یه تله بود برای توجیه تحریم های بعدی!
باز حسن اقا از مذاکره دم میزند انهم با یک دلقک
شما و اقای ظریف اگر سیاستمداران دلسوزی و مستقلی بودید میبایستی در مدت هشت سال ریاست اوباما خصومت بین امریکا و ایران را به پایان میرساندید
پهباد را زدن تا هک کنن خیلی چیزا را!
اقای روحانی پهباد یک بهونه برای اقدمات بعدی امریکا و شرکای منطقه ای ش علیه ایران بوده است.
یک بهونه برای فشار بیشتر و درست کردن ائتلاف جهانی علیه شما و مملکت.
شما متاسفانه اینا را نمی دونید
اما انها می دونند که دارن چکار می کنن.
سلام مسئولین این نظام باید بدانند که امریکا در پی براندازی نظام از طریق اشوب های داخلی می باشد فلذا بهتر است در مقابله آن قیمت بنزین آب و برق و گاز به حدود یک سوم کاهش یابد به دارایی و سازمان مالیاتی دستور دهید از کسبه مالیات نگیرند یا ان را نیز به یک دهم کاهش دهید عوارض اتوبان ها را بردارید و به شهرداریها دستور دهید هزینه های ساخت و ساز را صفر در نظر بگیرند درب بیمارستانها را باز بکنید و درمان رایگان بدهید اگر ترامپ 2 هفته ای تسلیم نشد من حاضرم در ملا عام اعدام بشوم لطفا انتشار دهید مسئولین بازم خواستند حاضرم رایگان مشاوره بدهم
مسئولین اینو بدونن که هیچ کار امریکا بی هدف وبدون برنامه نیستت این ماییم که هیچمان معلوم نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر