بازدید 9800
۶
گزارش

مشاجره‌مدیرعامل‌پرسپولیس‌بامشاورقبل‌ازسفربه‌استانبول!

برخلاف شایعات مطرح‌شده برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین سرخپوشان هیچ نقشی در مذاکره باشگاه پرسپولیس با چاچیچ نداشته است.قرار بود مشاور عرب هم همراه او راهی استانبول شود، اما مشاجره لفظی شدید بین آن‌ها باعث شد حسینی در این سفر جایگزین مشاور عرب شود.
کد خبر: ۹۰۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 24 June 2019

تیمی سه نفره از باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) راهی استانبول می‌شود تا مذاکراتی جدی با گزینه‌های جانشینی برانکو داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، ایرج عرب قصد دارد امروز (دوشنبه) به‌همراه امیر علی حسینی، مسئول امروز بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و یک ایجنت جهت مذاکره با مربیانی، چون آنته چاچیچ، الکس نوری و ماسیمو کاررا راهی استانبول شود. مربیان نامبرده به همراه مدیربرنامه‌های خود هر یک به‌صورت جداگانه با عرب نشستی را برگزار خواهند کرد تا در نهایت با یکی از این مربیان قرارداد امضا شود.

در این بین شانس چاچیچ از دیگر گزینه‌ها بیشتر است، از این جهت که رقم درخواستی او خیلی کمتر از کاررا ایتالیایی است. نوری نیز به‌خاطر کارنامه نه‌چندان درخشانش گزینه سوم پرسپولیسی‌ها به‌حساب می‌آید اما بدلیل اصالت ایرانی و سابقه کار در بوندس لیگا شانس مشخصی دارد.

برخلاف شایعات مطرح‌شده برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین سرخپوشان هیچ نقشی در مذاکره باشگاه پرسپولیس با چاچیچ نداشته است و ندارد. نکته قابل توجه اینکه قرار بود مشاور عرب هم همراه او راهی استانبول شود، اما تسنیم نوشته مشاجره لفظی شدید بین آن‌ها باعث شد امیر علی حسینی در این سفر جایگزین مشاور عرب شود.

مشاجره‌مدیرعامل با مشاورپرسپولیس قبل‌ازسفربه‌استانبول!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چه اصراری که مربی خارجی بگیرن در شرایطی که 40 روز مونده لیگ شروع بشه
بهترین گزینه کریم باقری که به عنوان مربی 5 سال با تیمه الان وقتشه که خودشه نشون بده
یکی جلوی بریز بپاش اهالی فوتبال رو نمی گیره؟
بابا اسم مشاور چیه ؟ اسم نداره ؟
اگه پول داشتند چرا پول برانکو رو ندادند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا توی این شرایط مملکت چه اصراری هست مربی خارجی بیاریم
به نظر من افشین قطبی رزومه ش از این سه نفر مربی خارجی هم بیشتره هم بالاتره
چرا اونو نمیارن پرسپولیس
حفظ برانکو و تیم قدیم خیلی کم هزینه تر و عاقلانه تر بود،این همه بریز و بپاش فقط تقصیر مدیرعامل غیرمتخصص هستش ،هتل رزرو کردن و چندنفری رفتن و چند رور عشق و حال توی هتل لوکس آخرش هم هیچ و پوچ، مریب ارزون میخوان با کارنامه پر از قهرمانی،کلا سیاه بازی بود ،پرسپولیس دیگه نباید قدرتمند باشه وگرنه استقلال مربی گرون گرفته، تمام بازیکناشم گرون قیمت قرارذاد بست،سپاهان و تراکتور و .... هم تیمو بستن،مدیر نابلد و سفارشی بهتر از این نمیشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار