بازدید 5288

شهریه دانشگاه پیام نور ۱۵ درصد افزایش می‌یابد

کد خبر: ۹۰۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۷ 24 June 2019
معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه شهریه این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد، گفت::میزان شهریه این دانشگاه از صفر تا ۱۵ درصد محاسبه می‌شود که البته این افزایش برای بعضی از رشته‌های تحصیلی اعمال خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درباره افزایش شهریه این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ گفت: با توجه به اینکه از سوی وزارت علوم مجوز ۱۵ درصدافزایش شهریه دانشجویی صادر شده است باید جزئیات این موضوع و تصمیم گیری نهایی توسط هیئت امناء دانشگاه انجام شود.

وی افزود: در بعضی از رشته‌ها براساس انتخاب و تصمیم هیئت امنا قطعا افزایش شهریه خواهیم داشت، اما همه رشته‌های تحصیلی را شامل نمی‌شود.

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درباره میزان وام دانشجویی برای هر مقطع تحصیلی اضافه کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که با بانک‌ها داریم برای دانشجویان مقطع کارشناسی مبلغ ۸۵۰ هزار تومان و برای مقطع کارشناسی ارشد ۲ میلیون و پانصد هزار تومان و در نهایت برای مقطع دکتری نیز مبلغ ۸ میلیون و پانصد هزار تومان در نظر گرفته شده است.

علیزاده از اضافه شدن ۲ بانک در سال تحصیلی جدید برای تسهیلات وام دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: برای ارائه خدمات بانکی و تسهیلات وام دانشجویی با ۲ بانک قرار داد امضاء کرده ایم و در سال تحصیلی جدید به دانشجویان خدمات می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از اقشار مختلف دانشجویی ادامه داد: تسهیلات وام دانشجویی برای دانشجویان ۱/۴ دهم بوده و باز پرداخت آن به ۴۷ ماه تغییر یافته که این کار برای جلو گیری از محروم شدن دانشجویان بی بضاعت است.

علیزاده در پایان گفت: رشته‌هایی که افزایش شهریه دارند و رشته‌هایی که شهریه آن‌ها همانند سال گذشته محاسبه می‌شوند پس از جلسه هیئت امناءدانشگاه در اواخر تیر ماه اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار