بازدید 20045

قیمت سکه امروز دوم تیرماه ۹۸/ سکه امامی به رقم ۴ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان رسید

بازار طلا و سکه تهران امروز با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شد. به گونه‌ای که به رغم ثبات نرخ جهانی طلا، بهای سکه تمام طرح جدید در کانال ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی افزایش یافت.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ 23 June 2019
بازار طلا و سکه تهران امروز با افزایش نسبی قیمت ها مواجه شد. به گونه ای که به رغم ثبات نرخ جهانی طلا، بهای سکه تمام طرح جدید در کانال 4 میلیون و 700 هزار تومانی افزایش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز یکشنبه دوم تیرماه 98 بازار طلا و سکه تهران، شاهد رشد نسبی بهای سکه بودیم. این در حالی است که نرخ جهانی به دلیل تعطیلی بازارهای فلزات گران بها، بدون تغییر بود.

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بازار امروز طلا و سکه تهران، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز اونس جهانی طلا بدون تغییر در سطح 1400 دلار قرار داشت، افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز قبل، به رقم 4 میلیون و 720 هزار تومان رسید. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز، امروز 4 میلیون و 490 هزار تومان قیمت گذاری شد.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم 2 میلیون و 440 هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی به نرخ یک میلیون و 625 هزار تومان رسید.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۱۵ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۳7 هزار و 5۰۰ تومان ارزشگذاری شد. این در حالی است که روز پنج شنبه، بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۶۰ هزار تومان بود.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و 900 هزار تومانتومان قیمت گذاری شده است. به گفته کشتی آرای، حباب سکه امروز با افزایش 20 هزار تومانی، به رقم 40۰ هزار تومان رسید.
 
پیش بینی روند صعودی نرخ جهانی طلا
 
نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز نشان داد کارشناسان وال‌استریت و سرمایه‌گذاران منتظرند روند صعودی قیمت طلا در هفته جاری ادامه پیدا کند.
 
در نظرسنجی کیتکونیوز از کارشناسان وال‌استریت، ۱۸ نفر شرکت کردند که از میان آن‌ها ۱۲ نفر یا ۶۷ درصد افزایش قیمت و ۳ نفر یا ۱۷ درصد کاهش قیمت طلا را پیش‌بینی کردند و ۳ نفر یا ۱۷ درصد نیز نظری نداشتند.

در این بین، ۹۳۶ نفر در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه گذاران شرکت کردند که بیشترین تعداد در حدود یک سال اخیر بوده است. از میان آنها ۶۱۶ نفر یا ۶۶ درصد افزایش قیمت و ۱۹۶ نفر یا ۲۱ درصد کاهش قیمت طلا را پیش بینی کردند در حالی که ۱۲۴ نفر یا ۱۳ درصد نظری نداشتند.

در نظرسنجی کیتکونیوز برای هفته گذشته، اکثر کارشناسان وال‌استریت و سرمایه گذاران نسبت به بالا رفتن قیمت طلا خوش بین بودند. هر اونس طلا در معاملات روز جمعه بازار آمریکا با ۰.۲ درصد افزایش، در ۱۴۰۰ دلار و ۱۰ سنت بسته شد و برای کل هفته حدود ۴ درصد افزایش نشان داد.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار